Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Ceetnn

Met de start van het nieuwe jaar, start ik ook met een nieuw topic. Ik zal hier mijn (wed)tips delen. Ik had eerder al een gelijkaardig topic lopen, maar door de wijziging van het platform was het onoverzichtelijk geworden. Daarnaast heb ik ook gewoon even een pauze genomen omdat andere dingen de prioriteit kregen, but here I am.

Laten we hopen dat we het nieuwe jaar via deze weg ook goed inzetten!


Te beginnen met deze:


Engeland - National South

Eastbourne Borough - Whitehawk: 1 @1.83 (FT: 1-4)

Eastbourne Borough staat 14e, Whitehawk 22e en laatste. De bezoekers wonnen dit seizoen nog niet. Het speelde slechts 4 keer gelijk, telkens thuis. Op verplaatsing pakte het nog geen punten.


E. Borough doet het ook niet super, maar weet wel wat winnen is. Een week geleden speelden beide ploegen tegen elkaar, toen won Eastbourne Borough met 0-1.


Daarnaast incasseert Whitehawk veel doelpunten (63) en scoort het moeilijk (17). Wie graag op goals speelt: BTTS NO @2.60 of Whitehawk -1.5 goals @1.57 zijn altijd een gokje waard in mijn ogen.


Engeland - League One

Scunthorpe United - Bury: 1 @1.83 (FT: 1-0)

Scunthorpe is hier in mijn ogen simpelweg de betere ploeg en moet thuis de laatste in de stand Bury kunnen kloppen. Scunthorpe staat 4e in de stand en speelt dusver een goed seizoen. Bury kon bovendien nog niet winnen op verplaatsing.


De heenwedstrijd eindigde op 0-1, ook deze keer zou Scunthorpe de wedstrijd winnend moeten afronden. De laatste 5 onderlinge duels eindigden telekens op een overwinning voor Scunthorpe.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar ceetnn
Country flagceetnn in 1-01-2018 11:22 Leden topics
in 1-01-2018 11:22 Leden topics
107 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Duitsland - Bundesliga

Hertha Berlijn - Mainz: Hertha Berlijn +0.5 goals @1.22 (FT: 0-2)


Mainz slikt veel doelpunten op verplaatsing. Hertha scoort bijna iedere thuiswedstrijd een goaltje.


Frankrijk - Ligue 1

Monaco - Dijon: Monaco +1.5 goals @1.32 (FT: 4-0)


Monaco is in vorm en scoort thuis vlot. Dijon slikt veel doelpunten op verplaatsing.


Nederland - Eredivisie

Venlo VVV - Groningen: Venlo VVV +0.5 goals @1.20 (FT: 1-1)


Groningen stelt dit seizoen op verplaatsing niet veel voor en krijgt bijna iedere uitwedstrijd een goal tegen. Thuis zie ik Venlo straks ook wel scoren tegen deze ploeg.


Denemarken - Superliga

Nordsjaelland - OB Odense: Nordsjaelland +0.5 goals @1.14 (FT: 2-1)


Veel doelpunten te zien in Denemarken. Nordsjaelland is één van die ploegen en scoort thuis vlotjes.


Combi @2.20


Beperkte onderbouwing omdat de wedstrijd in Denemarken om 19u al van start gaat (excuses). Ik ga vandaag voor doelpunten. Ik vind het geen verkeerde quotering om te proberen!


Zonder Nordsjaelland is het nog @1.93. Nog altijd de moeite.

Bericht gewijzigd door ceetnn op za 17 feb. 2018, 10:06
0 Vind ik leuk's

Ik ga nog eens voor de doelpunten.


Turkije - Süper Lig

Galatasaray - Buraspor: Galatasaray +1.5 goals @1.26 (FT: 5-0)


Galatasaray is dit seizoen op eigen veld ijzersterk. Buiten de wedstrijden tegen Fenerbache scoorde Galatasaray in al haar thuiswedstrijden minimaal twee keer. Het zit aan een gemiddelde van bijna 3 thuisdoelpunten per match. Buraspor weet bovendien al geruime tijd niet meer wat winnen is.


Denemarken - Superliga

AC Horsens - Randers FC: AC Horsens + 0.5 goals @1.31 (FT: 1-1)


AC Horsens staat op een vierde plaats in Denemarken. Het is niet zo zeer dat ze scoren aan de lopende band, maar wel dat hun tegenstander heel wat doelpunten tegen krijgt. Randers FC staat laatste in de rangschikking en kreeg in haar laatste tien uitwedstrijden in de competitie telkens een doelpunt tegen, ook tussendoor in beker- en oefenwedstrijden gebeurde dit. Het is een ploeg die moeilijk de nul kan houden buitenshuis.


Portugal - Liga NOS

Rio Ave - Aves: Rio Aves +0.5 goals @1.21 (FT: 0-0)


Rio Ave scoort thuis redelijk vlot. In elke thuiswedstrijd wist het te scoren, behalve tegen Sporting CP en Vitória Guimarães. Hun tegenstander slikt dan weer op verplaatsing de laatste tijd redelijk veel tegentreffers. Vorige maand eindigde het bekerduel tussen beide ploegen na 90 minuten op 3-3 (en na 120 minuten op 4-4).


Combi @2.00

Bericht gewijzigd door ceetnn op za 24 feb. 2018, 09:45
0 Vind ik leuk's

De Champions League kijk ik straks live aan. Verder speel ik dit nog:


Schotland - Premiership

Kilmarnock - St. Johnstone: Kilmarnock +0.5 goals @1.27 (FT: 2-0)


De thuisploeg is al 8 wedstrijden op rij op eigen veld ongeslagen (inclusief beker) en scoorde in haar laatste 9 thuiswedstrijden telkens een doelpunt (in 10 van haar 14 thuiswedstrijden wist het dit seizoen te scoren (competitie)).


St.Johnstone doet het minder goed en heeft het vooral op verplaatsing moeilijk. Een tegendoelpunt is bijna iedere uitwedstrijd een feit (in 11 van haar 13 uitwedstrijden kreeg het een doelpunt tegen (competitie)).


Duistland - 3. liga:

Fortuna Köln - Chemnitzer FC: 1 @1.78 (FT: 3-0)


Fortuna Köln doet het met 27 op 39 behoorlijk goed op eigen veld. Tegenstander Chemnitzer FC is een ramp op verplaatsing met slechts 5 op 42. Daarnaast slikt het op verplaatsing te makkelijk tegendoelpunten.


Fortuna strijd bovenin mee en kan zich tegen deze tegenstander geen puntenverlies permiteren. De bezoekers spelen dan weer om erin te blijven.


Combi @2.26

Bericht gewijzigd door ceetnn op wo 7 mrt. 2018, 22:11
0 Vind ik leuk's

Europa League

Marseille - Atheltic Bilbao: 1 @1.80 (FT: 3-1)


Marseille doet het dit seizoen prima in Frankrijk, vooral op eigen veld is het heer en meester met slechts één nederlaag. In de vorige ronde schakelde het Braga uit (ook niet slecht bezig in Portugal), door onder andere thuis te winnen met 3-0.


Bilbao schat ik ongeveer hetzelfde niveau als Braga in dit seizoen. Ze doet het niet goed in Spanje en vooral op verplaatsing ondervinden ze moeilijkheden. Marseille zal uiteraard met een goede uitgangspositie volgende week naar Bilbao willen trekken.


Europa League

AC Milan - Arsenal: AC Milan + 0.5 goals @1.21 (FT: 0-2)


Beide ploegen kende ooit betere tijden, laat dat een feit zijn. Milan heeft ondertussen wel een goede vorm te pakken, daar waar die bij Arsenal ver zoek is.


Vooral op verplaatsing doet de ploeg van Wenger het slecht. Toch kan die laatste zich geen uitschakeling permitteren, al wordt het een moeilijke klus.


Ik neig naar een overwinning van AC Milan, maar blijf hier toch vanaf. Een doelpunt moet de thuisploeg in ieder geval wel kunnen scoren lijkt me.


Combi @2.18

Bericht gewijzigd door ceetnn op za 10 mrt. 2018, 13:21
0 Vind ik leuk's

China - CSL

Guangzhou R&F - Dalian Yifang: Guangzhou R&F +2.5 goals @1.95 (FT: 2-0 (jammer stond paar minuten lang op 3-0, denk dat ergens handspel of buitenspel de goal heeft afgekeurd))


Guangzhou R&F is een van de sterkere ploegen in China en vooral ook een relatief vlot scorende. Toch winnen ze vaak met het kleinste verschil omdat ze ook de nodige tegendoelpunten slikken. Het zijn dan ook vaak spektakelwedstrijden, vorige week nog werd het 4-5. Vooral op eigen veld scoren ze graag.


De bezoekers, hoef ik misschien niet eens te vertellen, verloren vorig weekend met 8-0. Een slechte binnenkomer als promovendus. Dat deze uitslag misschien een bepalende factor in deze bet is ontken ik niet, maar ik kijk vooral naar het totale plaatje. Ze mogen dan wel over Carrasco beschikken, een (of twee) spelers kunnen dit soort ploegen niet alleen dragen. Scoren zullen ze misschien wel doen tegen Guangzhou, maar meer dan dat lijkt er niet in te zitten.


Veel statistieken of gegevens zijn er niet om op te baseren zo in het begin van het seizoen. Deze bet gewoon links laten liggen is een optie, maar ik waag hier toch een gokje op. De thuisploeg scoort nu eenmaal redelijk vlot, en de 8-0-pandoering voor de bezoekers vorig weekend zal alles behalve goed binnengekomen zijn.


Een gelijkaardige score zal het waarschijnlijk niet zijn, maar drie doelpunten voor de thuisploeg lijkt mij er wel in te zitten.

Bericht gewijzigd door ceetnn op za 10 mrt. 2018, 13:31
0 Vind ik leuk's

Een aantal interessante bets in mijn ogen. Voel vrij om iets mee te spelen.


Duitsland - Bundesliga

Bayern München - Hamburger SV: Bayern + 3.5 goals @2.10 (FT: 6-0)


Uitslagen laatste 7 jaar van Bayern - Hamburger (thuiswedstrijden van Bayern voor alle duidelijkheid): 6-0, 5-0, 9-2, 3-1, 8-0, 5-0, 8-0. Toch fraaie statistieken dat deze bet wel wat waarde geeft. Hamburger is duidelijk een ploeg dat de leider in Duitsland ligt.


Engeland - Championship

Cardiff City - Birmingham City: 1 @1.67 (FT: 3-2)


De ploeg in vorm, tegen de ploeg uit vorm. Cardiff (nummer 2) won haar laatste 5 wedstrijden, Birmingham (nummer 22) verloor haar laatste 6 wedstrijden.


England - League One

Rotherham United - Rochdale: 1 @1.80 (FT: 0-1)


De vierde in de stand neemt het op tegen de voorlaatste. Rotherham United won haar laatste 7 wedstrijden en is in bloedvorm. Plek één/twee is nog mogelijk voor de thuisploeg. Winnen is de boodschap.


Schotland - Premiership

Kilmarnock - Ross County: 1 @2.00 (FT: 3-2)


De thuisploeg won 8 van haar laatste 10 thuiswedstrijden. Strijd nog om een plek in de top 6. Ross County staat laatste en verloor 8 van haar laatste 10 uitwedstrijden.

Bericht gewijzigd door ceetnn op za 10 mrt. 2018, 21:46
1 Vind ik leuk's

Deze combi (low stake) wil ik nog even meegeven:


België - Eerste klasse B

Cercle Brugge - Beerschot-Wilrijk: Cercle Brugge +0.5 goals @1.25 (FT: 3-1)


Cercle moet scoren, anders een streep door de promotie. Scoren lijkt me er ook in te zitten, promoveren is een andere zaak.


Frankrijk - Ligue 1

Dijon - Amiens: Dijon +0.5 goals @1.22 (FT 1-1)


Een doelpunt van Dijon is bijna iedere thuiswedstrijd een feit, ook tegen Amiens moet dit lukken.


Spanje - La Liga

Malaga - Barcelona: 2 @1.33 (FT: 0-2)


Malaga lijkt de degradatie niet meer te kunnen ontlopen, Barcelona zal hier geen onnodige punten willen en ook niet laten liggen denk ik.


Spanje - Segunda Division

Cadiz - Sevilla Atlético: 1 @1.60 (FT: 4-1)


Thuisploeg speelt voor promotie, uitploeg verloor 11 van haar laatste 12 wedstrijden.


Combi @3.25


Meeste wedstrijden beginnen al om 20u, excuses (vandaar ook korte onderbouwing). Zoals ik zei low stake.

Bericht gewijzigd door ceetnn op za 10 mrt. 2018, 21:36
0 Vind ik leuk's

België - Jupiler Pro League

KV Mechelen - Waasland-Beveren: 1 @1.50 (FT: 2-0)


België - Jupiler Pro League

Eupen - Moeskroen: 1 @1.55 (FT: 4-0)


Er is al veel gezegd en geschreven over deze wedstrijden. Wie zal degraderen durf ik niet te zeggen, maar beide thuisploegen zie ik wil winnen. Zowel Waasland-Beveren als Moeskroen hebben niks meer te winnen of te verliezen. Denk dat de Waaslanders onrechtstreeks KV Mechelen liever in eerste zien dan Eupen, dat kan straks zeker meespelen. Over de wedstrijd tussen Eupen en Moeskroen is ook al veel gezegd. Ik denk ook hier dat de thuisploeg niet veel tegengewerkt zal worden. Daarnaast, afgaand op de laatste resultaten, doet Moeskroen het gewoon ook niet goed. (odds zijn ondertussen wel al flink gezakt, maar goed)


Combi @2.32

Bericht gewijzigd door ceetnn op zo 11 mrt. 2018, 15:25
0 Vind ik leuk's

Nederland - Jupiler League

Jong AZ - Almere City: 1 DnB @2.00 (FT: 4-1)


Ik ben nu niet direct een Jupiler League kenner, maar afgaande op de prestaties en hetgeen ik lees is Jong AZ de favoriet in deze wedstrijd. Een nieuwe periode is gestart, de belofte ploeg uit Alkmaar is ambitieus en wil de kaap van de 50 punten halen. De eigen jeugd doet het best knap. In de laatste 7 wedstrijden werd er slechts eenmaal verloren.

De bezoekers kennen een mindere periode. Ze verloren 6 van hun laatste 7 wedstrijden. In de stand is de kloof gekrompen tot 6 punten.


Met dit alles in het achterhoofd, lijkt me de bet 1 DnB @2.00 niet verkeerd.


Aanvullingen zijn altijd welkom, mocht ik iets over het hoofd zien.

Bericht gewijzigd door ceetnn op za 17 mrt. 2018, 00:09
1 Vind ik leuk's

Engeland - FA Cup

Swansea City - Tottenham: BTTS @2.20 (FT: 0-3)


Zo slecht Swansea speelde in het begin van het seizoen, zo goed doen ze het nu. De laatste weken een maanden heeft deze club mij positief verrast. In 2018 verloren ze slechts tweemaal, o.a. Tottenham kwam er winnen met 0-2. De gedrevenheid en motivatie bij de thuisploeg is sterk aanwezig.


Tottenham is ondertussen uitgeschakeld in de Champions League. De FA Cup winnen zou toch nog iets betekenen. Ook The Spurs doen het buiten de nederlaag tegen Juventus in 2018 prima.


Het komt aan op één wedstrijd, één uitslag. Vooral Swansea zal hier haar slag willen slaan om een eventuele replay te vermijden. Tottenham zal dan weer een nederlaag willen vermijden.


Wie de volgende ronde zal bereiken durf ik niet te zeggen (al neig ik toch naar Tottenham), daarom speel ik op doelpunten. De thuisploeg zal naar voor worden gestuwd door hun aanhang. De jongste weken werd duidelijk dat Swansea het doel wel weet staan. Echt over de tegenstander heen walsen doen ze niet, zeker niet tegen Tottenham, maar scoren lijkt me er wel in te zetten. De goede vorm, de motivatie,.. een doelpunt voor de thuisploeg moet lukken.


Ook de bezoekers moeten instaat zijn om er eentje in te prikken. Het is al 4 maanden geleden dat The Spurs zonder doelpunt een wedstrijd afsloten.


De quotering van @2.20 vind ik aantrekkelijk, dat er veel (belangrijke) afwezigen zijn zal er uiteraard iets mee te maken hebben. Geen King en Ayew bij de thuisploeg en geen topschutter Kane bij de bezoekers. Desondanks staan er nog genoeg andere spelers op het veld die weten wat scoren is. Ik zie beide ploegen straks wél scoren en vind de quotering de moeite om op te spelen.

Bericht gewijzigd door ceetnn op za 17 mrt. 2018, 14:34
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.