Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: robs234

Hallo allemaal,
Ook ik wil mijn ervaring met jullie delen. Ik zal vooral voetbaltips melden, maar af en toe een tennistip (of iets anders) is ook leuk.
Ik richt mij vooral op singles en op odds boven 1.50.
Ik zal steeds proberen mijn tip zo goed mogelijk te onderbouwen.
Duimen voor een goed begin!
Ligue 2, Frankrijk, vrijdag 17 januari 20:00: AS Nancy - CA Bastia 1 (0-1) @1.94 5/10
De nummer 6, Nancy, speelt thuis tegen de nummer laatst, Bastia. Nancy heeft de opwaartse lijn te pakken en mag geen kind hebben aan Bastia, dat uit zijn laatste vijf duels slechts 1 punt wist te pakken. Vorige week ging Bastia in eigen huis nog hard onderuit tegen middenmoter Niort (0-3), terwijl Nancy in de topper tegen Angers met 1-1 gelijkspeelde.
Veel succes aan iedereen die meespeelt
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar robs234
Country flagrobs234 in 17-01-2014 18:48 Leden topics
in 17-01-2014 18:48 Leden topics
219 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Niet te geloven dat Nancy deze wedstrijd gewoon wint, maar ja niets aan te doen.
Vannacht speel ik een combo op de Australian Open:
Cornet - Sharapova @1.12
A. Radwanska - Pavlyuchenkova @1.20
Nadal - Monfils @1.12
Jankovic - Nara @1.12
Murray - Lopez @1.12
Paire - Bautista-Agut @1.48
Tsonga - Simon @1.17
Totale odd: 3.27
0 Vind ik leuk's
Lekkere combo, gefeliciteerd ! (y)
0 Vind ik leuk's
timmotief:
Lekkere combo, gefeliciteerd ! (y)

Thanks!
Premier League, Engeland, zaterdag 18 januari 16:00 uur: Arsenal - Fulham BTS: nee @1.78 4/10
Arsenal is in thuiswedstrijden uitermate sterk in 'de nul houden'. In de laatste vijf thuiswedstrijden werd slechts 1 goal geïncasseerd (Everton 1-1). Daar komt bij dat Fulham niet erg productief is over het algemeen en helemaal niet in uitwedstrijden. Slechts in twee van de vijf laatste uitwedstrijden wist er gescoord te worden. Mocht je willen inzetten op een score, dan ligt 2-0 het meest voor de hand.
0 Vind ik leuk's
robs234:

Premier League, Engeland, zaterdag 18 januari 16:00 uur: Arsenal - Fulham BTS: nee @1.78 4/10

Fulham mistte in de slotfase voor open goal, dus ik kwam zeker goed weg. Maar dat is ook weleens fijn
0 Vind ik leuk's
Eredivisie, Nederland, zaterdag 18 januari 20:45 uur: SC Heerenveen - Roda JC Over 3.5 goals @1.85 4/10
Wedstrijden in het Abe Lenstra stadion staan garant voor spektakel. In de laatste vijf thuiswedstrijden van Heerenveen vielen 22 doelpunten en daar komt bij dat Roda JC in de laatste vijf uitwedstrijen wel 13 (!) goals scoorde. Oftewel twee erg productieve ploegen treffen elkaar en beide ploegen staan bekend om hun gammele defensie. Alles wijst erop dat er in deze wedstrijd minstens vier goals vallen.
Succes iedereen die meespeelt! (y)
Nog een extraatje:
Primera División, Spanje, zaterdag 18 januari 22:00 uur: Espanyol - Celta de Vigo Under 2.5 @1.72 6/10
0 Vind ik leuk's
Vannacht weer een tenniscombo:
Berdych - Anderson @1.11
Dellacqua - Bouchard @1.40
Kerber - Pennetta @1.43
Li - Makarova @1.26
Wawrinka - Robredo @1.40
Totale odd: 3.92
0 Vind ik leuk's
Helaas heb ik me vergist in Kerber, hoewel ze in de derde set op het nippertje heeft verloren.
Eredivisie, Nederland, zondag 19 januari 14:30 uur: SC Cambuur Leeuwarden - Go Ahead Eagles Total goals over 2.5 @1.65 7/10
Moeilijk te zeggen welke kant deze wedstrijd opgaat, maar voor mij is duidelijk dat er veel goals gaan vallen. Beide ploegen hebben onstabiele verdedigingen en vooral Go Ahead Eagles scoort veel, maar krijgt ook veel tegen. Risico aan deze bet is dat het om een degradatieduel gaat, waardoor beide teams nog weleens angstig op de nul spelen.
Veel succes aan iedereen!
0 Vind ik leuk's
Onnodig dat de vorige bet verloren ging... Kansen genoeg om meer dan 2 keer te scoren.
Nog eentje vanmiddag:
Primera División, Spanje, zondag 19 januari 17:00: Villarreal - U.D. Almeria 1 (handicap: 0-1) @1.75 4/10
0 Vind ik leuk's
Ligue 1, Frankrijk, zondag 19 januari 21:00 uur: Paris Saint-Germain - FC Nantes 1 -2.5 goals @2.50 3/10
0 Vind ik leuk's
robs234:
Ligue 1, Frankrijk, zondag 19 januari 21:00 uur: Paris Saint-Germain - FC Nantes 1 -2.5 goals @2.50 3/10

Mooie afsluiter van de avond. PSG had geen kind aan Nantes, dus die -2.5 was snel binnen. Straks kom ik nog met een tennistip voor vannacht!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.