Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: robs234

Hallo allemaal,
Ook ik wil mijn ervaring met jullie delen. Ik zal vooral voetbaltips melden, maar af en toe een tennistip (of iets anders) is ook leuk.
Ik richt mij vooral op singles en op odds boven 1.50.
Ik zal steeds proberen mijn tip zo goed mogelijk te onderbouwen.
Duimen voor een goed begin!
Ligue 2, Frankrijk, vrijdag 17 januari 20:00: AS Nancy - CA Bastia 1 (0-1) @1.94 5/10
De nummer 6, Nancy, speelt thuis tegen de nummer laatst, Bastia. Nancy heeft de opwaartse lijn te pakken en mag geen kind hebben aan Bastia, dat uit zijn laatste vijf duels slechts 1 punt wist te pakken. Vorige week ging Bastia in eigen huis nog hard onderuit tegen middenmoter Niort (0-3), terwijl Nancy in de topper tegen Angers met 1-1 gelijkspeelde.
Veel succes aan iedereen die meespeelt
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar robs234
Country flagrobs234 in 17-01-2014 18:48 Leden topics
in 17-01-2014 18:48 Leden topics
219 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik kijk uit naar je tennistip!
0 Vind ik leuk's
Combo, beetje funbet, maar niet te hoge odds gedaan. LOW STAKE!
Dimitrov - Bautista-Agut Total sets: over 3.5 @1.45
Cibulkova - Sharapova Total sets: over 2.5 @2.60
Jankovic - Halep Total games: over 17.5 @1.23
Tsonga - Federer Total sets: over 3.5 @1.38
Stephens - Azarenka Total sets: under 2.5 @1.36
Radwanska - Muguruza 1 @1.43
Nadal - Nishikori Total number of tiebreaks: over 0.5 @2.60
Murray - Robert Total sets: under 3.5 @1.20
Totale odd: 38.83
0 Vind ik leuk's
Bah, de combo zou gelukt zijn als Murray niet zo stom was om in de 3e set een break voor te verspelen en ook nog 4 matchpoints te verspelen.
0 Vind ik leuk's
robs234:
Bah, de combo zou gelukt zijn als Murray niet zo stom was om in de 3e set een break voor te verspelen en ook nog 4 matchpoints te verspelen.

Die zullen wel veel mis hebben.Hij liet het gewoon lopen die 3e set alsof hij een set moest verliezen.Bookies zullen tevreden zijn.
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Gelukkig verloor ik de Tsonga-Federer bet ook nog (anders was het echt een Blue monday ;-) )
Vanavond heb ik een combo opgesteld:
Athletic de Bilbao - Real Valladolid 1 @1.35
Nacional Madeira - Estoril Total goals over 2.5 @2.20
Jong PSV - De Graafschap BTS: yes @1.43
Odd: 4.25 (2/10)
Uitleg: Athletic de Bilbao is simpelweg in een uitstekende vorm en daarom mag de thuiswedstrijd tegen Real Valladolid, de nummer 18, geen problemen opleveren. Nacional en Estoril zijn ploegen die goed meedraaien in de subtop van Portugal, vlak onder de topploegen Porto, Benfica en Sporting. Beide teams kunnen gemakkelijk het net vinden. In de laatste drie onderlinge ontmoetingen, werden maar liefst 13 goals gescoord (3-1, 2-3, 4-0). Tenslotte het duel tussen Jong PSV en De Graafschap. De Jupiler league is het toneel voor grote, vreemde uitslagen, daarom waag ik mij niet aan een voorspelling. Beide teams zullen naar alle waarschijnlijkheid scoren, omdat een cleansheet nou eenmaal in de Eerste divisie niet bestaat ;). Jong PSV speelt thuis uitermate sterk en De Graafschap scoorde in 11 van haar laatste 15 uitwedstrijden.
0 Vind ik leuk's
robs234:
Athletic de Bilbao - Real Valladolid 1 @1.35
Nacional Madeira - Estoril Total goals over 2.5 @2.20
Jong PSV - De Graafschap BTS: yes @1.43
Odd: 4.25 (2/10)

Helaas vond Schalk (Jong PSV) het nodig om een penalty te missen...
0 Vind ik leuk's
Australian Open, tenniscombo:
Ivanovic - Bouchard 2-0 @2.00
Li - Pennetta 2-0 @1.75
Wawrinka - Djokovic Under 41.5 games @1.40
Berdych - Ferrer Over 3.5 sets @1.44
Totale odd: 7.06
0 Vind ik leuk's
Ben goed ziek van dat Ivanovic verliest van Bouchard, vooral omdat ik nu een tablet misloop (Scorito). Ik was zelf van plan om het risico te nemen en Bouchard te spelen, maar heb het eerst op de chat gegooid en daar was iedereen er zo van overtuigd dat Ivanovic makkelijk zou winnen... Volgende keer luister ik weer naar mezelf. Gelukkig was wielrennen wel winstgevend.
0 Vind ik leuk's
Vandaag even een rits aan singles:
18:00 uur - African Nations Championship: Congo - Libya x2 @1.25 4/10
18:00 uur - African Nations Championship: Ethiopia - Ghana 2 @1.25 6/10
20:45 uur - KNVB Beker: Roda JC - AZ 1x @1.58 5/10
20:45 uur - FA Cup: Oxford United - Charlton Athletic 1x @1.55 4/10
20:45 uur - Capital One Cup: West Ham United - Manchester City BTS:yes @1.68 3/10
20:45 uur - League One: Crewe Alexandra - Milton Keynes Dons BTS: yes @1.57 4/10
20:45 uur - League One: Peterborough - Notts County 1x @1.15 6/10
20:45 uur - League Two: Chesterfield - Rochdale x2 @1.72 4/10
20:45 uur - Coppa Italia: AS Roma - Juventus BTS:yes @1.58 4/10
21:00 uur - Copa del Rey: Espanyol - Real Madrid Over 2.5 goals @1.47 5/10
21:00 uur - Coupe de France: Olympique Marseille - Olympique Nice 1 @1.50 7/10
Er staan er genoeg bij die geen value hebben. Ik raad je daarom aan om een paar combo samen te stellen uit de lage odds.
Au, rampzalige avond. Gelukkig speelde ik niet met veel en had ik hiernaast nog een bet lopen op Roma.
0 Vind ik leuk's
Australian Open, 02:15 uur: Radwanska - Azarenka Total sets over 2.5 @3.00 6/10
De bookmakers zijn er erg van overtuigd dat Azarenka in twee sets Radwanska verslaat. Azarenka speelt ontzettend sterk en verloor nog geen set dit toernooi. Radwanska gaf al twee sets toe, waardoor Azarenka de grote favoriet lijkt. Beide speelsters hadden in de voorgaande ronde geen moeite met hun tegenstandsters, respectievelijk Stephens en Muguruza.
Ik verwacht hetzelfde als in de wedstrijd van Wawrinka en Djokovic. Twee spelers in vorm troffen elkaar (Djokovic had ook nog geen set verloren) en het werd een ontzettend spannende wedstrijd. Dat verwacht ik ook bij Azarenka en Radwanska, waar Azarenka waarschijnlijk wél aan het langste eind trekt.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.