Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: robs234

Hallo allemaal,
Ook ik wil mijn ervaring met jullie delen. Ik zal vooral voetbaltips melden, maar af en toe een tennistip (of iets anders) is ook leuk.
Ik richt mij vooral op singles en op odds boven 1.50.
Ik zal steeds proberen mijn tip zo goed mogelijk te onderbouwen.
Duimen voor een goed begin!
Ligue 2, Frankrijk, vrijdag 17 januari 20:00: AS Nancy - CA Bastia 1 (0-1) @1.94 5/10
De nummer 6, Nancy, speelt thuis tegen de nummer laatst, Bastia. Nancy heeft de opwaartse lijn te pakken en mag geen kind hebben aan Bastia, dat uit zijn laatste vijf duels slechts 1 punt wist te pakken. Vorige week ging Bastia in eigen huis nog hard onderuit tegen middenmoter Niort (0-3), terwijl Nancy in de topper tegen Angers met 1-1 gelijkspeelde.
Veel succes aan iedereen die meespeelt
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar robs234
Country flagrobs234 in 17-01-2014 18:48 Leden topics
in 17-01-2014 18:48 Leden topics
219 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voetbaltips vanavond:
Serie A, 20:45 uur: Hellas Verona - Torino BTS: yes @1.63 7/10
Primera División, 22:00 uur: Malaga - Real Sociedad BTS: yes @1.63 5/10
0 Vind ik leuk's
Champions League, 20:45 uur: Manchester City - Barcelona 2 DNB @1.74 5/10
Ik denk dat deze wedstrijd in een gelijkspel of winst voor Barcelona eindigt. Barcelona heeft Messi in full force terug en ik denk dat hij het verschil gaat maken tegen een ploeg die niet achteruit in het strafschopgebied gaat hangen. Manchester City kwam met een 2-0 op Chelsea in de FA Cup terug van een matige serie. De afwezigheid van Agüero is een groot gemis en de andere spitsen Negredo en Dzeko overtuigen niet meer zoals enkele weken geleden.
Champions League, 20:45 uur: Bayer Leverkusen - Paris Saint-Germain 2 @2.15 6/10
Bayer Leverkusen is uit vorm, maar dat hoeft voor een Champions League duel niet uit te maken. De kwaliteit van Paris Saint-Germain gaat, denk ik, al in het eerste duel de doorslag geven. PSG gaat met twee vingers in de neus kampioen worden en kan zich dus steeds meer focussen op een ander groot doel: de Champions League. Een goed resultaat in dit duel is voor beide ploegen belangrijk, maar zoals Laurent Blanc zei: "Wij hebben Zlaten Ibrahimovic." En daarmee is veel gezegd.
0 Vind ik leuk's
robs234:
Champions League, 20:45 uur: Manchester City - Barcelona 2 DNB @1.74 5/10
Champions League, 20:45 uur: Bayer Leverkusen - Paris Saint-Germain 2 @2.15 6/10

Hoppaaa
0 Vind ik leuk's
Champions League, 20:45 uur: Arsenal - Bayern München 2 @1.72 7/10
Champions League, 20:45 uur: AC Milan - Atletico Madrid 2 DNB @1.50 8/10
0 Vind ik leuk's
Fijn dat de Champions League zo voorspelbaar is
0 Vind ik leuk's
Zo voorspelbaar?
Een penal voor Arsenal, een penal voor Bayern + rood.
Duidelijk zaken wat niet te voorspellen is, en wat juist het verschil maakt.
En A.M wint van Milan, terwijl Milan zeer goed speelt en vele malen beter is. Absoluut een gelukje wat dan voor jou nu een keer mee zit.
Had zelf overigens Bayern ook gebett :)
0 Vind ik leuk's
Come on you Spurs!
@riks Ik bedoel op voorhand zeg maar. Op voorhand zijn de uitslagen van de vier wedstrijden zoals verwacht. Voorspelbaar in de zin van dat de meeste mensen inderdaad PSG, Atl Madrid, Bayern en Barcelona zagen winnen. Dat het spelbeeld dan anders is, heb ik inderdaad geluk mee :p
Vrijdagavond, begin van het weekend en dus weer "weekendvoetbal".
Eredivisie, 20:00 uur: ADO Den Haag - Go Ahead Eagles 1 @2.00 6/10
De Eredivisie is een aparte competitie met onverwachte uitslagen, maar aan deze wedstrijd waag ik mij toch. ADO is onder de interim-trainer Henk Fraser nog ongeslagen door een knap en terecht 0-0 gelijkspel bij Vitesse en een meer dan terechte zege bij Roda JC. ADO pakt meer punten in thuiswedstrijden dan uit, terwijl tegenstander Go Ahead Eagles juist heel slecht is in uitwedstrijden (8 punten tegenover 20 in thuisduels). De vorm van Go Ahead is niet zozeer slecht, maar op basis van thuisvoordeel en het "Fraser-effect" neem ik aan dat ADO met de drie punten aan de haal gaat.
Jupiler League, 20:00 uur: VVV-Venlo - Excelsior 1 @2.00 6/10
Een overwinning is meer dan nodig voor VVV dat de aansluiting met FC Dordrecht en Willem II moet behouden. De vorm is goed met 6 zeges uit de laatste 7 wedstrijden, alleen bij Jong Ajax werd opvallend verloren met 4-1. Ook Excelsior lijkt gezien de grote overwinningen op Den Bosch (4-1) en Eindhoven (5-2) in een goede vorm. De nummer 5 won dit seizoen alleen pas 3 uitwedstrijden en ik zie daar nu geen verandering in komen.
Jupiler League, 20:00 uur: FC Volendam - MVV Maastricht 1 @1.82 5/10
MVV komt gewoon kwaliteit tekort om in Volendam een goed resultaat neer te zetten, is mijn eerste ingeving. FC Volendam speelt erg sterk de laatste weken met als uitschieter een overwinning bij Sparta Rotterdam. Maar MVV steekt in een veel betere vorm en verrast keer op keer. Men staat slechts op de 14e plaats maar ook MVV won bij Sparta (1-2) en won thuis van Dordrecht en speelde gelijk tegen Willem II. Op basis van de statistieken is Volendam winst dus een grote gok, maar toch durf ik het aan op basis van mijn gevoel en het thuisvoordeel, want uit presteert MVV vaak niet goed.
Ligue 2, 20:00 uur: Tours - Dijon 2 DNB @2.00 4/10
Dijon is goed in vorm en kan bij een overwinning oprukken van een vierde naar een tweede plaats. Probleem is alleen dat Dijon in uitwedstrijden vaak niet weet te winnen, de laatste drie uitwedstrijden eindigden namelijk allemaal gelijk (Lens 2-2, Angers 0-0, Laval 0-0). Nummer 8 Tours verkeert in een dramatische vorm met vier nederlagen in de laatste vijf wedstrijden. Tours is buiten de slechte vorm van nu wel heel sterk in thuiswedstrijden, want er werd pas één keer verloren thuis. Ik ben dus niet heel zeker van deze bet, daarom een lage stake.
Bundesliga, 20:30 uur: Schalke 04 - FSV Mainz 1 @1.72 7/10
Schalke 04 (4e) en FSV Mainz (7e) verkeren beide in een bloedvorm. Schalke won alle vier haar Bundesliga-wedstrijden in 2014, waaronder een 1-2 uitzege bij nummer 2 Bayer Leverkusen afgelopen weekend. FSV Mainz doet het met drie uit vier bijna net zo goed. Ongetwijfeld zorgt de vorm van Mainz voor deze hoge odd, maar normaal gesproken wint Schalke deze wedstrijd gewoon. Schalke heeft veel meer kwaliteit, won de laatste 5 thuiswedstrijden en bovendien is Mainz uit niet zo sterk als thuis met 5 nederlagen uit 10 wedstrijden. Winst Schalke lijkt mij dus een mooie bet.
0 Vind ik leuk's
Au... au... au... Maar weer eens duidelijk voor mezelf dat ik van die Jupiler League moet afblijven. Gelijkspel van Schalke had ik echt niet zien aankomen...
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag:
Premier League, 13:45 uur: Chelsea - Everton 1 @1.55 8/10
Bundesliga, 15:30 uur: 1.FC Nürnberg - Eintracht Braunschweig 1 @1.60 5/10

Bundesliga, 15:30 uur: Hamburger SV - Borussia Dortmund Total goals: over 3.5 @2.02 4/10
Bundesliga, 15:30 uur: Hamburger SV - Borussia Dortmund BTS: yes @1.55 8/10
Premier League, 16:00 uur: West Ham United - Southampton BTS: yes @1.75 4/10
Primera División, 16:00 uur: Real Madrid - Elche Jesé Rodriguez to score @1.75 5/10
Primera División, 16:00 uur: Real Madrid - Elche Karim Benzema to score @1.55 8/10
Premier League, 18:30 uur: Crystal Palace - Manchester United BTS: yes @2.00 6/10
Eredivisie, 18:45 uur: SC Heerenveen - NAC Breda 1 @1.60 7/10
Eredivisie, 19:45 uur: SC Cambuur - Roda JC 1 @1.70 6/10
Primera División, 20:00 uur: Real Sociedad - Barcelona BTS: yes @1.60 6/10

Jupiler Pro League, 20:00 uur: KV Kortrijk - Mons 1 @1.67 5/10
Jupiler Pro League, 20:00 uur: Charleroi - Zulte-Waregem 2 DNB @1.53 6/10
0 Vind ik leuk's
Even geen tips vanmiddag, vind de wedstrijden niet interessant (lees: speelbaar) genoeg.
Even daarnaast, ik ben aan het experimenteren met verschillende strategieën:
- Both teams to score strategie Eredivisie
- Gelijkspeltheorie: Jupiler Pro League, Primera División, Ligue 1 en Serie A
- Lay de favoriet strategie: Jupiler League
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.