Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: robs234

Hallo allemaal,
Ook ik wil mijn ervaring met jullie delen. Ik zal vooral voetbaltips melden, maar af en toe een tennistip (of iets anders) is ook leuk.
Ik richt mij vooral op singles en op odds boven 1.50.
Ik zal steeds proberen mijn tip zo goed mogelijk te onderbouwen.
Duimen voor een goed begin!
Ligue 2, Frankrijk, vrijdag 17 januari 20:00: AS Nancy - CA Bastia 1 (0-1) @1.94 5/10
De nummer 6, Nancy, speelt thuis tegen de nummer laatst, Bastia. Nancy heeft de opwaartse lijn te pakken en mag geen kind hebben aan Bastia, dat uit zijn laatste vijf duels slechts 1 punt wist te pakken. Vorige week ging Bastia in eigen huis nog hard onderuit tegen middenmoter Niort (0-3), terwijl Nancy in de topper tegen Angers met 1-1 gelijkspeelde.
Veel succes aan iedereen die meespeelt
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar robs234
Country flagrobs234 in 17-01-2014 18:48 Leden topics
in 17-01-2014 18:48 Leden topics
219 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Racing Santander spelers hadden een protest actie bedacht dus dat ging niet door. Andere twee winst, succesvolle dag. Wel dankzij een megacomeback van Nottingham na 0-2 achterstand bij rust
0 Vind ik leuk's
Je hebt leuke tips Rob! Ik ga ze wat vaker met je meespelen! Succes verder!
0 Vind ik leuk's
klijn4:
Je hebt leuke tips Rob! Ik ga ze wat vaker met je meespelen! Succes verder!

Nice! Na een aantal verliezen denk ik dat ik nu op de goede weg ben.
0 Vind ik leuk's
Bij deze heb je er nog een volger bij. De onderbouwingen die je erbij zet zijn erg duidelijk!
0 Vind ik leuk's
Eredivisie, 20:00 uur: Feyenoord - Vitesse 1 @1.84 5/10
Feyenoord heeft een overwinning nodig om het zich op koploper Ajax te kunnen houden en anders wel om de tweede plaats van Vitesse, die recht geeft op de voorronde van de Champions League, onder druk te zetten. Evenzo heeft Vitesse een overwinning nodig om de titelstrijd nog gaande te houden. Bij een nederlaag kan Ajax zondag tegen Utrecht het gat vergroten tot een marge van vijf punten. Dat De Kuip een onneembare vesting is, is algemeen bekend. Maar zo onaantastbaar is Feyenoord thuis niet meer. Hoewel er 7 keer gewonnen werd, wist AZ met 2-2 gelijk te spelen en namen FC Twente (1-4) en Heracles Almelo (1-2) de drie punten mee de bus in. Feyenoord mist de geblesseerde Joris Mathijsen en Vitesse moet het nog steeds stellen zonder Theo Janssen. Vitesse is matig aan 2014 begonnen, hoewel er vier punten werden gepakt, was de zege in extremis tegen Zwolle (1-2) onverdiend en in de derby tegen NEC kon Vitesse zomaar verliezen. Ik verwacht een open wedstrijd, waarbij Feyenoord aan het langste eind trekt.
Jupiler League, 20:00 uur: VVV-Venlo - FC Eindhoven 1 @1.85 5/10
Een ware topper in de Jupiler League. De verassende nummer 2 Eindhoven gaat op bezoek bij degradant (4e) VVV-Venlo. Koploper FC Dordrecht krijgt een lastige uitwedstrijd in Maastricht, dus wellicht een kans voor Venlo en Eindhoven om het gat tot de koploper te verkleinen. Venlo zorgde afgelopen week dat de titelkansen nog niet de ijskast in gaan. Bij Willem II uit Tilburg werd in de slotfase met de zege (0-1) aan de haal gegaan. Van de laatste vijf wedstrijden werden er vier gewonnen, alleen bij Den Bosch ging VVV het schip in. FC Eindhoven is wisselvallig aan 2014 begonnen. Bij MVV werd overtuigend met 0-4 gewonnen, terwijl men thuis niet langs Helmond Sport (0-0) kwam. Ik denk dat de kwaliteit in de ploeg van Venlo de doorslag gaat geven.
Ligue 2, 20:00 uur: Dijon - Brest 1 @1.72 8/10
Dijon (6e) kan bij een overwinning stijgen naar de vierde plek in het klassement. Dijon speelde de afgelopen drie wedstrijden knap gelijk tegen de nummer 2 RC Lens (2-2) en nummer 3 Angers (0-0). Wel werd Dijon na verlenging door Auxerre uit de Coupe de France geknikkerd. Thuis is Dijon uitermate sterk met 7 overwinningen, 2 gelijkspelen en 1 nederlaag. Brest mag geen probleem vormen voor Dijon. Brest wist de laatste zes wedstrijden geen overwinning te behalen en voor de laatste uitoverwinning moet worden teruggegaan naar 25 oktober (Le Havre 0-1). Brest heeft overigens de punten wel broodnodig, omdat ze nog maar een punt van de degradatiestreep verwijderd zijn.
Jupiler Pro League, 20:30 uur: Lierse SK - Anderlecht BTS:yes @1.82 6/10
Lierse heeft de weg naar boven ingeslagen. Het jaar 2013 werd afgesloten met een knappe 3-0 thuiszege op KV Mechelen. In 2014 is de ploeg nog ongeslagen door een 1-1 gelijkspel tegen topper Club Brugge en een imponerende 3-4 uitzege bij Kortrijk. Lierse wist dit seizoen in negen van de elf thuiswedstrijden het doel te treffen. Anderlecht is redelijk aan 2014 begonnen. Bij Mechelen werd met 2-1 verloren, maar thuis werd Club Brugge met 2-0 opzij gezet. Anderlecht wist maar in één uitwedstrijd dit seizoen niet te scoren. Hiervan uitgaande reken ik erop dat beide ploegen weten te scoren.
Ligue 1, 20:30 uur: Paris Saint-Germain - Girondins Bordeaux 1 (HC: 0-2) @2.80 2/10
Een klein gokje vanavond kan er ook nog wel bij. PSG is onderweg om wederom kampioen van Frankrijk te worden, maar de afgelopen twee wedstrijden verliepen allerminst voorspoedig. Eerst werd de miljoenenploeg in eigen stadion uitgeschakeld voor de Franse beker door de kampioen van twee jaar geleden, Montpellier. Daarna kwam PSG in de competitie nog goed weg met een gelijkspel in de slotfase tegen middenmoter Guingamp. PSG mist nog steeds de geblesseerde Lavezzi in de aanval, maar ook bij Bordeaux zijn een aantal geblesseerden. 2014 is voor Bordeaux allerminst goed begonnen. Zo werd Bordeaux uitgeschakeld in de beker door het nietige FA Ille Rousse en werd in de Coupe de la Ligue, een andere beker, op eigen veld verloren van, ja, Paris Saint-Germain (1-3). In de competitie ging de ploeg onderuit tegen Bastia (1-0). Ik verwacht dat PSG wel een ruime zege gaat boeken op nummer 7 Bordeaux, omdat thuis al ruim werd gewonnen tegen bijvoorbeeld FC Nantes (5-0), Sochaux (5-0), Lyon (4-0), Lorient (4-0) en Bastia (4-0).
League Two, 20:45 uur[/u]: Southend United - Newport County 1 @1.95 4/10
Southend (6e) en Newport (8e) zijn twee ploegen die de laatste tijd niet constante uitslagen boeken. Dan weer gelijk, dan winst om vervolgens weer te verliezen. Daarbij moet opgemerkt worden dat Southend wel beter presteert en bijna altijd de drie punten in eigen huis houdt. Newport is erg matig in uitwedstrijden, alleen tegen laaggeklasseerde tegenstanders verloopt de wedstrijd vaak gunstig voor Newport. Ik verwacht een nipte zege voor Southend.
0 Vind ik leuk's
Ga er enkele van volgen succes !!
0 Vind ik leuk's
Een pittige avond, waarin Anderlecht het totaal onnodig nalaat om te scoren. Zulke grote kansen gemist poe poe. Southend en Feyenoord terecht niet gelukt, simpelweg niet goed genoeg.
PSG deed meer dan 25 scoringspogingen, maar slechts 2 keer gescoord. Wel een klasse beter dan Bordeaux.
Misschien zet ik er zo nog wat op voor vannacht...
0 Vind ik leuk's
Om de lol erin te houden, een funbet:
Oriente Petrolero - Universitario de Sucre --> x2 @1.5
Boyaca Patriotas FC - Once Caldas--> U3.5 @1.25
Atletico Monarcas Morelia - Leon --> BTS: yes @1.65
Indep. Medellin - Dep. Pasto --> O2.5 @1.95
Universidad Catolica - Palestino --> U3.5 @1.4
Totale odd: 8.50
0 Vind ik leuk's
robs234:
Om de lol erin te houden, een funbet:
Oriente Petrolero - Universitario de Sucre --> x2 @1.5
Boyaca Patriotas FC - Once Caldas--> U3.5 @1.25
Atletico Monarcas Morelia - Leon --> BTS: yes @1.65
Indep. Medellin - Dep. Pasto --> O2.5 @1.95
Universidad Catolica - Palestino --> U3.5 @1.4
Totale odd: 8.50

shit na de 1e wedstrijd al verloren......
0 Vind ik leuk's
Helaas... Under 3.5 goals en dan wordt het 5-3 :p
Premier League, 13:45 uur: Newcastle United - Sunderland x2 @1.87 3/10
Sunderland, hoewel laaggeklasseerd, is in goede doen. Manchester United werd uitgeschakeld in de halve finale van de Capital One Cup. De vorm van thuisploeg Newcastle United (8e) is niet bepaald hoog. Er werden slechts vier punten behaald in de laatste zes wedstrijden. Deze week kwam de ploeg niet langs Norwich (0-0). Sunderland is de laatste vijf uitwedstrijden ongeslagen met twee overwinningen en drie gelijkspelen. Deze week werd Stoke City in eigen huis nog met 1-0 opzij gezet. Ik durf deze bet dus wel met een lage inzet te spelen.
Bundesliga, 15:30 uur: Schalke 04 - VfL Wolfsburg 1 @2.02 7/10
Schalke 04 is de tweede seizoenshelft goed begonnen door Hamburger SV kansloos te laten met een 0-3 overwinning. Kenmerkend bij deze zege was de terugkeer van goalgetter Klaas-Jan Huntelaar, die direct wist te scoren. Schalke 04 is erg sterk in eigen huis. In de laatste vijf wedstrijden werd viermaal gewonnen en eenmaal verloren in de Kohlenpotderby van Dortmund (1-3). Wolfsburg kon 2014 haast niet slechter beginnen, de ploeg verloor hard met 1-3 van middenmoter Hannover 96. Desondanks is het verschil op de ranglijst slechts één punt in het voordeel van Schalke 04. Ik verwacht dat het thuisvoordeel Schalke de winst oplevert.
Bundesliga, 15:30 uur: Bayer Leverkusen - VfB Stuttgart 1 @1.55 9/10
Bayer Leverkusen kan de voorsprong op nummer 3 Dortmund, nadat deze gisteren wonnen, weer vergroten tot 4 punten. Vorige week werd onnodig verloren van SC Freiburg nadat Leverkusen zelf twee keer op voorsprong kwam. Dit is een goede kans om een slechte serie van drie nederlagen op rij in de Bundesliga te doorbreken tegen Stuttgart, dat deze woensdag al voluit is gegaan in het thuisduel tegen Bayern München (1-2). Stuttgart heeft een slechte serie uitwedstrijden erop zitten, waarin slechts vier punten werden behaald en hard met 6-1 werd verloren bij Dortmund. Ik verwacht dat de klasse en het thuisvoordeel van Leverkusen de doorslag gaan geven.
Premier League, 16:00 uur: Hull City - Tottenham Hotspur 2 @2.10 5/10
Er wordt niet vaak aan gerefereerd maar Tottenham Hotspur heeft de laatste vijf uitwedstrijden, o.a. tegen Man United en Southampton, allemaal gewonnen. Tottenham heeft wat recht te zetten na de kansloze nederlaag tegen City (1-5) deze week, tevens is een overwinning noodzakelijk om Everton (6e) van zich af te houden en de druk te houden op de vierde plaats van Liverpool. Hull City presteert in thuiswedstrijden vooral wisselvallig, maar heeft het standaard lastig tegen topploegen. In de Premier League werd nota bene nog alleen maar verloren en met dat gegeven zijn The Spurs geen fijne tegenstander om deze reeks te doorbreken.
Premier League, 16:00 uur: Cardiff City - Norwich City Total goals: under 2.5 @1.75 7/10
Cardiff en Norwich staan niet bepaald bekend om hun scorend vermogen en dat werd ook duidelijk in de confrontatie tussen beide teams in de eerste seizoenshelft: de wedstrijd bij Norwich eindigde in 0-0. Dinsdag speelde Norwich thuis 0-0 gelijk tegen Newcastle United. Er vielen in wedstrijden van Norwich tegen niet-topploegen al elf keer minder dan 2.5 goals en pas twee keer meer. Deze statistiek is bij Cardiff 9 om 3. Ik zou dus erg verrast zijn als dit duel een doelpuntenfestijn wordt.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.