Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: robs234

Hallo allemaal,
Ook ik wil mijn ervaring met jullie delen. Ik zal vooral voetbaltips melden, maar af en toe een tennistip (of iets anders) is ook leuk.
Ik richt mij vooral op singles en op odds boven 1.50.
Ik zal steeds proberen mijn tip zo goed mogelijk te onderbouwen.
Duimen voor een goed begin!
Ligue 2, Frankrijk, vrijdag 17 januari 20:00: AS Nancy - CA Bastia 1 (0-1) @1.94 5/10
De nummer 6, Nancy, speelt thuis tegen de nummer laatst, Bastia. Nancy heeft de opwaartse lijn te pakken en mag geen kind hebben aan Bastia, dat uit zijn laatste vijf duels slechts 1 punt wist te pakken. Vorige week ging Bastia in eigen huis nog hard onderuit tegen middenmoter Niort (0-3), terwijl Nancy in de topper tegen Angers met 1-1 gelijkspeelde.
Veel succes aan iedereen die meespeelt
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar robs234
Country flagrobs234 in 17-01-2014 18:48 Leden topics
in 17-01-2014 18:48 Leden topics
219 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Redelijke zaterdagmiddag gehad. Cardiff schoot heel snel twee achter elkaar in, waardoor de bet verloren ging, helaas. Tottenham kwam achter en dan weet je dat het niet meer goed komt.
0 Vind ik leuk's
Eredivisie, 19:45 uur: PEC Zwolle - Roda JC 1 @1.70 3/10
Ik ben niet zo overtuigd van deze weddenschap, vandaar de lage stake. PEC Zwolle is overtuigend aan 2014 gewonnen. De ploeg verdiende meer dan nul punten tegen Vitesse en daarna werd in de beker JVC Cuijck (5-1) opzij gezet om vervolgens op 't Avondje NAC met 1-2 te winnen in het Rat Verleghstadion. Roda JC won afgelopen weekend met enig fortuin van FC Utrecht (1-0) en daarvoor werd Roda uit de beker gewipt door AZ (0-2). Roda mist scorend vermogen door de schorsing van Krisztian Nemeth, ook zijn belangrijke spelers als Mark-Jan Fledderus en Henk Dijkhuizen afwezig door blessures. Mijn gevoel zegt dat Zwolle deze pot wint.
Ligue 1, 20:00 uur: Reims - Montpellier DNB @1.92 5/10
Montpellier heeft de 'flow' te pakken in 2014, want er werd al vier keer gewonnen en een keer gelijkgespeeld, terwijl Montpellier slechts de nummer 15 van de competitie is. Overwinningen op Paris Saint-Germain (1-2) en Olympique Nice (3-1) en een gelijkspel tegen AS Monaco (1-1) spreken voor zich. Reims staat op een 9e plaats, maar presteert in 2014 vooralsnog wisselend. Er werd gewonnen van Lille (3e) en Ajaccio (20e), maar ook verloren van Lyon en Marseille. Ik verwacht een gelijkspel, maar met licht voordeel voor Montpellier, dus deze Draw No Bet vond ik wel een mooie odd hebben.
Ligue 1, 20:00 uur: Saint-Etienne - Valenciennes 1 @1.47 8/10
Nummer 18 Valenciennes mag voor Saint-Etienne (4e) geen problemen opleveren. Saint-Etienne heeft de laatste vier thuiswedstrijden winnend afgesloten, wel werd er afgelopen weekend bij Bordeaux met 2-0 verloren. Bij een overwinning kan Saint-Etienne nummer 3 Lille tot op 1 punt naderen, maar bij nederlaag of gelijkspel kan Marseille de vierde plaats overnemen. De elf uitwedstrijden van Valenciennes dit seizoen liepen niet bepaald voorspoedig. Er werd 7 keer verloren en maar twee keer gelijkgespeeld en twee keer gewonnen. Bijkomend voordeel voor Saint-Etienne is dat Valenciennes deze woensdag een midweekse wedstrijd moest afwerken. Verder hebben beide ploegen een hele rits aan afwezigen.
Serie A, 20:45 uur: AC Milan - Torino BTS: yes @1.78 6/10
Het gaat sinds Clarence Seedorf de touwtjes in handen heeft bij AC Milan nog steeds niet voortvarend. Zo werd de ploeg op eigen veld door Udinese uit de beker geknikkerd en werd Cagliari in de slotfase pas opzij gezet. Torino is al sinds eind november in een goede vorm, waar de nummer 6 wel zeven wedstrijden van de tien wist te winnen en maar één keer verloor. In de laatste zes uitwedstrijden werd steeds gescoord en AC Milan weet al negen wedstrijden te scoren. Een Both Teams To Score ligt dus voor de hand.
0 Vind ik leuk's
Zo te zien heb je die laatste vier bets goed! Keurig resultaat. Ik had je toch moeten volgen :p
0 Vind ik leuk's
robs234:
Eredivisie, 19:45 uur: PEC Zwolle - Roda JC 1 @1.70 3/10
Ligue 1, 20:00 uur: Reims - Montpellier DNB @1.92 5/10
Ligue 1, 20:00 uur: Saint-Etienne - Valenciennes 1 @1.47 8/10
Serie A, 20:45 uur: AC Milan - Torino BTS: yes @1.78 6/10

Zo dit was een fijn avondje...
0 Vind ik leuk's
Eredivisie, 14:30 uur: NEC - Go Ahead Eagles 1 @1.60 9/10
Het mag niet lang meer gaan duren voordat NEC de rode lantaarn overdraagt aan een ander. NEC verkeert in een goede vorm door in 2014 op eigen veld ADO Den Haag te verslaan (3-1) en, nog wel belangrijker, een knap punt pakken bij aartsrivaal Vitesse. Go Ahead Eagles daarentegen zijn na een goed begin van de competitie qua niveau ver weggezakt. Er werd pijnlijk verloren van naaste concurrent SC Cambuur en tegen Ajax kon de ploeg geen vuist maken. Ik verwacht een goede overwinning van NEC op basis van vorm en kwaliteitsverschil.
(Serie A, 15:00 uur: AS Roma - Parma Total goals: over 2.5 @1.65 6/10) VOID!
AS Roma (2) en Parma (7) verkeren beide in een goede vorm. AS Roma won vier van de laatste vijf wedstrijden en hetzelfde geldt voor Parma. In de Serie A kan het vaak twee kanten op: of het wordt een saaie 1-0 of het wordt een doelpuntenfestijn. Ik heb de neiging om voor het laatste te kiezen, zeker omdat er in de laatste vier thuiswedstrijden van Roma steeds minstens 3 goals vielen (2-1 Fiorentina, 4-0 Catania, 4-0 Genoa en 3-0 Livorno. Bij Parma gebeurde dit in 3 van de laatste vier uitwedstrijden.
Premier League, 17:00 uur: Arsenal - Crystal Palace Total goals 1st half: under 0.5 @3.35 2/10
Arsenal, de nummer 2 achter City, loopt de laatste tijd te sukkelen met de vorm. Het winnen gaat niet zo makkelijk meer als in de eerste seizoenshelft en deze midweek had Arsenal totaal geen recht op de overwinning tegen een sterk spelend Southampton (2-2). Crystal Palace (16e) heeft twee keer op rij gewonnen in eigen huis van Hull en Stoke en zal in navolging van West Ham United bij Chelsea betonvoetbal gaan spelen om zo een punt af te dwingen. De goals vallen bij Arsenal meestal pas in de tweede helft, dus ik durf wel low stake op een 0-0 in de eerste helft te spelen.
Ligue 1, 17:00 uur: Stade Rennes - Olympique Lyon 2 @2.50 3/10
Olympique Lyon is aan een opmars bezig in de Ligue 1. De laatste zes wedstrijden werden allemaal overtuigend gewonnen, terwijl tegenstander Stade Rennes niet kan terugvallen op een goede vorm. Er werd dit seizoen pas drie keer gewonnen in thuiswedstrijden en vooral veel gelijkgespeeld; maar liefst zes keer. Opmerkelijk genoeg verloor de nummer 16 uit de Ligue 1 pas twee keer thuis. Lyon krijgt een loodzware wedstrijd voorgeschoteld, maar ik heb er vertrouwen in dat Lyon aan het langste eind trekt.
0 Vind ik leuk's
Serie A, 20:45 uur: Juventus - Inter Milan 1 (0-1 handicap) @2.10 6/10
Primera División, 21:00 uur: Athletic de Bilbao - Real Madrid BTS: yes @1.43 8/10
Ligue 1, 21:00 uur: Marseille - Toulouse 1 @1.78 7/10
Dit speel ik vanavond, voor uitleg is het een beetje te laat.
0 Vind ik leuk's
robs234:
Serie A, 20:45 uur: Juventus - Inter Milan 1 (0-1 handicap) @2.10 6/10
Primera División, 21:00 uur: Athletic de Bilbao - Real Madrid BTS: yes @1.43 8/10

Ligue 1, 21:00 uur: Marseille - Toulouse 1 @1.78 7/10

Lekkere avond, jammer dat Marseille een 2-1 voorsprong uit handen gaf...
0 Vind ik leuk's
Serie A, 20:45 uur: Genoa - Sampdoria X @3.15 2/10
Een gelijkspel bij deze pot lijkt mij het meest realistisch, aangezien beide ploegen in niet zo'n beste vorm zitten. Genoa stal een punt op bezoek bij Fiorentina, terwijl Sampdoria onnodig de gelijkmaker incasseerde tegen Bologna. Ik zou voor beide ploegen geen goede argumenten kunnen aanvoeren waarom dan wel Genoa dan wel Sampdoria zou winnen. Dat zou niet logisch zijn op basis van vorm of thuisvoordeel. Dus een gelijkspel lijkt mij het meest waarschijnlijk. Hoewel Genoa dit seizoen thuis erg veel punten haalt, ga ik toch voor een gelijkspel mede door het spel dat Sampdoria vertoonde tegen Bologna.
Premier League, 21:00 uur: Manchester City - Chelsea 1 @1.85 8/10
Manchester City kan uitstekende statistieken dit seizoen overleggen, want naast goed spel en veel winst in uitwedstrijden werden alle elf thuiswedstrijden in de Premier League gewonnen. Manchester City doet het dit seizoen ook goed tegen de topploegen, de concurrentie om het landskampioenschap: Tottenham Hotspur (1-5 en 6-0), Liverpool (2-1), Arsenal (6-3), Everton (3-1), Manchester United (4-1). Opmerkelijk maar alleen de uitwedstrijd bij Chelsea werd met 2-1 verloren. De uitwedstrijden van Chelsea verlopen zelden eenvoudig en er werden daarom ook maar 5 van de elf uitwedstrijden dit seizoen gewonnen tegenover 3 keer gelijk en 3 nederlagen. Chelsea presteert ook wisselvallig tegen topclubs (Man United: 0-0 en 3-1 winst, Tottenham Hotspur: 1-1, Liverpool 2-1 zege, Arsenal: 0-0 en Everton: 1-0 verlies).
Toch denk ik dat het een erg spannende wedstrijd wordt, want als je iemand zo'n topduel toevertrouwt, is het Mourinho wel. Ome Mou zal er alles aan doen om City van het scoren af te houden. Ik denk wel dat City aan het langste eind trekt.
0 Vind ik leuk's
Copa del Rey, 20:00 uur: Real Madrid - Atletico Madrid 1 @1.85 5/10
Real Madrid verzuimde dit weekend om het gat tot de verse koploper en gehate stadgenoot te verkleinen tot één punt, maar het kwam in Bilbao niet verder dan een 1-1 gelijkspel. Verder werd Cristiano Ronaldo het veld afgestuurd met een rode kaart en werd voor drie wedstrijden geschorst, maar is wel inzetbaar in de derby tegen Atletico Madrid. Aangezien deze wedstrijd over twee duels gaat, is het voor beide teams noodzaak om een goede uitgangspositie te creëren. Voor Real Madrid telt alleen een overwinning en voor Atletico is een gelijkspel of kleine nederlaag afdoende. Ik verwacht dat Ronaldo sportieve revanche wil nemen op het 'onrecht' dat hem is aangedaan en dat hij Real langs Atletico leidt. Real Madrid heeft zeker wat goed te maken aangezien de laatste thuiswedstrijd tegen de stadgenoot met 0-1 werd verloren.
Coppa Italia, 20:45 uur: AS Roma - Napoli 1 @1.73 6/10
De odds zijn flink gedaald voor winst Roma. AS Roma heeft wat extra rust gehad in aanloop van de bekerclash met Napoli. Roma speelde zondag slechts een luttele twintig minuten op een onbespeelbaar veld (vanwege de regen). De halve finales van de Coppa Italia worden gespeeld over twee wedstrijden dus is het extreem belangrijk voor AS Roma om in eigen huis een goed resultaat neer te zetten. Roma heeft haar laatste vijf wedstrijden allemaal gewonnen, waaronder een 1-0 zege tegen Juventus in dezelfde Coppa Italia. Roma werkte dit seizoen al dertien thuiswedstrijden af en won deze, op twee gelijkspelen, na allemaal. Tegenstander Napoli speelt wisselvallig. Op eigen veld werd Napoli (1-0) uit de beker geknikkerd, maar in het weekend daarop volgend weer kansloos met 3-0 verloren bij Atalanta Bergamo. Ik verwacht dat Roma thuis gaat winnen, omdat dit pure noodzaak is aangezien de halve finale over twee wedstrijden gaat.
0 Vind ik leuk's
robs234:
Copa del Rey, 20:00 uur: Real Madrid - Atletico Madrid 1 @1.85 5/10
Coppa Italia, 20:45 uur: AS Roma - Napoli 1 @1.73 6/10

BAM!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.