Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: robs234

Hallo allemaal,
Ook ik wil mijn ervaring met jullie delen. Ik zal vooral voetbaltips melden, maar af en toe een tennistip (of iets anders) is ook leuk.
Ik richt mij vooral op singles en op odds boven 1.50.
Ik zal steeds proberen mijn tip zo goed mogelijk te onderbouwen.
Duimen voor een goed begin!
Ligue 2, Frankrijk, vrijdag 17 januari 20:00: AS Nancy - CA Bastia 1 (0-1) @1.94 5/10
De nummer 6, Nancy, speelt thuis tegen de nummer laatst, Bastia. Nancy heeft de opwaartse lijn te pakken en mag geen kind hebben aan Bastia, dat uit zijn laatste vijf duels slechts 1 punt wist te pakken. Vorige week ging Bastia in eigen huis nog hard onderuit tegen middenmoter Niort (0-3), terwijl Nancy in de topper tegen Angers met 1-1 gelijkspeelde.
Veel succes aan iedereen die meespeelt
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar robs234
Country flagrobs234 in 17-01-2014 18:48 Leden topics
in 17-01-2014 18:48 Leden topics
219 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Eredivisie, 18:45 uur: FC Utrecht - PEC Zwolle 1 DNB @1.60 6/10
Normaal gesproken zou ik van deze wedstrijd afblijven, omdat het simpelweg alle kanten op kan gaan. Maar vanwege het schaarse voetbalaanbod ga ik toch een betje plaatsen. Het is algemeen bekend dat FC Utrecht ontzettend sterk is in de eigen Galgenwaard. Utrecht was tot voor kort zelfs ongeslagen in eigen huis, maar ging toen hard onderuit tegen PSV (1-5) en Feyenoord (2-5). Utrecht is dramatisch aan 2014 begonnen met, na Feyenoord, nederlagen tegen NEC en Roda JC. Maar er gloort hoop, afgelopen zondag hield de ploeg, aangevuld met versterkingen, Ajax op 1-1. Verdediger Delpierre en spits Agudelo toonden aan dat ze een echte versterking zijn voor het basiselftal.
PEC Zwolle is na een flitsende start van het seizoen in de wintermaanden weggezakt in het rechterrijte. Maar in 2014 loopt het elftal weer wat soepeler met een onterechte nederlaag tegen Vitesse en overwinningen tegen Cuijck (beker), NAC en Roda JC. Tegen NAC rekende Zwolle af met een uitcomplex, want al sinds 17 augustus was er niet meer een uitduel gewonnen.
Ik verwacht een open wedstrijd, waarin Utrecht de drie punten thuis houdt. Maar ik dek me met een Draw No Bet in tegen een gelijkspel.
0 Vind ik leuk's
Eredivisie, 20:00 uur: Vitesse - ADO Den Haag Total goals: under 3.5 @1.88 5/10
Vitesse (3e) ontvangt in eigen huis de rode lantaarn ADO Den Haag (18e), dat deze week coach Maurice Steijn ontsloeg. Ook Vitesse speelt in 2014 matig voetbal met deze dinsdag een nederlaag tegen AZ (0-2), twee gelijke spelen (NEC 1-1, Feyenoord 1-1) en een gelukkige, last-minute overwinning bij Zwolle (1-2). ADO zal op zijn tellen passen nadat de ploeg de laatste wedstrijden vooral defensief erg zwak oogde. Ik verwacht dat ADO met de hele ploeg rond het strafschopgebied zal blijven hangen en hopen op een paar goede counters met hun snelle aanvallers (Van Duinen, Schet, Gouriye). Ik verwacht een kleine overwinning van Vitesse, dus vind deze weddenschap goed speelbaar met een mooie value!
Jupiler League, 20:00 uur: Sparta Rotterdam - MVV Maastricht 1 @1.67 5/10
Sparta Rotterdam is enorm slecht bezig in laatste vijf thuiswedstrijden (VVGWV), terwijl MVV knap in eigen huis won van koploper FC Dordrecht. Uitleg is dus moeilijk bij deze wedstrijd op basis van de statistieken, maar Sparta Rotterdam heeft qua selectie gewoon veel meer kwaliteit en is niet voor niets de nummer 5, terwijl MVV slechts op de 15e plek staat.
Jupiler League, 20:00 uur: FC Eindhoven - Almere City FC 1 @1.60 6/10
De glans is er een klein beetje af bij FC Eindhoven (4e) door een nederlaag bij Venlo (2-1 in laatste minuut) en een gelijkspel tegen Helmond Sport. Maar het spel is nog steeds naar behoren en Eindhoven heeft simpelweg goede statistieken in thuiswedstrijden (7 winst, 4 gelijk, 2 nederlagen). Almere City FC verloor 3 van de laatste vijf wedstrijden en staat op een matige 18e plaats. De uitwedstrijden dit seizoen verlopen voor Almere City dramatisch met 8 nederlagen tegenover 2 overwinningen en 3 gelijkspelen. Verder kan FC Eindhoven met een overwinning stijgen naar de tweede plek bij puntverlies van Willem II (thuiswedstrijd Achilles) en VVV-Venlo (uitwedstrijd Jong Ajax) en Dordrecht naderen tot op 3 punten.
Bundesliga, 20:30: Borussia Mönchengladbach - Bayer Leverkusen BTS: yes @1.55 7/10
De 20e speelronde start in Duitsland met een topper. Borussia Mönchengladbach (nummer 5) scoorde in haar tien thuisduels dit seizoen gemiddeld 2,5 keer. In negen van de tien wedstrijden werd minstens één doelpunt gemaakt, alleen in de laatste thuiswedstrijd tegen Bayern München werd niet gescoord. Wat wel in het nadeel is van deze bet, is dat Gladbach hopeloos uit vorm is de laatste wedstrijden. Bayer Leverkusen moet Borussia Dortmund van zich afhouden in de strijd om de tweede plaats en zal daarom er alles aan doen om dit duel te winnen. Ik verwacht dat beide teams weten te scoren, omdat beide ploegen aanvallend voetbal spelen.
0 Vind ik leuk's
Een schitterende voetbalmiddag, vooral Premier League, staat voor de boeg, ik heb hieronder wat weddenschappen geplaatst.
Premier League, 13:45 uur: Liverpool - Arsenal 1 @2.22 4/10
Beide teams zijn de verrassingen van de Premier League dit seizoen. Arsenal maakt vooral indruk met de consistentie (er worden geen fouten gemaakt tegen lagere teams) en de teamkracht (schitterende combinaties van Barcelona-achtig niveau). Liverpool wisselt de laatste tijd goede wedstrijden met grote uitslagen (Everton 4-0, Stoke City 3-5, Tottenham 0-5, West Ham United 4-1, Norwich 5-1), maar ook onnodige gelijke spelen tegen middenmoters in de Premier League. De top-3 lijkt niet meer bereikbaar voor Liverpool, want nummer 3 Chelsea heeft al een voorsprong van 6 punten. Liverpool moet winnen om Everton (2 punten achterstand) en Tottenham Hotspur (3 ptn.) van zich af te houden in de strijd om de belangrijke vierde plaats (voorronde Champions League). Ik verwacht een open wedstrijd met weinig doelpunten en waarin Liverpool in de tweede helft een 1-0 voorsprong neemt en dat over de streep trekt.
Combo pick, odd: 3.23, stake: 7/10
Premier League, 16:00 uur: Southampton – Stoke City 1 @1.50
Premier League, 16:00 uur: Sunderland – Hull City 1 @2.15
Southampton en Sunderland verkeren allebei in een uitstekende vorm. Southampton mag in eigen huis geen problemen hebben met het zwak presterende Stoke City, dat afgelopen weekend wel verrassend Manchester United versloeg. Fulham had geen enkele kans (0-3) en Arsenal kwam goed weg met een gelijkspel (2-2) tegen Southampton.
Sunderland heeft nog een betere vorm te pakken dan Southampton. Newcastle United had geen kans in eigen huis (0-3) en eerder werd Manchester United over twee duels uitgeschakeld in de halve finale van de Capital One Cup. Problematisch bij deze bet is dat woensdag de finale van deze beker is in Wembley tegen Manchester City. Sunderland gaat wellicht met een tweede elftal spelen, wat Hull City een kans geeft om een punt of meer te pakken. Maar Sunderland kan niet zomaar een nederlaag incasseren, want door de kleine verschillen in de staart van de Premier League kan er zomaar worden gedaald van de veilige plaats 14 naar plaats 19, in de degradatiezone.
0 Vind ik leuk's
De finale van de Capitale One Cup is pas op 2 maart. De wedstrijd van woensdag tussen City en Sunderland is gewoon voor de Premier League. Dus dat is dan weer goed nieuws voor deze bet.
0 Vind ik leuk's
Oh dan heb ik me verkeken
0 Vind ik leuk's
Ik zal deze hebben gespeeld om half 1 als Unibet er niet uit lag...
Serie A, 12:30 uur: Parma - Bologna 1 @1.62 7/10
Eredivisie, 12:30 uur: Heracles Almelo - SC Cambuur 1 @1.90 6/10
0 Vind ik leuk's
Voor vanmiddag:
Serie A, 15:00 uur: Parma - Catania 1 @1.53 7/10
Serie A, 15:00 uur: Sampdoria - Cagliari 1 @2.10 4/10
Eredivisie, 16:30 uur: FC Groningen - SC Heerenveen 1 @2.10 5/10
Eredivisie, 14:30 uur: RKC Waalwijk - FC Utrecht 1 @2.15 2/10
Premier League, 14:30 uur: Tottenham Hotspur - Everton 1 @2.25 3/10
Ligue 1, 14:00 uur: FC Nantes - Olympique Lyon 2 @2.55 4/10
0 Vind ik leuk's
Zo wat een schitterende tweede deel van de middag, sorry voor de eerder bets (die ik niet meespeelde)...
Voor vanavond:
Primera División, 19:00 uur: Real Sociedad - Levante 1 @1.50 7/10
Serie A, 20:45 uur: Inter - Sassuolo 2 (handicap: 0-2) @1.72 6/10
Ligue 1, 21:00 uur: AS Monaco - Paris Saint-Germain 2 DNB @1.53 5/10 --> VOID!
0 Vind ik leuk's
Coupe de France, 20:00 uur: Angers - CA Bastia 1 @1.50 7/10
DFB Pokal, 20:45: Eintracht Frankfurt - Borussia Dortmund BTS: yes @1.53 6/10
Premier League, 20:45 uur: West Ham United - Norwich City 1 @2.00 4/10
Premier League, 21:00 uur: West Bromwich Albion - Chelsea 2 @1.48 6/10
Copa del Rey, 21:00 uur: Atletico Madrid - Real Madrid BTS: yes @1.70 5/10
0 Vind ik leuk's
DfB Pokal, 19:00 uur: Bayer Leverkusen - 1. FC Kaiserslautern 1 @1.50 9/10
Bayer Leverkusen is het simpelweg aan haar stand verplicht om binnen de negentig speelminuten af te rekenen met de nummer 3 van de tweede Bundesliga. Bayer Leverkusen won afgelopen weekend knap bij Borussia Mönchengladbach met 0-1 en is de nummer 2 van de Bundesliga. Kaiserslautern verkeert niet in de sterkste vorm met 6 punten uit de laatste vijf wedstrijden.
Eredivisie, 19:45 uur: FC Groningen - FC Twente BTS: yes @1.70 7/10
Voor mij is deze weddenschap zo goed als zeker, terwijl de odd toch erg mooi is. FC Groningen verkeert in een verschrikkelijke vorm, maar in de Euroborg is de ploeg uit het noorden doorgaans goed. Er werden dit seizoen tien thuiswedstrijden afgewerkt en slechts in één wedstrijd (PEC Zwolle 0-0) wist FC Groningen niet doel te treffen. FC Twente heeft net als Groningen iets goed te maken doordat de ploeg bij winst tegen PSV dit weekend Ajax had kunnen benaderen tot op twee punten. Ik verwacht zeker dat FC Twente weet te scoren, want dat doen ze nou eenmaal vrij makkelijk.
DfB Pokal, 20:30 uur: Hamburger SV - Bayern München 2 (2-0 handicap) @2.20 4/10
Hamburger SV verloor alle laatste 3 wedstrijden met 3-0 en ik zie niet in dat tegen het oppermachtige Bayern München ineens het tij gekeerd is. Zeker met het oog op het weekend wanneer er drie punten moeten worden gehaald tegen Eintracht Braunschweig dat maar 4 punten onder HSV staat. Ik verwacht dat Bert van Marwijk wat spelers van het tweede elftal erin laat komen om anderen rust te geven.
Premier League, 20:45 uur: Manchester City - Sunderland Away Team to score over 0.5 goals @1.94 4/10 --> VOID!!
Een beetje risico mag best. Sunderland speelde tot voor de afgelopen wedstrijd best aardig en ik denk niet dat ze dat na een verliespartij kwijt zijn. Verder krijgt City de laatste thuiswedstrijden nog best veel goals tegen. Manchester City speelt sowieso niet meer zo bevlogen als eerder met een nederlaag tegen Chelsea en een doelpuntloos gelijkspel bij Norwich.
Premier League, 20:45 uur: Newcastle United - Tottenham Hotspur 2 DNB @1.53 6/10
Newcastle United is ernstig hard uit vorm met slechts vier punten uit de laatste 8 wedstrijden in de Premier League en heeft een rits afwezigen, waarvan Remy, Coloccini, Tioté en Gouffran de voornaamste namen zijn. Tottenham heeft zich aardig hersteld van de forse tik die City uitdeelde (1-5) zo'n twee weken geleden. Afgelopen weekend werd door een 1-0 overwinning de vijfde plaats van Everton overgenomen. Helaas is Tottenham af en toe een ongeleid projectiel, dus daarom niet te veel risico nemen.
Premier League, 21:00 uur: Fulham - Liverpool BTS: yes @1.65 7/10
Fulham heeft ongetwijfeld een mentale opkikker gekregen na het gelijkspel in de laatste minuut tegen Manchester United (hoewel United wel veel beter was). Zeker omdat hiermee een serie van vier nederlagen op rij in de Premier League werd afgesloten. Ik verwacht dat Liverpool nog een zware kluif gaat krijgen aan Fulham, zeker als Fulham op voorsprong weet te komen. Verder blinkt Liverpool niet uit in cleansheets, want Liverpool kreeg in 10 van de 12 uitwedstrijden minstens één tegendoelpunt.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.