Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Justinn (value betting - long term profit)

Hey Jongens,


Een vriend van me introduceerde me een aantal dagen geleden aan dit platform en vroeg aan me of het niets voor mij is om af en toe een aantal tips met jullie te delen. Ik vind het namelijk gewoon erg leuk om mensen met dezelfde passie als mij (serieus geld verdienen met sport weddenschappen) te helpen. Wat voor mij als simpele bijzaak is begonnen een paar jaar geleden, is inmiddels uitgegroeid tot een nogal uit de hand gelopen hobby. Naast mijn studie aan de universiteit houd ik er een royaal inkomen aan over ;) Daarnaast is het erg leuk om te doen, dat vinden jullie waarschijnlijk ook allemaal. De bets die ik plaats komen tot stand door een heel erg uitgebreide statistische doorgronding van data en statistiek en kennis/informatie via verschillende kanalen. Door het plaatsen van deze value bets slaag ik erin om systematisch, significant de closing line van Pinnacle te verslaan. Als het gaat om pre-match bets verklaart de theorie omtrent 'value betting' ook meteen waarom ik lange termijn winst kan realiseren. Hierbij plaats je namelijk bets waarbij de odds de impliciete waarschijnlijkheid van een bepaalde uitkomst incorrect weergeven; de win kansen van jouw bet zijn dus ondergewaardeerd. Dit verklaart een positieve return (yield) op de lange termijn, zolang je sample aan matches maar groot genoeg is; daarvoor refereer ik naar 'the law of large numbers'. Deze value bets kunnen statistisch bewezen worden aan de hand van de closing line van de Aziatische bookmaker Pinnacle. Nét voor de wedstrijd begint zijn dit de meest efficiënte odds in de markt. Over een sample van 397.395 voetbalwedstrijden heeft de closing line van Pinnacle 99,7% van de wedstrijden accuraat voorspeld, wat de lange termijn winst van value betting verklaard met het verslaan van de closing line :) Dit vereist geduld en discipline, maar levert uiteindelijk een gegarandeerde winst op; en dat is waarvoor we hier met z'n allen zijn! Daarnaast plaats ik alleen single bets; Ik zeg niet dat het onmogelijk is om eens in de zoveel tijd een grote klapper te maken met een combi bet en er tevens een leuk zakcentje aan over te houden, maar kansberekening en statistiek vertellen ons dat lange termijn winst met deze manier van betten nagenoeg onmogelijk is. Denk er maar eens over na; bij elke extra bet die je toevoegt aan de betslip, wordt de kans op een winnende bet kleiner. Daarnaast wordt de marge van de bookmaker bij elke extra bet ook verhoogd. Tevens, één verkeerde uitkomst is genoeg om de hele bet te verliezen. Voor nu denk ik dat ik jullie voldoende heb verveeld met enkel theorieën. Voor vragen of advies mag je me altijd een berichtje sturen, betten is immers mijn passie!


Morgen, 17 Aug 2018, 22:15:


Real Betis - Levante: Real Betis to WIN


Good luck!

14 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Justinn
Country flagJustinn in 16-08-2018 15:37 Leden topics
in 16-08-2018 15:37 Leden topics
176 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op ma. 5 nov. 2018, 12:56 schreef Justinn:
Op ma. 5 nov. 2018, 12:16 schreef z3xtr4:
Op ma. 5 nov. 2018, 12:13 schreef Justinn:

NIEUWE TIP:


Maandag, 05 Nov 2018, 14:00


Kokand 1912 - Qizilqum


Pick: Home (1X2) @ 1.45 Bwin

Je schreef 4 posts hiervoor nog dat alles boven 1.50 value is.


Nu tip je deze 1.45, allemaal prima,, maar kun je me misschien eens uitleggen hoe hier value in zit?

Even voor de duidelijkheid, dit betreft een andere bet en is op geen enkele manier gerelateerd aan bets die ik eerder gepost heb; iedere wedstrijd brengt andere kansverhoudingen met zich mee.


1.45 voor Kokand to win is vele malen te hogen IMO. Check de huidige prijzen (die van Pinnacle in het bijzonder) en je ziet het vanzelf :)


https://www.oddsportal.com/soccer/uzbekistan/super-league/kokand-1912-qizilqum-6ytq8Gos/


Ah oke, bedankt voor je uitleg :)

1 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

Van mij mag de nieuwe tip komen, Justinn.

1 Vind ik leuk's

NIEUWE TIP:


Donderdag, 08 Nov 2018, 11:00


Ararat Yerevan - Banants Yerevan:


Pick: Away (1X2) @ 1.83 William Hill


Good luck!

1 Vind ik leuk's

Hello bookiebeaters!


Sinds mijn terugkeer heb ik jullie 9 betting tips gegeven in dit topic.


Results:


5 WIN

2 LOSS

2 VOID


Als je ze allemaal mee hebt kunnen spelen (FLAT STAKE) zou je zijn uitgekomen op een gemiddelde yield van 19%.

Natuurlijk, het is een kleine sample bets, maar zeker geen onverdienstelijk begin :)


Fijn weekend alvast!


Justin

6 Vind ik leuk's

Op https://en.surebet.com/surebets kan je de bookmakers met elkaar afstellen. Alleen de tips boven de 1% value zijn betalend. En dit zijn uiteraard de beste tips.


Iemand een website of programma waar ik deze tips gratis kan vinden ?

0 Vind ik leuk's

Verkeerde topic voor dat Beirinkckx.....en k raad ook niet aan om surebets te spelen.

0 Vind ik leuk's

Idd ook geen fan van van surebets.


Via de website selecteer ik Bwin en Pinnacle. Daarna speel ik telkens enkel de kant van Bwin. Waardoor de surebet een valuebet is geworden. Enkel de meest interessante bets (boven de 1% value) kan je niet zien omdat dit deel betalend is.


Was het aan het testen via Bwin en van 20 euro naar 100 euro gegaan op 2 weken tijd maar wel ontzettend veel weddenschappen moeten afsluiten. Account van Bwin is al wel aangepast dat ik voor maximum 1 euro nog mag gokken...


0 Vind ik leuk's
Op za. 10 nov. 2018, 13:06 schreef beirinckx:

Idd ook geen fan van van surebets.


Via de website selecteer ik Bwin en Pinnacle. Daarna speel ik telkens enkel de kant van Bwin. Waardoor de surebet een valuebet is geworden. Enkel de meest interessante bets (boven de 1% value) kan je niet zien omdat dit deel betalend is.


Was het aan het testen via Bwin en van 20 euro naar 100 euro gegaan op 2 weken tijd maar wel ontzettend veel weddenschappen moeten afsluiten. Account van Bwin is al wel aangepast dat ik voor maximum 1 euro nog mag gokken...


@ Beirinckx


Ik weet zeker dat je goed bezig bent! Gelimiteerd / gebanned worden bij Europese (soft) bookmakers, zoals Bet365, Bwin, Unibet en William Hill is een teken dat je winstgevende bets hebt geplaatst. Iedereen die value bets speelt zal uiteindelijk gelimiteerd worden. Als je al een aantal maanden aan het betten bent bij dergelijke bookmakers en je bent nog steeds niet gelimiteerd, is dit een indicator dat je long-term verliezende bets aan het plaatsen bent.

0 Vind ik leuk's

NIEUWE TIP:


zaterdag, 10 Nov 2018, 14:00


FC Gomel - FC Minsk


Pick: Draw (1X2) @ 2.10 Unibet


Good luck!

0 Vind ik leuk's

Justinn misschien handig als je een tussenstand geeft van je resultaten om hierbij het aantal units profit bij te geven....?


Als iedereen de odd kon pakken die je post dan zit je op +1.67 units op dit moment. Gebaseerd op de flat stakes.

Bericht gewijzigd door gulzig op za 10 nov. 2018, 14:27
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.