Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Justinn (value betting - long term profit)

Hey Jongens,


Een vriend van me introduceerde me een aantal dagen geleden aan dit platform en vroeg aan me of het niets voor mij is om af en toe een aantal tips met jullie te delen. Ik vind het namelijk gewoon erg leuk om mensen met dezelfde passie als mij (serieus geld verdienen met sport weddenschappen) te helpen. Wat voor mij als simpele bijzaak is begonnen een paar jaar geleden, is inmiddels uitgegroeid tot een nogal uit de hand gelopen hobby. Naast mijn studie aan de universiteit houd ik er een royaal inkomen aan over ;) Daarnaast is het erg leuk om te doen, dat vinden jullie waarschijnlijk ook allemaal. De bets die ik plaats komen tot stand door een heel erg uitgebreide statistische doorgronding van data en statistiek en kennis/informatie via verschillende kanalen. Door het plaatsen van deze value bets slaag ik erin om systematisch, significant de closing line van Pinnacle te verslaan. Als het gaat om pre-match bets verklaart de theorie omtrent 'value betting' ook meteen waarom ik lange termijn winst kan realiseren. Hierbij plaats je namelijk bets waarbij de odds de impliciete waarschijnlijkheid van een bepaalde uitkomst incorrect weergeven; de win kansen van jouw bet zijn dus ondergewaardeerd. Dit verklaart een positieve return (yield) op de lange termijn, zolang je sample aan matches maar groot genoeg is; daarvoor refereer ik naar 'the law of large numbers'. Deze value bets kunnen statistisch bewezen worden aan de hand van de closing line van de Aziatische bookmaker Pinnacle. Nét voor de wedstrijd begint zijn dit de meest efficiënte odds in de markt. Over een sample van 397.395 voetbalwedstrijden heeft de closing line van Pinnacle 99,7% van de wedstrijden accuraat voorspeld, wat de lange termijn winst van value betting verklaard met het verslaan van de closing line :) Dit vereist geduld en discipline, maar levert uiteindelijk een gegarandeerde winst op; en dat is waarvoor we hier met z'n allen zijn! Daarnaast plaats ik alleen single bets; Ik zeg niet dat het onmogelijk is om eens in de zoveel tijd een grote klapper te maken met een combi bet en er tevens een leuk zakcentje aan over te houden, maar kansberekening en statistiek vertellen ons dat lange termijn winst met deze manier van betten nagenoeg onmogelijk is. Denk er maar eens over na; bij elke extra bet die je toevoegt aan de betslip, wordt de kans op een winnende bet kleiner. Daarnaast wordt de marge van de bookmaker bij elke extra bet ook verhoogd. Tevens, één verkeerde uitkomst is genoeg om de hele bet te verliezen. Voor nu denk ik dat ik jullie voldoende heb verveeld met enkel theorieën. Voor vragen of advies mag je me altijd een berichtje sturen, betten is immers mijn passie!


Morgen, 17 Aug 2018, 22:15:


Real Betis - Levante: Real Betis to WIN


Good luck!

14 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Justinn
Country flagJustinn in 16-08-2018 15:37 Leden topics
in 16-08-2018 15:37 Leden topics
176 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op do. 30 aug. 2018, 14:50 schreef shibby:

Zoals ik het zie is wat Justin zegt over de closing line van Pinaccle geen tactiek maar eerder een analyse tool.

Hij kiest een bet ruim voor de wedstrijd begint en vergelijkt de odd die hij heeft met de odd van Pinaccle op het moment dat de wedstrijd begint.

Stel: na 10 wedstrijden zijn 8 gekozen odds hoger dan de closing line, rekening houdend met de 99,7% van Pinaccle, weet Justin dat hij een prima bet heeft geplaatst. Op de lange termijn is hij dus gegarandeerd van winst.


Justinn correct me if im wrong.

Zal waarschijnlijk kloppen wat je zegt. Al begrijp ik dat 99,7% verhaal even niet. Een bookmaker doet geen voorspelling van de wedstrijd, maar van de inzet van de klanten.


Hopelijk wilt Justin nog zijn methodes van wedstrijden selecteren een beetje toelichten. Het is bijvoorbeeld wel frappant om te zien dat hij nu met tips komt die zijn onderbouwd door onderzoek naar situaties, terwijl die Betis wedstrijd niet in die categorie valt.

1 Vind ik leuk's
Op do. 30 aug. 2018, 15:14 schreef griekhoofd:
Op do. 30 aug. 2018, 14:50 schreef shibby:

Zoals ik het zie is wat Justin zegt over de closing line van Pinaccle geen tactiek maar eerder een analyse tool.

Hij kiest een bet ruim voor de wedstrijd begint en vergelijkt de odd die hij heeft met de odd van Pinaccle op het moment dat de wedstrijd begint.

Stel: na 10 wedstrijden zijn 8 gekozen odds hoger dan de closing line, rekening houdend met de 99,7% van Pinaccle, weet Justin dat hij een prima bet heeft geplaatst. Op de lange termijn is hij dus gegarandeerd van winst.


Justinn correct me if im wrong.

Zal waarschijnlijk kloppen wat je zegt. Al begrijp ik dat 99,7% verhaal even niet. Een bookmaker doet geen voorspelling van de wedstrijd, maar van de inzet van de klanten.


Hopelijk wilt Justin nog zijn methodes van wedstrijden selecteren een beetje toelichten. Het is bijvoorbeeld wel frappant om te zien dat hij nu met tips komt die zijn onderbouwd door onderzoek naar situaties, terwijl die Betis wedstrijd niet in die categorie valt.

Dat begrijp ik inderdaad ook niet zo goed... Het feit dat een quotering fel zakt, wil toch vooral zeggen dat er zwaar op ingezet wordt?


Dat heeft in sé dus toch niets te maken met de slaagkans?

0 Vind ik leuk's
Work hard, play harder
Op do. 30 aug. 2018, 15:53 schreef somersyannick:
Op do. 30 aug. 2018, 15:14 schreef griekhoofd:
Op do. 30 aug. 2018, 14:50 schreef shibby:

Zoals ik het zie is wat Justin zegt over de closing line van Pinaccle geen tactiek maar eerder een analyse tool.

Hij kiest een bet ruim voor de wedstrijd begint en vergelijkt de odd die hij heeft met de odd van Pinaccle op het moment dat de wedstrijd begint.

Stel: na 10 wedstrijden zijn 8 gekozen odds hoger dan de closing line, rekening houdend met de 99,7% van Pinaccle, weet Justin dat hij een prima bet heeft geplaatst. Op de lange termijn is hij dus gegarandeerd van winst.


Justinn correct me if im wrong.

Zal waarschijnlijk kloppen wat je zegt. Al begrijp ik dat 99,7% verhaal even niet. Een bookmaker doet geen voorspelling van de wedstrijd, maar van de inzet van de klanten.


Hopelijk wilt Justin nog zijn methodes van wedstrijden selecteren een beetje toelichten. Het is bijvoorbeeld wel frappant om te zien dat hij nu met tips komt die zijn onderbouwd door onderzoek naar situaties, terwijl die Betis wedstrijd niet in die categorie valt.

Dat begrijp ik inderdaad ook niet zo goed... Het feit dat een quotering fel zakt, wil toch vooral zeggen dat er zwaar op ingezet wordt?


Dat heeft in sé dus toch niets te maken met de slaagkans?

Los daarvan vind ik die laatste trouwens wel een mooie tip!


Wou ik nog even kwijt.. :-)

0 Vind ik leuk's
Work hard, play harder
Op do. 30 aug. 2018, 11:00 schreef superwin:

Jammer dat mijn bookies deze wedstrijd niet aanboden om op te wedden.

Werd door genoeg bookies aangeboden. Waarschijnlijk was je te laat en hebben de bookmakers deze wedstrijd uiteindelijk weggehaald. Een goede bet dus van Justin.

Bericht gewijzigd door marselona op do 30 aug. 2018, 15:22
1 Vind ik leuk's
Op do. 30 aug. 2018, 17:21 schreef marselona:
Op do. 30 aug. 2018, 11:00 schreef superwin:

Jammer dat mijn bookies deze wedstrijd niet aanboden om op te wedden.

Werd door genoeg bookies aangeboden. Waarschijnlijk was je te laat en hebben de bookmakers deze wedstrijd uiteindelijk weggehaald. Een goede bet dus van Justin.

Om 10.30 uur die dag kon ik deze wedstrijd al niet meer spelen. Vraag me af of deze sowieso was aangeboden.

0 Vind ik leuk's


Je bedoelt 22:30 - terwijl de wedstrijd om 21:00 begon ?

Ik heb om 20:00 getwijfeld om te zetten, maar besloten dat niet te doen.

Het was een last-minute tip.

Bericht gewijzigd door caantjes op vr 31 aug. 2018, 05:43
0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Nee, ik wilde 's ochtends deze spelen. Leek mij een zekerheidje, maar daar dachten de bookmakers kennelijk ook zo over.

1 Vind ik leuk's

Hey jongens,


In onderstaande link kunnen jullie zien bij welke bookmakers de laatste bet die ik in dit topic heb gepost te vinden was:

http://www.oddsportal.com/soccer/el-salvador/primera-division/municipal-limeno-luis-angel-firpo-hSh10kRd/


Zoals je kunt zien was de average closing odd 1.44 (Pinnacle 1.47), terwijl de odd op het moment van posten 1.80 was, waaronder bij Bwin. Ik heb jullie al eerder verteld dat de closing line van Pinnacle de meest efficiënte odds heeft en dus de uitkomst van een bepaalde gebeurtenis accuraat voorspeld. Zoals Shibby terecht opmerkte is deze closing line dus een perfect middel om je expected profit te berekenen. Velen van jullie vragen zich echter ook af waarom deze odds dan zo efficiënt zijn en waarom ik de closing line zo'n belangrijke indicator vind. Je kunt het vergelijken met de wet van vraag en aanbod. Wanneer een bookmaker een markt opent voor een wedstrijd, worden de kansen van iedere uitkomst berekend op basis van statistische analyse van de eerdere prestaties van het team, waarbij rekening wordt gehouden met andere relevante informatie, zoals blessures. Zodra de bookmaker de markt opent kunnen spelers inzetten op uitkomsten waarvan zij denken dat ze value bevatten. Daardoor passen de bookmakers (op basis van het principe 'wisdom of the crowd) constant de kansen aan om een ​​uitgebalanceerde odd te behouden en blootstelling aan één kant te vermijden. De odd die nét voor het begin van een wedstrijd worden aangeboden, wordt de closing line genoemd en weerspiegelt alle statistieken, nieuws, inzetactiviteiten, etc. De closing line van Pinnacle is daardoor het meest efficiënte punt van de markt zijn en weerspiegelt de meest accurate weergave van de onderliggende waarschijnlijkheid, zoals ik eerder noemde 99,7% efficiënt.


Het consistent verslaan van de closing line van Pinnacle is dus een sterke indicator van lange termijn winst. Hoe je dat doet, maakt niet uit. De bets die ik plaats komen, zoals ik al eerder aangaf, tot stand door een heel erg uitgebreide statistische doorgronding van data en statistiek, marktanalyse en verder een hoop informatie en tips van mensen die dicht bij de teams staan waar ik op bet. Dat is vaak informatie die bij het grote publiek niet bekend is. Echter ben ik natuurlijk niet de enige winstgevende speler. Dat verklaart waarom de odds van de bet die ik heb gepost dalen, naarmate het begin van de wedstrijd nadert. Andere spelers zien namelijk óók value in die bet. Hoe vervelend dit ook moge zijn voor jullie, het classificeert de waarde van de tip.


Enkel de beste tips zal ik posten in dit topic, zodat jullie allemaal winst kunnen maken :)


Next tip soon!


Cheers,

Justin

Bericht gewijzigd door Justinn op vr 31 aug. 2018, 20:31
3 Vind ik leuk's

Even over de tip van gisteren. Volgens mij was de uitslag 1-2, dus werd de bet verloren. Of zie ik nu iets over het hoofd ?


Dus tot nu toe hebben we 3 inside tips gehad, waarvan er 2 verloren gingen. Mee eens ?

0 Vind ik leuk's
Op vr. 31 aug. 2018, 19:44 schreef TVNTVN:

Even over de tip van gisteren. Volgens mij was de uitslag 1-2, dus werd de bet verloren. Of zie ik nu iets over het hoofd ?


Dus tot nu toe hebben we 3 inside tips gehad, waarvan er 2 verloren gingen. Mee eens ?

Klopt. Tot nu toe 2 fout en 1 goede tip. Maar dat zegt nog niks natuurlijk ;)

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.