Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Justinn (value betting - long term profit)

Hey Jongens,


Een vriend van me introduceerde me een aantal dagen geleden aan dit platform en vroeg aan me of het niets voor mij is om af en toe een aantal tips met jullie te delen. Ik vind het namelijk gewoon erg leuk om mensen met dezelfde passie als mij (serieus geld verdienen met sport weddenschappen) te helpen. Wat voor mij als simpele bijzaak is begonnen een paar jaar geleden, is inmiddels uitgegroeid tot een nogal uit de hand gelopen hobby. Naast mijn studie aan de universiteit houd ik er een royaal inkomen aan over ;) Daarnaast is het erg leuk om te doen, dat vinden jullie waarschijnlijk ook allemaal. De bets die ik plaats komen tot stand door een heel erg uitgebreide statistische doorgronding van data en statistiek en kennis/informatie via verschillende kanalen. Door het plaatsen van deze value bets slaag ik erin om systematisch, significant de closing line van Pinnacle te verslaan. Als het gaat om pre-match bets verklaart de theorie omtrent 'value betting' ook meteen waarom ik lange termijn winst kan realiseren. Hierbij plaats je namelijk bets waarbij de odds de impliciete waarschijnlijkheid van een bepaalde uitkomst incorrect weergeven; de win kansen van jouw bet zijn dus ondergewaardeerd. Dit verklaart een positieve return (yield) op de lange termijn, zolang je sample aan matches maar groot genoeg is; daarvoor refereer ik naar 'the law of large numbers'. Deze value bets kunnen statistisch bewezen worden aan de hand van de closing line van de Aziatische bookmaker Pinnacle. Nét voor de wedstrijd begint zijn dit de meest efficiënte odds in de markt. Over een sample van 397.395 voetbalwedstrijden heeft de closing line van Pinnacle 99,7% van de wedstrijden accuraat voorspeld, wat de lange termijn winst van value betting verklaard met het verslaan van de closing line :) Dit vereist geduld en discipline, maar levert uiteindelijk een gegarandeerde winst op; en dat is waarvoor we hier met z'n allen zijn! Daarnaast plaats ik alleen single bets; Ik zeg niet dat het onmogelijk is om eens in de zoveel tijd een grote klapper te maken met een combi bet en er tevens een leuk zakcentje aan over te houden, maar kansberekening en statistiek vertellen ons dat lange termijn winst met deze manier van betten nagenoeg onmogelijk is. Denk er maar eens over na; bij elke extra bet die je toevoegt aan de betslip, wordt de kans op een winnende bet kleiner. Daarnaast wordt de marge van de bookmaker bij elke extra bet ook verhoogd. Tevens, één verkeerde uitkomst is genoeg om de hele bet te verliezen. Voor nu denk ik dat ik jullie voldoende heb verveeld met enkel theorieën. Voor vragen of advies mag je me altijd een berichtje sturen, betten is immers mijn passie!


Morgen, 17 Aug 2018, 22:15:


Real Betis - Levante: Real Betis to WIN


Good luck!

14 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Justinn
Country flagJustinn in 16-08-2018 15:37 Leden topics
in 16-08-2018 15:37 Leden topics
176 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

NIEUWE TIP:


Vandaag, 29 Aug 2018, 21:00


Raja Casablanca (Mar) - Aduana Stars (Gha): Raja Casablanca -3 (Asian Handicap)


officieel gepost: 1.87 SBO


Argumentatie:

Volgens mij bevat deze line goede value. De hele dag was de line -4 op SBO, maar singbet opent haar odds lager, heeft hogere limieten en is dus niet zo gevoelig voor marktverschuivingen. Aduana Stars heeft maar 14 spelers ter beschikking vandaag, waarvan twee doelmannen. Het team zit in problemen vanwege ziekte en voedselvergiftiging. Ik verwacht dat Raja Casablanca hier eenvoudig met een paar goals verschil zal gaan winnen. Good luck!

4 Vind ik leuk's

Jammer dat mijn bookies deze wedstrijd niet aanboden om op te wedden.

0 Vind ik leuk's

De eerste, én zeker niet de laatste winnende tip die ik in dit topic heb gepost: zoals verwacht heeft Raja Casablanca haar tegenstander eenvoudig afgedroogd met 6-0.

Dit was wederom een prima 'value bet'. De closing line van Pinnacle en SBO kwam uit op odds van respectievelijk 1.68 en 1.63. De waarde van deze bet is daarmee geclassificeerd. Zelf had ik voor deze bet een odd van 1.99 te pakken. Op het moment van posten in deze community was de odd echter al gedaald naar 1.87, wat natuurlijk nog steeds erg goed is :)


Ik speel de tips die ik hier post overigens zelf ook allemaal, daarbij prefereer ik de Aziatische bookmakers, zoals Pinnacle, SBO en Dafabet. De reden daarvoor is omdat ik bij alle Europese bookmakers zoals Unibet, William Hill en Bwin al gelimiteerd / gebanned ben. Dat is namelijk wat zij doen met hun klanten die teveel winst maken. In tegenstelling tot deze Europese bookmakers, limiteren de Aziatische bookmakers niemand. Over het vraagstuk hoe en waarom kan ik wellicht een andere keer verder uitweiden, mochten jullie daar meer over willen weten!



Voor vragen mag je me natuurlijk altijd direct een privé berichtje sturen. Zodra ik een nieuwe tip heb, laat ik het jullie weten!


Cheers,

Justin

Bericht gewijzigd door Justinn op do 30 aug. 2018, 10:44
0 Vind ik leuk's
Op do. 30 aug. 2018, 12:09 schreef Justinn:

De eerste, én zeker niet de laatste tip die ik in dit topic heb gepost heeft gewonnen.

Je eerste bet was die van Betis vs Levante en die was fout maat ;)


Prima 2e tip overigens, die inside informatie heeft goed geholpen.

2 Vind ik leuk's
Op do. 30 aug. 2018, 12:42 schreef bearcon:
Op do. 30 aug. 2018, 12:09 schreef Justinn:

De eerste, én zeker niet de laatste tip die ik in dit topic heb gepost heeft gewonnen.

Je eerste bet was die van Betis vs Levante en die was fout maat ;)


Prima 2e tip overigens, die inside informatie heeft goed geholpen.

Bedankt voor de kritische noot Bearcon ;)

1 Vind ik leuk's

NIEUWE TIP:


Vandaag, 30 Aug 2018, 23:30


Municipal Limeno - Luis Angel Firpo: Municipal Limeno to WIN


Officieel gepost: 1.80 Bwin


Argumentatie:

Municipal Limeno is op weg naar haar tweede overwinning in de championship. De bezoekers zitten midden in een interne crisis; spelers hebben gedurende een lange periode geen salaris ontvangen en er zijn geen primaire bronnen aanwezig op de club, zoals eten, water, gas, etc. Ook hebben ze de afgelopen twee dagen de training sessies overgeslagen. De fans van Luis Angel Firpo bekritiseren de club voorzitter vanwege slecht management. Daarnaast, de topscoorder van Firpo is geschorst (C. Ramirez). Ik verwacht dat Limeno de bezoekers eenvoudig verslaat vanavond.


Good luck!

Bericht gewijzigd door Justinn op do 30 aug. 2018, 11:59
1 Vind ik leuk's

Allereerst complimenten voor de onderbouwde tips, maar ik snap eventjes het ''tactiek'' gedeelte hier niet van. Waarom geil je zo erg op the closing lines van de Aziatische bookmakers? Jouw marktonderzoek/bronnen lijken mij veel belangrijker dan die lijntjes. Je kunt toch gwn de hoogste odd zoeken?


Die hele lijn stelt geen ruk voor als de helft van de markt niet de info heeft over de wedstrijd die jij hier nu deelt.

2 Vind ik leuk's

Odd zakt wel heel erg snel. Een kwartier later nog maar 1,55 bij Bwin...

0 Vind ik leuk's
Op do. 30 aug. 2018, 14:06 schreef griekhoofd:

Allereerst complimenten voor de onderbouwde tips, maar ik snap eventjes het ''tactiek'' gedeelte hier niet van. Waarom geil je zo erg op the closing lines van de Aziatische bookmakers? Jouw marktonderzoek/bronnen lijken mij veel belangrijker dan die lijntjes. Je kunt toch gwn de hoogste odd zoeken?


Die hele lijn stelt geen ruk voor als de helft van de markt niet de info heeft over de wedstrijd die jij hier nu deelt.

Hij lijkt niet echt in te gaan op de feedback helaas. Veel bezig zichzelf te complimenteren en wederom zweverig gebrabbel als:


Over het vraagstuk hoe en waarom kan ik wellicht een andere keer verder uitweiden.


Nog 1 keer dan: Praktiseer ipv zweven! Jammer want voor de rest prima dus..

0 Vind ik leuk's

Zoals ik het zie is wat Justin zegt over de closing line van Pinaccle geen tactiek maar eerder een analyse tool.

Hij kiest een bet ruim voor de wedstrijd begint en vergelijkt de odd die hij heeft met de odd van Pinaccle op het moment dat de wedstrijd begint.

Stel: na 10 wedstrijden zijn 8 gekozen odds hoger dan de closing line, rekening houdend met de 99,7% van Pinaccle, weet Justin dat hij een prima bet heeft geplaatst. Op de lange termijn is hij dus gegarandeerd van winst.


Justinn correct me if im wrong.

2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.