Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Wollage

Ook maar eens een topic openen met voetbal tips. Komen tips uit allerlei competities.
Normaal gesproken zie ik weinig value in CL wedstrijden, maar toch een paar tips:
Yaya Toure to get a card @ 1,55 (betfair)
- City is al door en Yaya Toure staat op scherp. Als die vandaag een kaart pakt is die voor de laatste groepswedstrijd geschorst en kan die weer fris en fruitig aan de volgende ronde beginnen. Speel deze medium stake.
PSG - Olympiakos x2 @ 3,25(betfair):
- PSG is al door en de laatste wedstrijd tegen anderlecht was niet best. Olympiakos een sterk team, volg ze niet in de competitie maar de laatste CL wedstrijden waren erg sterk. Topspeler Mitroglu kreeg afgelopen weekend rust en die zie ik hier ook belangrijk zijn. Speel deze low stake.
Als er opstellingen bekend zijn komen er maybe nog meer tips :) Goodluck!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wollage
Country flagwollage in 27-11-2013 15:51 Leden topics
in 27-11-2013 15:51 Leden topics
57 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Kroos to score @ 5,2 zie ik wel value in :)
0 Vind ik leuk's
Verder speel ik nog:
Shaktar - Sociedad 1 @1,62 (betfair)
Shaktar erg solide, vooral thuis. Sociedad is al uitgeschakeld voor de CL en zullen nog wel voor hun laatste kans voor de europa league gaan. Echter zie ik ze uit bij shaktar geen potten breken. Medium stake.
Aguero to score @ 1,8 en Dzeko to score @ 1,9
Pilzn al 12 doelpunten tegen in 4 wedstrijden en city vooral thuis in bloedvorm. Zie beide spitsen wel een goaltje maken. Speel ze overigens beiden gewoon single, medium stake.
Van der Wiel shown card @ 1,65
Zelfde reden als bij Yaya Toure, staat op scherp. Is bij de laatste groepswedstrijd, die nergens om gaat, geschorst en is zo weer vrij van kaarten voor de volgende ronde.
0 Vind ik leuk's
Yaya Toure to get a card @ 1,55 (Betfair) +2,75 units
PSG - Olympiakos x2 @ 3,25(betfair): -3 units
Kroos to score @ 5,2 zie ik wel value in -2 units
Shaktar - Sociedad 1 @1,62 (Betfair) +3,1 units
Aguero to score @ 1,8 +2,4 units
Dzeko to score @ 1,9 +2,7 units
Van der Wiel shown card @ 1,65 +3,25 units
Totaal: +9,2 units
Baal van die 90e minuut van PSG met een man minder zelfs, anders direct 1e dagje beginnen met +15 units, maar helaas :) Toch prima dagje.
0 Vind ik leuk's
Lekkere tips hoor (y)
0 Vind ik leuk's
Alvast enkele tips voor vanavond voor de EL.
Trabzonspor vs Apollon Limassol, Trabzon -1 @ 2,18
Trabzon wil winnen om de koppositie in de groep te behouden en hun ticket naar de volgende ronde veilig te stellen. In de competitie spelen ze geen rol van betekenis en de europa league is belangrijk voor ze. Ze zijn nog nooit zo ver gekomen in de historie van de club.
Apollon daarentegen gaat met veel wissels en jeugdspelers spelen. De trainer heeft aangegeven de competitie belangrijker te vinden en een aantal spelers is niet eens meegereisd naar turkije. Medium stake bet hier.
Ludogorets - PSV, 1x @1,75
Ludogorets speelt met de basiself en wonnen de vorige keer ook al knap van psv. Nu speelt het weer ook nog eens mee, het vriest er.
Psv in erg slechte vorm en hebben ook nog zondag de kraker tegen Feyenoord op het programma staan. Vind de 1x odd aan de hoge kant, dus ga hier medium stake op inzetten.
Zet ook nog 2 units op gelijkspel @3,50, aangezien ik denk dat beide teams daar wel tevreden mee zullen zijn.
Bordeaux - Eintracht Frankfurt, +2,5 goals @ 2,14
Beide teams hebben de laatste weken veel wedstrijden met +2,5 goals. Van Frankfurt heb ik een aantal games gezien en ze hebben een erg zwakke defensie maar een sterke voorhoede. Frankfurt is erg gemotiveerd om deze game te winnen en er zullen 12000 fans mee reizen naar Frankrijk. 5 units op over 2,5 goals.
Als er vanavond nog meer opstellingen bekend zijn zullen er nog meer tips volgen denk ik :) Goodluck!
0 Vind ik leuk's
Chernomorets Odessa - Dinamo Zagreb 1 @ 1,61
Cherno kan nog door en Dinamo is al uitgeschakeld. Cherno speelt met de basisopstelling.
Dinamo speelt met een B-team, veel spelers krijgen rust voor aankomende zondag de topper tegen Hajduk split(dinamo 1e met 36 punten en hajduk split 2e met 35 punten). Ik zet 5 units op Cherno.
0 Vind ik leuk's
Trabzonspor vs Apollon Limassol, Trabzon -1 @ 2,18 +5,9 units
Ludogorets - PSV, 1x @1,75 +3,75 units
Ludogorets - PSV, X @3,50 -2 units
Bordeaux - Eintracht Frankfurt, +2,5 goals @ 2,14 -5 units
Chernomorets Odessa - Dinamo Zagreb 1 @ 1,61 +3,05 units
Totaal vandaag: +5,7 units
Eindtotaal: +14,9 units
0 Vind ik leuk's
Tips voor vanavond:
SV Horn vs First Vienna +2,5 goals @1,60
Beide teams hebben wedstrijden met respectievelijk 3,9 en 2,9 goals in hun games. Ik zie hier zeker value in aangezien ik ook niks over blessures etc heb kunnen vinden. Omdat het voor mij een niet bekende competitie is, zet ik hier maar 5 units op in.
Combo: 5 units @ 1,75
Empoli - Brescia 1x
Roda - Twente + 2,5 goals

Empoli thuis nog ongeslagen en één van de sterkste ploegen van de italiaanse serie B. Staan ook bovenaan.
Brescia in erg matige vorm en spelen vaak gelijk, daarom de zekerheid ingebouwd op 1x. Brescia pas 1 uitoverwinning en pas 2 totaal. Laatste uitoverwinning dateert alweer van 2,5 maand terug.
Roda heeft een ontzettend zwakke verdediging, neem alleen de vorige wedstrijd tegen AZ al. AZ kon met 9 man nog 2x scoren. Verder hebben ze voorin nog wel wat kwaliteit en hebben ze Fledderus als wapen voor de vrije trappen. Twente daarentegen heeft een erg creatief middenveld en aanval en scoren veel. Ze krijgen echter de laatste weken ook veel goals tegen en ze maken nog al eens persoonlijke fouten. Ik zie boven 2,5 goals hier wel vallen.
0 Vind ik leuk's
Nog 2 spaanse tips
Villareal - Malaga 1 @1,51
Villareal heeft alle spelers ter beschikking, zelfs Dos Santos keert terug. Spelen vooral thuis ijzer sterk. Malaga daarentegen mist hun aanvallers Santa Cruz en El Hamdaoui en de CAM Portillo is ook geschorst. Malaga zie ik weinig tot geen goals maken. Uit hebben ze ook nog geen wedstrijd gewonnen. 7 units op villareal.
Getafe - Levante 1 @1,94
Ondanks de 7-0 oorwassing tegen Atletico Madrid zie ik value in Getafe. Getafe doet het niet verkeerd met een 6e plaats en spelen tegen Levante dat op een 13e plaats staat. Levante mist echter veel spelers: Hun 1e keeper, 3 veel spelende verdedigers, 1 middenvelder die alles nog gespeeld heeft en hun vaste spits. Ik denk dat getafe hier wel gaat winnen, 5 units op getafe.
0 Vind ik leuk's
ik volg je spaanse tips (y) Getafe speel ik 1X, geeft al wa meer zekerheid (h)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.