Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Wollage

Ook maar eens een topic openen met voetbal tips. Komen tips uit allerlei competities.
Normaal gesproken zie ik weinig value in CL wedstrijden, maar toch een paar tips:
Yaya Toure to get a card @ 1,55 (betfair)
- City is al door en Yaya Toure staat op scherp. Als die vandaag een kaart pakt is die voor de laatste groepswedstrijd geschorst en kan die weer fris en fruitig aan de volgende ronde beginnen. Speel deze medium stake.
PSG - Olympiakos x2 @ 3,25(betfair):
- PSG is al door en de laatste wedstrijd tegen anderlecht was niet best. Olympiakos een sterk team, volg ze niet in de competitie maar de laatste CL wedstrijden waren erg sterk. Topspeler Mitroglu kreeg afgelopen weekend rust en die zie ik hier ook belangrijk zijn. Speel deze low stake.
Als er opstellingen bekend zijn komen er maybe nog meer tips :) Goodluck!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wollage
Country flagwollage in 27-11-2013 15:51 Leden topics
in 27-11-2013 15:51 Leden topics
57 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Afgelopen periode helemaal geen tijd gehad om hier te posten, mijn excuses daarvoor. De laatste tips hier waren van minder succes, -15 units. Waardoor ik nu zelfs hier op een verlies sta van 8 units. Dit weekend ook helemaal geen tijd gehad om te betten, alleen heel snel wat gespeeld op vitesse, maar denk dat velen hier zelf ook wel value in zagen.
Ik hoop deze week weer een aantal tips te kunnen plaatsen :)
1e tip voor morgen is: Jong Ajax - Jong PSV 2 @2,70
Jong Ajax slecht in vorm en hebben alleen tegen Sparta de laatste tijd gewonnen. Echter speelden toen Duarte en Hoessen nog mee, zij zullen nu niet meedoen. Dit doordat Hoesen bij de A-selectie zit en Duarte geblesseerd is. Bij Ajax zal alles in het teken staan van de wedstrijd tegen AC Milan van woensdag.
Jong PSV daarentegen is echter wel redelijk in vorm. De laatste 10 wedstrijden hebben ze 20 punten gepakt, in vergelijking met Ajax is dit erg veel aangezien Ajax de laatste 10 wedstrijden maar 4 punten heeft gepakt.
Value ligt hier aan de Jong PSV kant, 4 units voor mij.
0 Vind ik leuk's
Ik verwacht ook veel van Jong PSV, maar tegen Jong Ajax weet je het maar nooit. Nu komen de leeftijdsgenoten weer tegen elkaar te spelen en dan is het altijd een andere wedstrijd. Ben benieuwd naar de uitslag, maar laat hem denk ik links liggen.
0 Vind ik leuk's
Spezia - Avelino BTS
Begint nu, beetje laat met tippen. Beide teams scoren redelijk veel en hebben voorin genoeg scorend vermogen. Spezia thuis sterk en met een goede reeks bezig, maar zie Avelino zeker een goaltje mee pakken. Echter wel low/medium stake hier.
Funbetje met 1 unit beide op de game Swansea-Hull
Shelvey to score @4
Dyer to score @5,5
0 Vind ik leuk's
Wat een pech met Jong PSV, handsbal in de 78e min wat een penalty en rode kaart oplevert voor Jong Ajax biij een 0-2 voorsprong voor jong PSV. Wordt uiteindelijk 2-2. Klote dag gister. Vandaag CL hopelijk meer geluk.
Man United - Shaktar x2 @1,87
Man United in een bijzonder slechte vorm en zelfs de laatste 2 thuis wedstrijden verloren. Shaktar in een prima vorm en zullen alles op alles moeten zetten om door te gaan. Ik heb ook even naar de statistieken van de vorige jaren gekeken en daar verspeelt Man United ook steeds punten als ze al door zijn in de poule. Ik zie hier shaktar minimaal een punt pakken.
Bayern Munchen - Man City 1 @ 1,46
Guardiola wil 18 uit 6 en dat zie ik hier ook zeker gebeuren. City moet met 0-3 winnen om groepshoofd te worden en ik denk dat ze zichzelf hier ook kansloos voor achten. Ook heeft City aankomende zondag de belangrijke wedstrijd tegen Arsenal op het programma staan en ik denk dat er nog enkele spelers gespaard gaan worden. 10/10 op Bayern hier.
Real Sociedad - Leverkusen 2 @ 1,87
Sociedad al uitgeschakeld voor zowel de CL als de EL. Leverkusen zal geen risico willen lopen en moet winnen om nog kans te maken om door te gaan in de CL. Ze gaan met veel vertrouwen naar deze wedstrijd na de 0-1 overwinning op Dortmund van afgelopen weekend.
Verder zet ik vast 5 units in op PSG, want ik denk dat die odd nog erg gaat dalen als de opstelling bekend is. Laat nog wel weten of ik deze in cash of niet.
Verder voor morgen alvast de volgende tips:
Marseille - Dortmund 2 @ 1,47
Dortmund moet winnen om zeker te zijn van een plaats in de volgende ronde. Ondanks dat ze veel geblesseerden hebben zie ik ze dit zeker doen.
Ik weet niet of sommigen van jullie het seizoen 2011/2012 nog herinneren, maar toen ging Marseille door in de laatste poule wedstrijd dankzij het al uitgeschakelde Dortmund. Dortmund stond tot de 85e minuut met 2-1 voor en Marseille had een overwinning nodig, die er uiteindelijk ook kwam. Ik denk dat dortmund hier zeker 3 punten gaat pakken en speel hier weer full stake.
Ac Milan - Ajax x2 @ 2,4
Kan hier heel kort over zijn, want dit is gewoon een gevoel van mij. Ik ben geen Ajax fan overigens, maar ze zijn echt in bloedvorm. Bojan is ook nog eens terug die heel belangrijk gaat zijn tegen Milan. Verder Milan totaal niet in vorm en ze staan onder een enorme druk. Milan moet koste wat kost gelijkspelen of winnen.
0 Vind ik leuk's
Nog madrid gespeeld en wat funbets op goalscorers, onder andere modric benzema menez. Echter geen tijd om alles hier te plaatsen. Goodluck all!
0 Vind ik leuk's
Ongeveer +20 units, thank you modric voor de mooie goal en winst :)
0 Vind ik leuk's
Marseille - Dortmund 2 @ 1,47
Dortmund moet winnen om zeker te zijn van een plaats in de volgende ronde. Ondanks dat ze veel geblesseerden hebben zie ik ze dit zeker doen.
Ik weet niet of sommigen van jullie het seizoen 2011/2012 nog herinneren, maar toen ging Marseille door in de laatste poule wedstrijd dankzij het al uitgeschakelde Dortmund. Dortmund stond tot de 85e minuut met 2-1 voor en Marseille had een overwinning nodig, die er uiteindelijk ook kwam. Ik denk dat dortmund hier zeker 3 punten gaat pakken en speel hier weer full stake.
Ac Milan - Ajax x2 @ 2,4
Kan hier heel kort over zijn, want dit is gewoon een gevoel van mij. Ik ben geen Ajax fan overigens, maar ze zijn echt in bloedvorm. Bojan is ook nog eens terug die heel belangrijk gaat zijn tegen Milan. Verder Milan totaal niet in vorm en ze staan onder een enorme druk. Milan moet koste wat kost gelijkspelen of winnen.
En weer +11,7 units
Midweekje CL +31 units, prima :)
0 Vind ik leuk's

Sheriff Tiraspol - Tromso Under 2,5 goal @ 1,90
Beide weinig scorende teams en beide al uitgeschakeld. Sherif mist ook nog eens hun striker Fernandinho, typische under game voor mij hier.
Zulte Waregem - Rubin Kazan 1x @ 1,45
Zulte heeft 1 punt nodig voor kwalificatie, aangezien ze bij een overwinning van Wigan een betere H2H hebben. Een aantal basisspelers van Rubin Kazan is niet eens meegereisd naar Belgie. Ze zullen dus met een B-ploeg spelen. Ik zie Zulte Waregem hier zeker 1 punt pakken.
0 Vind ik leuk's
zou u 1.5 mogelijk zijn bij sheriff tromso? die staat 3.35
0 Vind ik leuk's
Sheriff Tiraspol - Tromso Under 2,5 goal @ 1,90
Beide weinig scorende teams en beide al uitgeschakeld. Sherif mist ook nog eens hun striker Fernandinho, typische under game voor mij hier.

Zulte Waregem - Rubin Kazan 1x @ 1,45
Zulte heeft 1 punt nodig voor kwalificatie, aangezien ze bij een overwinning van Wigan een betere H2H hebben. Een aantal basisspelers van Rubin Kazan is niet eens meegereisd naar Belgie. Ze zullen dus met een B-ploeg spelen. Ik zie Zulte Waregem hier zeker 1 punt pakken.
Under 1,5 was dus teveel risico Meireke. Helaas geeft Waregem het de laatste 10min uit handen en zijn ze dus ook uitgeschakeld in de EL. Heel erg nipt verlies van een halve unit.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.