Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Wollage

Ook maar eens een topic openen met voetbal tips. Komen tips uit allerlei competities.
Normaal gesproken zie ik weinig value in CL wedstrijden, maar toch een paar tips:
Yaya Toure to get a card @ 1,55 (betfair)
- City is al door en Yaya Toure staat op scherp. Als die vandaag een kaart pakt is die voor de laatste groepswedstrijd geschorst en kan die weer fris en fruitig aan de volgende ronde beginnen. Speel deze medium stake.
PSG - Olympiakos x2 @ 3,25(betfair):
- PSG is al door en de laatste wedstrijd tegen anderlecht was niet best. Olympiakos een sterk team, volg ze niet in de competitie maar de laatste CL wedstrijden waren erg sterk. Topspeler Mitroglu kreeg afgelopen weekend rust en die zie ik hier ook belangrijk zijn. Speel deze low stake.
Als er opstellingen bekend zijn komen er maybe nog meer tips :) Goodluck!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wollage
Country flagwollage in 27-11-2013 15:51 Leden topics
in 27-11-2013 15:51 Leden topics
57 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Goodluck Barga!
Empoli - Brescia 1 @1,91
Brescia mist nog een paar spelers en heb wel vertrouwen in Empoli, staat hier boven ook al deels beschreven. Ga nog 3 units inzetten op Empoli winst.
Sivasspor v Antalyaspor BTS Yes@1,76
Het centrale duo en de rechtsback van Sivasspor hebben in de laatste wedstrijd rood gekregen en zullen dus geschorst zijn. Antalyasport mist hun 1e keeper. Ik zie beide teams hier wel een doelpuntje maken en zet 5 units in.
Elazigspor vs Bursaspor 2 @ 1,92
Elazigspor heeft de laatste 8 wedstrijden in de competitie verloren, waarvan zelfs 6 met meer dan 1 doelpunt verschil en staan dan ook laatste. Bursaspor heeft echter de laatste 3 wedstrijden ook maar 1 punt gepakt, echter speelden ze wel tegen de nummer 1,2 en 4. Ze verloren 2x nipt en speelden 1x gelijk. Daarvoor waren ze met een goede reeks bezig. Het gerucht gaat echter dat ze de trainer zat zijn, dus daarom ga ik deze niet high stake spelen. Weer 5 units hier.
0 Vind ik leuk's
Flink mindere dag. Villareal dat in de 90e minuut mijn profit voor die dag even door de neus boort. Verder balen dat ik geen x2 genomen heb bij antalyspor waar ik eerst aan zat te denken. Helaas afgesloten met 7 units verlies. Vanmiddag volgen nog wat tips.
SV Horn vs First Vienna +2,5 goals @1,60 -5 units
Combo: 5 units @ 1,75
Empoli - Brescia 1x
Roda - Twente + 2,5 goals +3,75 units
Villareal - Malaga 1 @1,51 -7 units
Getafe - Levante 1 @1,94 + 4,7 units
Empoli - Brescia 1 @1,91 -3 units
Sivasspor v Antalyaspor BTS Yes@1,76 -5 units
Elazigspor vs Bursaspor 2 @ 1,92 +4,6 units
Totaal: -7 units
Eindtotaal: +7,9 units
0 Vind ik leuk's
Leverkusen - Nurnberg x2 @2,74
Leverkusen laatste 2 competitie wedstrijden deels gezien tegen Hertha en HSV en daar vond ik ze niet erg goed. Ook woensdag tegen United thuis gewoon erg slecht gespeeld. Nurnberg daarentegen spelen eigenlijk al weken goed onder Verbeek. Tegen freiburg de betere ploeg, tegen gladbach 60 min lang domineren en uiteindelijk geflatteerd verliezen, tegen wolfsburg knap een punt gepakt. Ik zie ze dat vandaag weer doen. 3 units op Nurnberg x2, vind de odd er te hoog voor.
Hertha - Augsburg 1 @2
Hertha thuis een sterk team en verloren afgelopen weekend maar nipt van Leverkusen. Augsburg uit pas 1 overwinning gehaald en verder alleen maar verloren. Trainer van Hertha is ook 3 jaar lang coach geweest van Augsburg en kent het team en de club dus ook vrij goed. Ik zie hier value in Hertha, 5 units voor mij.
Heracles - Utrecht 2 @4
De odd voor Utrecht vind ik veel te hoog hier. Heracles geen bijzonder team en spelen vrij zwak. Utrecht thuis ijzer sterk, uit hebben ze echter pas 1x gelijk gespeeld en de rest verloren. Echter was dit wel tegen Groningen, Twente, Zwolle, Feyenoord, Ajax, Cambuur en Vitesse. Allemaal topteams dus op cambuur na. Alleen cambuur maakt het wel meer teams thuis lastig.
Heracles thuis is ook niet zo lastig als vorig seizoen, ik zie hier value in Utrecht en veel value ook. Ga hier 6 units op inzetten. X2 met 1,82 is ook erg mooi!
Genoa - Torino 1 @2,8
Genoa aan een erg sterke reeks bezig en die zie ik door het uitspelende Torino niet beëindigd worden. Beide teams missen hun links back door schorsingen. Had hier eerder een quote van rond de 2,1 verwacht voor genoa, dus zet hier 5 units op.
Stevenage - Shrewsbury 1 @2,3
Shrewsbury uit nog geen overwinning geboekt en missen vandaag 4 basisspelers. 1x lijkt me mooi voor in een combo. 5 units voor mij op 1.
Leyton Orient - Sheffield United 1 @2,04
Leyton bovenaan en doen het thuis erg goed, pas 1x verloren van een concurrent. Sheffield uit pas 1 overwinning gepakt tegen een degradatie kandidaat. Ik zie Leyton hier vrij gemakkelijk winnen.
Verder speel ik nog een tip mee van Willempie:
Preston North End - Bristol City: 1 @ 1,99
Preston erg solide en Bristol vrijwel onderaan. Ondanks dat de topscoorder van Preston niet meedoet, vind ik de odd te hoog. Voor meer uitleg zie Willempie's lower league.
0 Vind ik leuk's
ik speel leyton orient en utrecht met je mee ;-)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
herta & utrecht X2 speel ik mee (y) en wat was me dat gisteren, voetbal blijft toch een vreemd spelletje haha
Good luckkk
0 Vind ik leuk's
Slechte dag bleghh...
Leverkusen - Nurnberg x2 @2,74 -3 units Nurnberg had een penal moeten hebben en vervolgens schieten ze op de paal. Was een hele andere wedstrijd geweest anders, maar helaas zat niet mee.
Hertha - Augsburg 1 @2 -5 units Slechte pot
Heracles - Utrecht 2 @4 +18 units
Genoa - Torino 1 @2,8 -5 units
Stevenage - Shrewsbury 1 @2,3 -5 units
Leyton Orient - Sheffield United 1 @2,04 -5 units
Preston North End - Bristol City: 1 @ 1,99 +5 units
Totaal: 0 units :D
Eindtotaal: +7,9 units
0 Vind ik leuk's
Tottenham - Man United x2 @1,50
Tottenham dramatisch in vorm, ook in de EL geen fantastische pot op de mat gelegd. Man United daarentegen wel goede pot gespeeld en hebben een dag langer kunnen trainen/herstellen dan Tottenham. Zie hier zeker value in Man United x2.
Nec - Az 2 @2,04
Nec onderaan en gewoon niet in vorm. AZ daarentegen speelt erg goed. Odd is waarschijnlijk zo hoog, omdat ze donderdag nog gespeeld hebben. Ik denk echter dat ze dit gewoon gaan winnen.
0 Vind ik leuk's
Hull city - Liverpool 2 @1,61
Liverpool erg goed team met een erg goede Suarez. Hull City vorige week zelfs van de nummer laatst verloren thuis en ik zie hier een makkelijke overwinning voor Liverpool. Voor de mensen met meer risico lijkt me Liverpool -1 ook mooi.
Gladbach - Freiburg, Gladbach -1 @2,18
Gladbach in bloedvorm thuis. Freiburg misschien wel 1 van de slechtste teams van de Bundesliga. Onverdiend gewonnen van Nurnberg een paar weken geleden en een 0-1 overwinning op de nummer laatst. Gladbach gewoon goed team, zie ze hier wel 2-0/3-0 winnen.
Volendam - Dordrecht 2 @2,44
Volendam laatste wedstrijd 1-5 verloren thuis. Dordrecht al een poos bezig aan een winnende reeks, zie geen reden waarom ze dit vandaag niet doorzetten.
0 Vind ik leuk's
liverpool speel ik met je mee, gladbach stond er al in (h)
Combi van 2, high stake, last shot!
0 Vind ik leuk's
Wat een leuk topic om te lezen: goede onderbouwingen! Hier word ik blij van :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.