Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Wollage

Ook maar eens een topic openen met voetbal tips. Komen tips uit allerlei competities.
Normaal gesproken zie ik weinig value in CL wedstrijden, maar toch een paar tips:
Yaya Toure to get a card @ 1,55 (betfair)
- City is al door en Yaya Toure staat op scherp. Als die vandaag een kaart pakt is die voor de laatste groepswedstrijd geschorst en kan die weer fris en fruitig aan de volgende ronde beginnen. Speel deze medium stake.
PSG - Olympiakos x2 @ 3,25(betfair):
- PSG is al door en de laatste wedstrijd tegen anderlecht was niet best. Olympiakos een sterk team, volg ze niet in de competitie maar de laatste CL wedstrijden waren erg sterk. Topspeler Mitroglu kreeg afgelopen weekend rust en die zie ik hier ook belangrijk zijn. Speel deze low stake.
Als er opstellingen bekend zijn komen er maybe nog meer tips :) Goodluck!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wollage
Country flagwollage in 27-11-2013 15:51 Leden topics
in 27-11-2013 15:51 Leden topics
57 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Livebet:
Nantes - Auxerre 2 @ 6,6
Nantes speelt met vrijwel allemaal wissels. Auxerre met de basisopstelling en zijn goed op dreef de laatste tijd. Ik geef Auxerre hier een kans. Ga wel small stake spelen en waarschijnlijk uitcashen bij een voorsprong van Auxerre. Goodluck!
0 Vind ik leuk's
Excelsior - Zwolle 2 @ 2,05
Heb de opstelling afgewacht en Zwolle speelt met de A-ploeg. Zwolle gewoon een prima team, ondanks dat ze in een mindere fase zitten. Zeker value op Zwolle hier.
Nantes - Auxerre 2 @ 6,6
Nantes speelt met vrijwel allemaal wissels. Auxerre met de basisopstelling en zijn goed op dreef de laatste tijd. Ik geef Auxerre hier een kans. Ga wel small stake spelen en waarschijnlijk uitcashen bij een voorsprong van Auxerre. Goodluck! 1-0 achter in 78e min dus schrijf hem af.
In ieder geval prima winst geboekt met Zwolle :)
0 Vind ik leuk's
Evian TG - Bastia 1 @ 1,85
Evian zal met hun basisteam spelen en zijn thuis prima in vorm. Een 2-0 overwinning tegen PSG werd helaas vervolgd met een 1-1 gelijkspel door een blunder van hun keeper in de 90+ minuut. Bastia daarentegen speelt uit niet goed en heeft in 10 uitwedstrijden nog geen wedstrijd gewonnen.
Bastia laat belangrijke spelers thuis, onder andere hun 1e goalkeeper, 3 basisverdedigers en zonder 2 middenvelders en 2 aanvallers. Het lijkt er dus sterk op dat Bastia zich gaat focussen op de competitie. Ga hier high stake spelen, denk dat de odd nog verder zal dalen.
Nice - Sochaux 1 @ 1,7
Beide teams hebben afgelopen weekend ook tegen elkaar gespeeld, toen was er een 1-0 overwinning voor Nice. De uitslag had echter veel groter kunnen zijn gezien het aantal kansen voor Nice. De verwachte opstellingen zullen vrijwel hetzelfde zijn als afgelopen weekend en ik zie Nice gewoon weer winnen. Sochaux heeft in 10 uit wedstrijden maar 1 gelijkspel geboekt en de rest verloren. Nice doet het thuis prima met 5-1-3, waaronder 2 nederlagen tegen grote teams. Prima value op Nice hier.
0 Vind ik leuk's
Roda - Vitesse 2 @ 1,9
Vitesse goed in vorm en spelers en trainer hebben aangegeven de beker belangrijk te vinden. Zullen met hun basisopstelling gaan spelen. Ze missen alleen Havenaar die geschorst is, dit is wel een domper. Chanturia zal spelen, hopelijk heeft Bosz hem omgetoverd tot teamspeler. Roda slecht in vorm en hebben net hun trainer ontslagen. De assistent die het overneemt heeft aangegeven niet veel te veranderen. Roda krijgt gewoon erg veel goals tegen en zie ze hier ook gewoon verliezen van Vitesse.
Heracles - Feyenoord 2 @ 1,9
Feyenoord kan weer beschikken over Schaken en Armenteros. Ondanks dat Heracles cupfighter is zie ik Feyenoord hier winnen. Ze hebben een goed team en willen weer eens een prijs winnen. Enige nadeel is wel dat Ronald Koeman niet aanwezig is bij de wedstrijd i.v.m het in coma liggen van zijn vader. Hopelijk pakt Feyenoord de overwinning voor hem. Zie hier wel value in.
Goodluck mochten er mensen zijn die meespelen!
0 Vind ik leuk's
Eredivisie teams blijven onvoorspelbaar :(
Evian TG - Bastia 1 @ 1,85
Evian zal met hun basisteam spelen en zijn thuis prima in vorm. Een 2-0 overwinning tegen PSG werd helaas vervolgd met een 1-1 gelijkspel door een blunder van hun keeper in de 90+ minuut. Bastia daarentegen speelt uit niet goed en heeft in 10 uitwedstrijden nog geen wedstrijd gewonnen.
Bastia laat belangrijke spelers thuis, onder andere hun 1e goalkeeper, 3 basisverdedigers en zonder 2 middenvelders en 2 aanvallers. Het lijkt er dus sterk op dat Bastia zich gaat focussen op de competitie. Ga hier high stake spelen, denk dat de odd nog verder zal dalen.
Nice - Sochaux 1 @ 1,7
Beide teams hebben afgelopen weekend ook tegen elkaar gespeeld, toen was er een 1-0 overwinning voor Nice. De uitslag had echter veel groter kunnen zijn gezien het aantal kansen voor Nice. De verwachte opstellingen zullen vrijwel hetzelfde zijn als afgelopen weekend en ik zie Nice gewoon weer winnen. Sochaux heeft in 10 uit wedstrijden maar 1 gelijkspel geboekt en de rest verloren. Nice doet het thuis prima met 5-1-3, waaronder 2 nederlagen tegen grote teams. Prima value op Nice hier.

Roda - Vitesse 2 @ 1,9
Vitesse goed in vorm en spelers en trainer hebben aangegeven de beker belangrijk te vinden. Zullen met hun basisopstelling gaan spelen. Ze missen alleen Havenaar die geschorst is, dit is wel een domper. Chanturia zal spelen, hopelijk heeft Bosz hem omgetoverd tot teamspeler. Roda slecht in vorm en hebben net hun trainer ontslagen. De assistent die het overneemt heeft aangegeven niet veel te veranderen. Roda krijgt gewoon erg veel goals tegen en zie ze hier ook gewoon verliezen van Vitesse.
Heracles - Feyenoord 2 @ 1,9
Feyenoord kan weer beschikken over Schaken en Armenteros. Ondanks dat Heracles cupfighter is zie ik Feyenoord hier winnen. Ze hebben een goed team en willen weer eens een prijs winnen. Enige nadeel is wel dat Ronald Koeman niet aanwezig is bij de wedstrijd i.v.m het in coma liggen van zijn vader. Hopelijk pakt Feyenoord de overwinning voor hem. Zie hier wel value in.
0 Vind ik leuk's
Monaco - Valenciennes, Monaco -1 @ 1,82
Falcao is terug!! Monaco verder uitstekend in vorm en Valenciennes staat in de onderste regionen. Ik zie ze hier vanavond met minimaal 2 doelpunten verschil winnen, zeker omdat falcao weer wil laten zien dat die terug is.
0 Vind ik leuk's
Monaco - Valenciennes, Monaco -1 @ 1,82
Falcao is terug!! Monaco verder uitstekend in vorm en Valenciennes staat in de onderste regionen. Ik zie ze hier vanavond met minimaal 2 doelpunten verschil winnen, zeker omdat falcao weer wil laten zien dat die terug is.
Typisch. Morgen maar eens echt lekkere value betjes zoeken
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.