Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Wollage

Ook maar eens een topic openen met voetbal tips. Komen tips uit allerlei competities.
Normaal gesproken zie ik weinig value in CL wedstrijden, maar toch een paar tips:
Yaya Toure to get a card @ 1,55 (betfair)
- City is al door en Yaya Toure staat op scherp. Als die vandaag een kaart pakt is die voor de laatste groepswedstrijd geschorst en kan die weer fris en fruitig aan de volgende ronde beginnen. Speel deze medium stake.
PSG - Olympiakos x2 @ 3,25(betfair):
- PSG is al door en de laatste wedstrijd tegen anderlecht was niet best. Olympiakos een sterk team, volg ze niet in de competitie maar de laatste CL wedstrijden waren erg sterk. Topspeler Mitroglu kreeg afgelopen weekend rust en die zie ik hier ook belangrijk zijn. Speel deze low stake.
Als er opstellingen bekend zijn komen er maybe nog meer tips :) Goodluck!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wollage
Country flagwollage in 27-11-2013 15:51 Leden topics
in 27-11-2013 15:51 Leden topics
57 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[groen]Newcastle - Southamption 1x @ 1,41 Newcastle in uitstekende vorm. Southampton al 4 wedstrijden geen overwinning gepakt, maar wel tegen lastige tegenstanders. Echter mist Southampton vandaag 4 basiskrachten, waaronder hun 1e keeper. Ik zie Newcastle hier wel winnen maar voor de zekerheid 1x, leuk voor in een combo. Charlton - Derby x2 @1,30 Derby in uitstekende vorm, laatste 5 wedstrijden winnend af weten te sluiten. Ook is Derby de best uitspelende ploeg van de competitie. Charlton slecht in vorm en terug te vinden op een 21e plaats. Qua punten pakken in thuiswedstrijden is er maar 1 team dat het nog slechter doet dan Charlton, hier staan ze dus op een 23e plaats. Weer x2 voor de zekerheid.[/groen] [rood]Everton - Fulham x2 @ 3,35 Everton goed in vorm maar ze missen Baines en Mccarthy. Fulham is sinds de aanstelling van Meulensteen ook goed gaan spelen. Een onverdiende nederlaag tegen Tottenham en een knappe overwinning tegen Aston Villa. Kan Everton het ook tegen minder grote teams? Ik zie in ieder geval never te nooit geen value in de 1,4 voor Everton, maar zie wel degelijk value in de x2 voor Fulham. Small stakes hier wel.[/rood] [groen]Hannover - Nurnberg x2 @ 2 Nurnberg speelt al weken goed onder verbeek, maar dan ook echt goed. Heb veel wedstrijden gezien en ze zijn gewoon vaak de betere ploeg. Hannover laat nog wel eens punten liggen, vooral tegen mindere teams. Ik denk dat vandaag de eerste overwinning voor Nurnberg er aan zit te komen. Voor de zekerheid x2, maar lijkt me een mooie quotering. [/groen] [rood]Zet ook nog small stake op Nurnberg winst @4,2.[/rood] <-- Deze is voor mij wel gelukt, omdat ik uitcashte in de 80e min [groen]Hearts - Inverness 2 @ 1,86 Hearts stijf onderaan en in financiele problemen. Inverness doet het goed dus zie hier zeker value in.[/groen] Helaas met de fun combi's nog iets verloren, maar toch [groen]+30 units[/groen]. Prima dagje :) @ZACKATTACK: Bedankt, door zulke reacties blijf ik m'n tips ook zeker hier posten! En 50 euro is toch een prima bedrag :) Misschien komen er straks nog wat tips anders morgenvroeg voor morgen :)
0 Vind ik leuk's
Uhm ik wil niet vervelend doen, maar Nurnberg winst staat groen, maar die is niet goed:( 3-3 in de laatste minuut...
Verder prima resultaten en ik zou zeggen keep up the job!
0 Vind ik leuk's
@Frankiet10: Zal hem even editten inderdaad, foutje. Voor mij was die echter wel groen, omdat ik hem had uitgecasht in de 80e minuut.
Verder alvast wat tips voor morgen:
Vitesse - Nac Breda, Vitesse -1 @ 1,72
Vitesse in een uitstekende vorm en zijn de koploper van de eredivisie. Nac daarentegen staat in de middenmoot en doet het uit erg slecht. De laatste 4 uit wedstrijden werden met grote getallen verloren. Aankomende speeldag mist Nac topscoorder Rydel Poepen(5 doelpunten) en de 2e topscoorder Verbeek(4 doelpunten) en missen ze middenvelder Suk door een schorsing. Havenaar daarentegen, de spits van Vitesse, is in beroep gegaan tegen zijn straf en kan gewoon spelen. Ondanks dat de eredivisie erg onvoorspelbaar is, zie ik zeker value in vitesse -1. 5 units
Utrecht - Psv, Utrecht 1x @ 1,65
Had deze eigenlijk al begin van de week willen pakken toen deze nog op 1,8 stond, maar helaas niet gedaan. Utrecht speelt thuis ijzersterk en elke voetbalkijker op dit forum weet hoe slecht Psv de afgelopen weken speelt. Ik begrijp ook niet waarom de bookmakers Psv hier als favoriet zien, want utrecht lijkt me hier favoriet. Echter schrijf ik PSV niet helemaal af, daarom 5 units op 1x Utrecht. De quote voor BTS vind ik hier wat te laag en zie daar geen value in.
Sevilla - Athletic de Bilbao x2 @ 1,82
Beide teams zijn wel in vorm, maar de meest in het oog springende overwinning is toch die van Bilbao op Barcelona. Sevilla mist echter morgen hun belangrijkste speler Rakitic met 5 goals en 6 assists. Dat plus het feit dat ze afgelopen donderdag nog met heel veel A-spelers een europa league wedstrijd hebben gespeeld, zie ik hier bilbao als de favoriet. Aduriz zal ook weer mee kunnen doen na een schorsing voor Bilbao, dit is dus ook belangrijk voor dat team. Ik zie bilbao hier als de favoriet, x2 veel value :)
Verona zou ik niet spelen, aangezien ze hun topscoorder missen met 7 goals ;) Morgen volgen nog meer tips :) Goodluck!
0 Vind ik leuk's
Cambuur - Ajax 2 @ 1,55
Hier kan ik heel kort en krachtig over zijn. Ajax in bloedvorm en gaat dit gewoon winnen. Cambuur legt thuis prima potjes op de mat, maar dit Ajax is toch een maatje te groot voor ze.
Leverkusen - Frankfurt 1 @ 1,50
Leverkusen ook in bloedvorm. Afgelopen week de volgende ronde bereikt in de CL plus vorig weekend gewonnen van dortmund. Ze barsten van het zelfvertrouwen en ik zie ze thuis van een degradatie kandidaat gemakkelijk winnen.
Bovenstaande gooi ik in een combo. Normaal ben ik er geen voorstander van, maar toch doe ik het @ 2,3 samen.
Heracles - AZ 2 @ 2,48
AZ speelt de laatste weken prima, ondanks nederlagen tegen NEC en Twente. Tegen Twente verdienden ze in ieder geval meer. Verder heeft het hele A-team rust gekregen in de europa league wedstrijd en is de hele basis selectie thuis gebleven. Normaal gesproken hebben teams moeite na een midweekse wedstrijd, bij AZ kun je dit dus uitsluiten als factor.
Heracles was vroeger altijd thuis erg sterk. Dit seizoen zijn ze echter de slechts spelende thuisploeg van de Eredivisie. Ze hebben pas 1 overwinning gepakt hier.Ik zie hier value in AZ, 5 units voor mij
Real Sociedad - Real Betis 1 @ 1,84
Sociedad in prima vorm en staan op een prima 6e plaats. Betis speelt dit seizoen niet best en staat ook terecht op de laatste plaats. In de 7 uitwedstrijden die ze gehad hebben, hebben ze pas 1 punt gepakt. Betis heeft donderdag nog met vrijwel alle basisspelers een wedstrijd gespeeld in de EL. Sociedad heeft daarentegen een dag eerder ook een CL match gehad, maar wel veel basisspelers gespaard. Ik zou een quote van 1,4/1,5 veel reëler vinden, zie hier veel value.
Goodluck wie meespeelt!
0 Vind ik leuk's
Speel jij meestal op single bets?
0 Vind ik leuk's
@Anof: Vrijwel altijd single bets en heel af en toe een combo zoals hier boven. Maar vaak een combo waar relatief weinig risico aan zit. Verder ook zo af en toe voor kleine stakes een fun combo. Singles zijn toch het meest winstgevend!
0 Vind ik leuk's
En na een goede dag komt weer een mindere dag. -17 units. Vitesse helaas vlak voor tijd een goal tegen, terwijl ze zelf ontzettend veel kansen hebben gehad. Zelfs de paal en de lat geraakt, erg zonde want zat zeker value in deze bet. Oude PSV was weer terug en helaas mist Utrecht op een belangrijk moment een penalty anders was het heel anders verlopen. Bilbao prima value, ze misten zelfs nog een penal maar gelukkig niet fataal geworden.
Ook weer een wijze les geleerd, om zelfs met zulke wedstrijden niet in combi's te gaan spelen. Leverkusen gaat verrassend onderuit. AZ was niks helaas, maar sociedad maakte veel goed! Toch deze week dik in de plus geëindigd!
Vitesse - Nac Breda, Vitesse -1 @ 1,72
Vitesse in een uitstekende vorm en zijn de koploper van de eredivisie. Nac daarentegen staat in de middenmoot en doet het uit erg slecht. De laatste 4 uit wedstrijden werden met grote getallen verloren. Aankomende speeldag mist Nac topscoorder Rydel Poepen(5 doelpunten) en de 2e topscoorder Verbeek(4 doelpunten) en missen ze middenvelder Suk door een schorsing. Havenaar daarentegen, de spits van Vitesse, is in beroep gegaan tegen zijn straf en kan gewoon spelen. Ondanks dat de eredivisie erg onvoorspelbaar is, zie ik zeker value in vitesse -1. 5 units
Utrecht - Psv, Utrecht 1x @ 1,65
Had deze eigenlijk al begin van de week willen pakken toen deze nog op 1,8 stond, maar helaas niet gedaan. Utrecht speelt thuis ijzersterk en elke voetbalkijker op dit forum weet hoe slecht Psv de afgelopen weken speelt. Ik begrijp ook niet waarom de bookmakers Psv hier als favoriet zien, want utrecht lijkt me hier favoriet. Echter schrijf ik PSV niet helemaal af, daarom 5 units op 1x Utrecht. De quote voor BTS vind ik hier wat te laag en zie daar geen value in.
Sevilla - Athletic de Bilbao x2 @ 1,82
Beide teams zijn wel in vorm, maar de meest in het oog springende overwinning is toch die van Bilbao op Barcelona. Sevilla mist echter morgen hun belangrijkste speler Rakitic met 5 goals en 6 assists. Dat plus het feit dat ze afgelopen donderdag nog met heel veel A-spelers een europa league wedstrijd hebben gespeeld, zie ik hier bilbao als de favoriet. Aduriz zal ook weer mee kunnen doen na een schorsing voor Bilbao, dit is dus ook belangrijk voor dat team. Ik zie bilbao hier als de favoriet, x2 veel value
Cambuur - Ajax 2 @ 1,55
Hier kan ik heel kort en krachtig over zijn. Ajax in bloedvorm en gaat dit gewoon winnen. Cambuur legt thuis prima potjes op de mat, maar dit Ajax is toch een maatje te groot voor ze.
Leverkusen - Frankfurt 1 @ 1,50
Leverkusen ook in bloedvorm. Afgelopen week de volgende ronde bereikt in de CL plus vorig weekend gewonnen van dortmund. Ze barsten van het zelfvertrouwen en ik zie ze thuis van een degradatie kandidaat gemakkelijk winnen.
Bovenstaande gooi ik in een combo. Normaal ben ik er geen voorstander van, maar toch doe ik het @ 2,3 samen.
Heracles - AZ 2 @ 2,48
AZ speelt de laatste weken prima, ondanks nederlagen tegen NEC en Twente. Tegen Twente verdienden ze in ieder geval meer. Verder heeft het hele A-team rust gekregen in de europa league wedstrijd en is de hele basis selectie thuis gebleven. Normaal gesproken hebben teams moeite na een midweekse wedstrijd, bij AZ kun je dit dus uitsluiten als factor.
Heracles was vroeger altijd thuis erg sterk. Dit seizoen zijn ze echter de slechts spelende thuisploeg van de Eredivisie. Ze hebben pas 1 overwinning gepakt hier.Ik zie hier value in AZ, 5 units voor mij
Real Sociedad - Real Betis 1 @ 1,84
Sociedad in prima vorm en staan op een prima 6e plaats. Betis speelt dit seizoen niet best en staat ook terecht op de laatste plaats. In de 7 uitwedstrijden die ze gehad hebben, hebben ze pas 1 punt gepakt. Betis heeft donderdag nog met vrijwel alle basisspelers een wedstrijd gespeeld in de EL. Sociedad heeft daarentegen een dag eerder ook een CL match gehad, maar wel veel basisspelers gespaard. Ik zou een quote van 1,4/1,5 veel reëler vinden, zie hier veel value.
0 Vind ik leuk's
Voor morgen:
Ac Milan - AS Roma x2 @1,70
Ac Milan in erg slechte vorm en staan op een 12e positie. Tegen alle concurrenten hebben ze tot nu toe verloren en ze winnen alleen van slechtere teams. Roma daarentegen staat op plek 2 en heeft die seizoen nog niet verloren 11-4-0. Sinds het wegvallen van totti speelden ze een paar keer gelijk, maar hij heeft de hele week getraind en zal waarschijnlijk in de basis starten. Dit is een groot pluspunt voor het hele team. Enige minpunt is dat Pjanic er niet bij zal zijn, maar toch zie ik Roma hier gaan winnen van Milan. Veel value op x2 :)
0 Vind ik leuk's
Ac Milan - AS Roma x2 @1,70
Ac Milan in erg slechte vorm en staan op een 12e positie. Tegen alle concurrenten hebben ze tot nu toe verloren en ze winnen alleen van slechtere teams. Roma daarentegen staat op plek 2 en heeft die seizoen nog niet verloren 11-4-0. Sinds het wegvallen van totti speelden ze een paar keer gelijk, maar hij heeft de hele week getraind en zal waarschijnlijk in de basis starten. Dit is een groot pluspunt voor het hele team. Enige minpunt is dat Pjanic er niet bij zal zijn, maar toch zie ik Roma hier gaan winnen van Milan. Veel value op x2
0 Vind ik leuk's
Excelsior - Zwolle 2 @ 2,05
Heb de opstelling afgewacht en Zwolle speelt met de A-ploeg. Zwolle gewoon een prima team, ondanks dat ze in een mindere fase zitten. Zeker value op Zwolle hier.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.