Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Wollage

Ook maar eens een topic openen met voetbal tips. Komen tips uit allerlei competities.
Normaal gesproken zie ik weinig value in CL wedstrijden, maar toch een paar tips:
Yaya Toure to get a card @ 1,55 (betfair)
- City is al door en Yaya Toure staat op scherp. Als die vandaag een kaart pakt is die voor de laatste groepswedstrijd geschorst en kan die weer fris en fruitig aan de volgende ronde beginnen. Speel deze medium stake.
PSG - Olympiakos x2 @ 3,25(betfair):
- PSG is al door en de laatste wedstrijd tegen anderlecht was niet best. Olympiakos een sterk team, volg ze niet in de competitie maar de laatste CL wedstrijden waren erg sterk. Topspeler Mitroglu kreeg afgelopen weekend rust en die zie ik hier ook belangrijk zijn. Speel deze low stake.
Als er opstellingen bekend zijn komen er maybe nog meer tips :) Goodluck!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wollage
Country flagwollage in 27-11-2013 15:51 Leden topics
in 27-11-2013 15:51 Leden topics
57 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
wollage:
Sheriff Tiraspol - Tromso Under 2,5 goal @ 1,90
Beide weinig scorende teams en beide al uitgeschakeld. Sherif mist ook nog eens hun striker Fernandinho, typische under game voor mij hier.

Zulte Waregem - Rubin Kazan 1x @ 1,45
Zulte heeft 1 punt nodig voor kwalificatie, aangezien ze bij een overwinning van Wigan een betere H2H hebben. Een aantal basisspelers van Rubin Kazan is niet eens meegereisd naar Belgie. Ze zullen dus met een B-ploeg spelen. Ik zie Zulte Waregem hier zeker 1 punt pakken.
Under 1,5 was dus teveel risico Meireke. Helaas geeft Waregem het de laatste 10min uit handen en zijn ze dus ook uitgeschakeld in de EL. Heel erg nipt verlies van een halve unit.

Ja eerst wordt overal verspreid dat ze een aantal basisspelers thuis laten en dan zie je dat ze minstens 7 vaste pionnen inzetten. :-@ Zo zie je maar dat we altijd moeten voorzichtig zijn met die info.Net als Paok-AZ.Wie weet hebben de grieken het gewoon uit handen gegeven.Ik heb de match niet gezien.Ze moesten ook niet winnen,alhoewel met de eerste plaats, vermeden ze een tegenstander die uit de CHL vloog.
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Klopt niet helemaal wat je zegt Boempatat. Kazan speelde volgens mij wel degelijk met maar 4 vaste pionnen. Echter zijn de wissels daar gewoon nog beter dan de basiself van Waregem, altijd mee oppassen. Waregem had hier overigens zeker een punt kunnen pakken, maar kansen werden niet benut.
Voor vandaag:
Sittard - Eindhoven 2 DNB @ 1,98
Eindhoven doet het erg goed dit seizoen. Sittard daarentegen niet en is met een verliesreeks bezig. Zie zeker value in Eindhoven hier en voor de zekerheid draw no bet.
Tours - Metz 2 DNB @ 1,9
Metz staat ruim aan kop en zijn goed in vorm de laatste tijd, 5-0-0. Tours behoort tot de sub-top en is wisselvallig bezig. Thuis hebben ze dit seizoen echter nog niet verloren met 3 overwinningen en 4 gelijke spelen. Echter denk ik dat Metz hier verandering in gaat brengen. Metz wint de laatste weken overtuigend en Tours speelt ook tegen degradatie kandidaten minder. Ik zie Metz hier wel winnen, maar voor de zekerheid weer een draw nog bet.
Istres - Nancy 2 DNB @ 1,89
Istres is momenteel het slechtst in vorm van deze competitie met 4 nederlagen in de laatste 5 wedstrijden. Nancy daarentegen 4 overwinningen in de laatste 5 wedstrijden. Nancy doet het redelijk en is toch als degradant uit de ligue 1 één van de kampioenskandidaten dit jaar. Ik zie ze de degradatie kanditaat Istres zeker verslaan vandaag. En ook hier voor de zekerheid weer de draw no bet ingebouwd.
Goodluck wie mee speelt :)
0 Vind ik leuk's
Ik speel hem mee met een tientje@6,4. Laten we hopen dat we hem winnen :)
0 Vind ik leuk's
En na een goede mid-week kwam weer een mindere vrijdag. Eindhoven krijgt in de 95e min de 3-2 tegen helaas en Metz krijgt in de 86e en 90e minuut nog een treffer tegen. Nancy met een vroege rode kaart ook geen potten weten te breken. -10 units helaas. Zal zo nog wat tips plaatsen.
0 Vind ik leuk's
Newcastle - Southamption 1x @ 1,41
Newcastle in uitstekende vorm. Southampton al 4 wedstrijden geen overwinning gepakt, maar wel tegen lastige tegenstanders. Echter mist Southampton vandaag 4 basiskrachten, waaronder hun 1e keeper. Ik zie Newcastle hier wel winnen maar voor de zekerheid 1x, leuk voor in een combo.
Charlton - Derby x2 @1,30
Derby in uitstekende vorm, laatste 5 wedstrijden winnend af weten te sluiten. Ook is Derby de best uitspelende ploeg van de competitie. Charlton slecht in vorm en terug te vinden op een 21e plaats. Qua punten pakken in thuiswedstrijden is er maar 1 team dat het nog slechter doet dan Charlton, hier staan ze dus op een 23e plaats. Weer x2 voor de zekerheid.
0 Vind ik leuk's
Everton - Fulham x2 @ 3,35
Everton goed in vorm maar ze missen Baines en Mccarthy. Fulham is sinds de aanstelling van Meulensteen ook goed gaan spelen. Een onverdiende nederlaag tegen Tottenham en een knappe overwinning tegen Aston Villa. Kan Everton het ook tegen minder grote teams? Ik zie in ieder geval never te nooit geen value in de 1,4 voor Everton, maar zie wel degelijk value in de x2 voor Fulham. Small stakes hier wel.
Hannover - Nurnberg x2 @ 2
Nurnberg speelt al weken goed onder verbeek, maar dan ook echt goed. Heb veel wedstrijden gezien en ze zijn gewoon vaak de betere ploeg. Hannover laat nog wel eens punten liggen, vooral tegen mindere teams. Ik denk dat vandaag de eerste overwinning voor Nurnberg er aan zit te komen. Voor de zekerheid x2, maar lijkt me een mooie quotering :) Zet ook nog small stake op Nurnberg winst.
En speel nog een tip hier van iemand op het forum mee:
Hearts - Inverness 2 @ 1,86
Hearts stijf onderaan en in financiele problemen. Inverness doet het goed dus zie hier zeker value in.
Verder nog wat fun combi's/singles met lage stake op onder andere Fulham winst, gladbach, City HC, Sivasspor. Goodluck you all!
0 Vind ik leuk's
Sivasspor 3-1 +5 units
0 Vind ik leuk's
City HC vroegtijdig uitgecasht +3 units
0 Vind ik leuk's
Heel erg sneu voor Verbeek dit, gelukkig heb ik in de 80e minuut Nurnberg winst uitgecasht met +15 units ipv +16. Verder ook nog 10 units gepakt met Nurnberg x2 van mijn tip.
+25 units op Nurnberg gepakt :)
Helaas funcombi met gladbach wel fout
0 Vind ik leuk's
Mooite tips WOLLAGE had met je meegespeeld helaas low stake ingezet maar toch 50 euro winst :) Ga zo door je bent een goeie tip gever met mooie onderbouwingen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.