Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tennistips van: Nick

Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.

Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar 010nick
Country flag010nick in 24-04-2012 16:23 Leden topics
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
883 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Errani, S - Ivanovic, A
Totaal aantal games
Over 21.5 (2,00)
Errani zie ik wel een set pakken en dan zullen we een 3 setter gaan zien denk ik
Radwanska, Agnieszka - Kuznetsova, S
Totaal aantal games
Over 19.5 (1,90)
Kuznetsova zal zich niet zomaar gewonnen geven en het konden wel eens 2 tie breaks gaan worden
Petrova, N - Stosur, S
Totaal aantal games
Over 20.5 (1,75)
2 taaie speelsters en dit gaat ook een 3 setter worden denk ik
Ben blij dat de kwaliteiten nu beter boven komen en zodoende het voorspellen wat eenvoudiger maakt
0 Vind ik leuk's
Errani raad ik je niet aan... Ik verwacht een 2-0.
De partij van Radwanska is heel lastig. Die zou ik zelf niet spelen.
Maar je petrova stosur bet ben ik wel met je eens die zie ik inderdaad ook gebeuren.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Mooie tips weer nick! Blijf zo doorgaan :d :d
0 Vind ik leuk's
Kijk, hier hebben we wat aan, alles goed onderbouwd!! (y)
Eén 'minpuntje': de odds van je tips zijn érg laag:
Tsonga @1.13, Berdych winst @1.04 of hoogstens één set voor Anderson @1.10, Errani @1.34, Cibulkova @1.20, Radwanska @1.15.
Te laag om los te spelen in ieder geval en combi's raad je zelf af ;) Maar voor live betten geef je goede achtergrondinformatie, als 'de favoriet' achter komt zal zijn/haar odd snel stijgen en da's dan een gokje waard.
Ga zo door!
0 Vind ik leuk's
massie1980:
Kijk, hier hebben we wat aan, alles goed onderbouwd!! (y)
Eén 'minpuntje': de odds van je tips zijn érg laag:
Tsonga @1.13, Berdych winst @1.04 of hoogstens één set voor Anderson @1.10, Errani @1.34, Cibulkova @1.20, Radwanska @1.15.
Te laag om los te spelen in ieder geval en combi's raad je zelf af ;) Maar voor live betten geef je goede achtergrondinformatie, als 'de favoriet' achter komt zal zijn/haar odd snel stijgen en da's dan een gokje waard.
Ga zo door!

Daarom raad ik ook aan om een dag van te voren de bets al te plaatsen. Dan is de grote meute nog niet langs geweest om te betten. Zo heb ik tsonga op 1.20 afgesloten, Ivanovic op 1,44 en Cibulkova op 1,23. . Zo kom je netjes boven de 2 uit en heb je minimaal een verdubbeling. Daarnaast ligt het ook aan waarmee je bet. Bij een combo van 2 op 1.50 en je zet flink in kan je hier ook een prima profit behalen. Overigens was dat van de combo's gericht op mensen die mijn gehele lijst als één combo plaatste en dat is niet het meest verstandig om te doen.
Maar goed om te horen dat je wat aan de informatie heb. Daar gaat het uiteindelijk om
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Als je de totale lijst bekijkt heb ik het nog redelijk gedaan na zo begin. Gelukkig deed Wawrinka wat ik verwachtte en bleef het verlies beperkt
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Zaterdag lijst
Ik plaats hier alvast de partijen die ik ga spelen. Ik ben er vanavond en morgen niet dus voor de gene die wat advies nodig hebben staan ze er. De bets waar ik op de game line bet zijn onder voorbehoud, aangezien deze nog niet geplaatst zijn. Vandaag ook wat minder uitleg, ik denk dat bepaalde namen vanzelfsprekend zijn.
Mannen
-David Ferrer (y)
-Almagro (y)
- Gasquet (y)
Gasquet heeft nog niet geheel overtuigd op Roland Garros maar wist uiteindelijk toch vrij gemakkelijk te winnen. Hij moet tegen Haas en die is bezig met een lekker toernooi. Hoe dan ook zijn de resultaten van Haas goed te noemen met onder andere een winstpartij tegen Tsonga. Een leuke match up die hoe dan ook spannend gaat worden, maar ik zie Gasquet het in eigen land voor eigen publiek en ook nog is op gravel niet verliezen. Haas won van Tsonga omdat die eigenlijk puur alleen kwam spelen voor het inschrijfgeld. Als ik kijk naar de resultaten van Gasquet dan heeft die de betere voorbereiding gehad tegen zwaardere spelers en daarom kies ik voor Gasquet.
- Tipsarevic (y)
Tipsarevic laat nog niet zijn beste spel zien, terwijl benneteau me al twee keer een leuke profit heeft opgeleverd. Toch zie ik Benneteau niet winnen van Tipsarevic. Want ondanks dat hij nog niet het juiste gevoel heeft, weet hij wel de sets bij zich te houden. Daarnaast was de voorbereiding van Tipsarevic goed te noemen met alleen een verlies tegen Wawrinka en Federer en won hij het toernooi in Dusseldorf. Mijn voorkeur gaat uit naar Tipsarevic maar een eventuele gamebet kan er gespeeld worden als deze odds gunstig zijn. Deze is 36,5 en ik moet zeggen dat die me wel bevalt. Dit is een gokbet waard.
Vrouwen
- Na Li (y)
- Caroline Wozniacki (n)
Hierbij oplettend dat Caroline Wozniacki een aparte speelster is, die op beslissende momenten nog wel is compleet de mist in wilt gaan. Daarentegen speelt ze tot nu toe een zeer sterk toernooi en is ze kwalitatief een betere speelster als Kanepi, Samet met de odd van 1.59 ga ik voor Caroline Wozniacki
Gokjes
Janko Tipsarevic [SRB]- Julien Benneteau [FRA] (n)
Meer dan 36.5
Voor de mensen met lef onder ons. Giraldo-Murray. Ik denk dat iedereen wel gelezen heeft dat Murray last heeft van zijn rug. Daardoor verloor hij ook zijn eerste set tegen Nieminen. Toen werd hij gemasseerd en won als nog de wedstrijd. Ik heb niks meer gehoord of gelezen over zijn blessure maar mocht hij nog steeds last hebben dan kan Giraldo een betbare optie zijn. Ik zelf speel het niet maar wilde jullie deze informatie wel even geven voor de gene die vertrouwen hebben in Murray.
Francesca Schiavone [ITA]- Varvara Lepchenko [USA] (y)
Schiavone ik heb haar de afgelopen maanden wat vervloekt. Ze heeft verloren van dames met een ranking van 200+ en maanden liep het voor geen meter. Toen kwam Strassbourg en won ze het toernooi overtuigend. Lepchencko heeft daarentegen een redelijke voorbereiding gehad maar geen hele bijzonde uitslagen. Behalve één: In madrid een aantal weken terug won ze van Schiavone. Ik heb van te voren gezegd dat ik vanaf ronde drie tegen Schiavone ga betten omdat er genoeg value inzit. Ik kies hier voor Lepchenko en hoop dat ze hetzelfde klaarspeelt als in madrid.
http://www.tennisbetsite.com/head-to-head/varvara-lepchenko-vs-francesca-schiavone.html
De overige games vind ik te lastig om te voorspellen. Goerges is de betere speelster als Rus en is ook terecht de favoriet. Ik vind alleen de results te karig van Goerges om op haar te betten. Monaco-Raonic ligt de game line mij net iets te scherp om erop te spelen, en ik durf bij die partij geen winnaar te bepalen al heb ik een lichte voorkeur. Hopelijk morgen weer wat profit
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Kuznetkova ook zon verassing, radwanska heeft echt een wanprestatie geleverd. ik had die partij over 20,5 games ofzo en tjah, haha
En cilic bakt er op dit moment ook nog weinig van.
tis het allemaal net niet :s
0 Vind ik leuk's
Weer mooie tips Nick en al 2x winst gemaakt :D Vandaag speel ik deze mee:
Caroline Wozniacki [DEN] & Richard Gasquet [FRA] @ 2,23
Janko Tipsarevic [SRB] vs. Julien Benneteau [FRA] over 37 @ 1,88 speel ik met je mee
Bij die over 37 raad je dan ook aan om te kiezen voor bv. over 3,5 sets? Die staat voor 1,72.
Keep it up (Y)(Y)(Y)
0 Vind ik leuk's
Wozniacki zie ik niet zomaar winnen, in die match verwacht ik wel minimaal 22 games :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.