Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tennistips van: Nick

Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.

Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar 010nick
Country flag010nick in 24-04-2012 16:23 Leden topics
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
883 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Donderdag tennislijst
Mannen
Sergiy Stakhovsky (UKR) - Tommy Haas (GER) (y)
Stakhovsky verraste door zijn getalenteerde landgenoot Dolgopolov met 3-2 te verslaan. Ik ben daar eerlijk gezegd nog steeds verbaast over. Stakhovsky had namelijk een hele matige voorbereiding en is eigenlijk niet meer de speler die hij twee jaar terug was. Hij speelt tegen good old Tommy Haas. Tommy Haas speelt niet heel veel meer eigenlijk maar heeft zich de afgelopen maanden laten gelden op de gravelbanen. Van de 10 duels won hij er 8 en Stakhovsky slechts 5 om 5. De zware 3-2 van Stakhovsky en de in redelijke goede vorm verkeerde Tommy Haas valt mijn keuze op Tommy haas
Edit: Link is verwijderd omdat deze via verschillende browsers niet bereikbaar is.
- Murray (y)
- Raonic (y)
- Monaco (y)
- Almagro (y)
- Tipsarevic
- Florian Mayer (n)
Mayer is eigenlijk niet een hele goede speler. In mijn ogen is het een C-speler maar hij speelt tegen Schwank en dat is een nummer 192 van de wereld op dit moment. Dit is een speler die voor vele verraste met zijn 3-0 tegen Karlovic maar dit was eigenlijk geen verrassing. Karlovic heeft één wapen en dat is zijn keiharde service maar op een gravel baan heeft dit weinig effect door de baan. Zonder zijn service is Karlovic een hele matige speler en daardoor kon Schwank hiervan profiteren. Argentijnen zijn nu eenmaal opgevoed met gravelbanen. Daarnaast won Schwank alleen van matige spelers en als hij een beetje tegen gas kreeg van C-spelers zoals Hanescu verloor hij. Vandaar mijn keuze voor Florian Mayer ( LET OP er spelen morgen twee MAYERS)
Vrouwen
Virginie Razzano (FRA) - Arantxa Rus (NED) (y)
Razzano de oude vergeten vrouw die opeens weer haar spel nieuw leven inblies. Ze versloeg Serena Williams (Favoriet volgens de bookies voor RG) en is direct Frankrijks lievelingskind. Ze was in 2009 redelijk succesvol maar voor de rest is ze van de radar verdwenen Voor onze Rus is dit een ideale match up. Razzano heeft vol gas moeten spelen tegen Williams en heeft zich leeg moeten spelen in de 9e game die zenuwslopend was voor zowel de speelster (Als alle gokkers ;)) Ik speel op Rus en dit is eigenlijk een gok maar het wordt is een tijd om een Nederlandse dame in de derde ronde te zien.
-Kanepi (y)
-Caroline Wozniacki (y)
Gokjes
Dmitry Tursunov (RUS) - Julien Benneteau (FRA) (y)
Een mooie pot zal dit tussen de twee oud gediende worden. Dit is een partij die lastig te bepalen is omdat beide weinig hebben gespeeld de laatste tijd. Wat hierbij opviel is dat Tursunov in beide duels verloor tegen eigenlijk hele matige spelers. Daarentegen had hij een vrij gemakkelijke eerste ronde tegen Soeda die hij 3-0 op ze klote gaf. Dat is de reden dat ik deze pot in mijn gokjes lijst zet. Ik ga voor Julien Benneteau omdat hij naar mijn mening de betere speler is en met thuisvoordeel zie ik hem als de favoriet voor deze pot.
http://www.tennisbetsite.com/head-to-head/julien-benneteau-vs-dmitry-tursunov.html
Een wat kleinere lijst maar deze partijen bevallen mij het meest
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Bedankt Nick voor je tips, de vorige combi was iig goed :D
Ik ga ff kijken voor een paar tips van je :)
0 Vind ik leuk's
Weer een heerlijke tennis dag!
Van de gokjes had ik alleen Cilic goed. Anderson klopte mijn voorgevoel inderdaad bij dat het geen 3-0 zou worden maar ik had niet verwacht dat hij een 6-0 zou pakken waardoor ik de line niet behaalde. Radwanska is erg knap en heeft laten zien dat ze in zeer goede vorm is. Baal er van dat ik niet de 1.40 pakte. Maar de ultieme gokjes Baker en Mahut was KASSA. De gameline van Baker werd ruim behaald en Mahut heeft me vertrouwen in hem waargemaakt. Heerlijk om die odd van 3 binnen te halen. Voor de rest hebben de zekerheidjes gedaan wat ze moesten doen. Heerlijke dag en hopelijk wordt het morgen weer zo dag.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Doe zo voort Nick (y) ! Ga eens kijken om wat mee te spelen voor morgen :d !
0 Vind ik leuk's
Gajdosova, J - Wozniacki, C
Correcte Score
Noteringen wedstrijd
Je weddenschap: 0-2
1,34 '

Kanepi, K - Begu, I-C
Correcte Score
noteringen wedstrijd
Je weddenschap: 2-0

1,57
Je weddenschap: tweevoudig
2,10
Wat vind je hiervan Nick? :)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Gajdosova, J - Wozniacki, C
Correcte Score
Noteringen wedstrijd
Je weddenschap: 0-2
1,34 '

Kanepi, K - Begu, I-C
Correcte Score
Noteringen wedstrijd
Je weddenschap: 2-0

1,57
Je weddenschap: tweevoudig
2,10
Wat vind je hiervan Nick? :)

Ik ben zelf geen voorstander van het bette op uitslagen. Je ziet daar iets teveel verrassingen in. Ik acht de kans van 2-0 groter bij wozniacki dan kanepi. Vaak zie je bij de vrouwen veel wisselvalligheid in de sets waardoor ik het je niet aanraad. Puur op de lange termijn verlies je er meer op dan dat je erop wint.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Nick goed bezig! Berdych heeft trouwens vandaag gespeeld en heeft gewonnen!
0 Vind ik leuk's
Nick bedankt (y)
Ik speelde dit lijstje en die was volledig goed met een odd van 5,50:
Anderson
Wawrinka
Seppi
Ivanovic
Penetta
Stephens
0 Vind ik leuk's
Tot nu toe hebben de duitse mannen me teleurgesteld. Beide hebben het compleet aan zichzelf te danken. Zo verloor Mayer van zichzelf en niet om het goede spel van Schwank. In de derde set een break voor staan en dan niks meer raken... Dan vraag je erom Kohlschreiber ook veel pech in zijn tie breaks maar als je dan in de derde set een break voorstaat en je dan terug laat breken maar ook je breakkans laat liggen... Erg zonde. Baal hier hoe dan ook van omdat de duitse mannen me al vaker geld hebben gekost, en ik me iedere keer voor hou niet meer op ze te betten.
Daarentegen deed de rest van de lijst het goed en heeft me zekerheid bet zich al uitbetaald. Samen met Benneteau heb ik zowiezo al een leuke profit binnen gehaald waardoor ik ontspannen kan gaan kijken naar wat Haas en Rus doen. Laten we op succes hopen!
update Rus heeft me niet teleurgesteld en heeft het geflikt. Heerlijke 0-2 overwinning die ervoor zorgt dat er weer een flinke profit wordt binnen gehaald. Haas is ook goed bezig maar ik verwacht dat deze partij niet wordt uitgespeeld vanavond. Toch vandaag nog uit gespeeld met ook een heerlijke overwinning Zo eindigt me tennisdag heerlijk!
De lijst voor morgen is geplaatst, kwestie van naar beneden scrollen.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Vrijdag lijst Roland Garros
We gaan nu in de rondes komen dat kwaliteit tegen kwaliteit gaat spelen. Dit maakt het voorspellen een stuk lastiger waardoor ik vanaf dit punt geen grote combo's aanraad. De kans is dan te groot dat je geld verliest met een fout in je combo. Omdat de partijen dus wat lastiger te voorspellen zijn zal ik wat meer informatie geven waarvoor ik voor speler A of B ga. Onthou goed dit is hoe ik het zie, mocht je het anders zien of twijfels hebben reageer gerust.
Mannen
Gilles Simon (FRA) - Stanislas Wawrinka (SUI) (y)
Een mooie partij met voor beide spelers hoge odds. Beide spelers hebben het lastig gehad op Roland Garros waarbij beide een 3-2 3-1 partij hebben gespeeld. Qua kwaliteit ontlopen beide spelers elkaar niet veel waardoor het lastig te bepalen is wie de winnaar wordt. Dit is partij waar ik kies voor mijn voorgevoel namelijk: Wawrinka. Hij heeft in de voorbereiding net even wat sterker gespeelt als Simon. Daarnaast heeft Simon laten zien dat hij mentaal breekbaar is. (Baker kwam terug tot 2-2) Daarnaast overtuigde hij ook niet in zijn wedstrijd tegen Harrison wat mijn gevoel voor Wawrinka alleen maar versterkt. Simon is niet kansloos, zeker in eigen huis maar ik verwacht een zwaarbevochten strijd met Wawrinka als winnaar. Een game line bet is hier ook zeker een optie met 39,5 omdat dit in mijn ogen nooit een 3-0 0-3 pot gaat worden. Daarom plaats ik die ook als gok.
http://www.tennisbetsite.com/head-to-head/gilles-simon-vs-stanislas-wawrinka-2.html
Fabio Fognini (ITA) - Jo-Wilfried Tsonga (FRA) (y)
Mijn keuze valt hier op Tsonga, Niet omdat Tsonga op dit moment geweldig aan het spelen is. Maar om het feit dat Fognini slechts een avond rust heeft na zijn slopende partij tegen Troicki (3-2) Zulke partijen hakken erin en met Tsonga in eigen land, voor zijn eigen publiek verwacht ik een winst voor Tsonga.
Kevin Anderson (RSA) - Tomas Berdych (CZE) (y) (n)
Anderson is geen liefhebber van gravel en dit valt ook terug te zien in zijn voorbereiding, hij heeft het al twee keer zwaar gehad tegen relatief slechte spelers en nu tegen een topper als Berdych is het zijn eindstation. Omdat de odd wat laag is kan je ook ervoor kiezen dat Anderson niet meer als 1 set weet te winnen van Berdych. Dit is voor mij net zo zeker als dat Berdych wint.
De overige mannen partijen laat ik links liggen. Del potro is licht geblesseerd aan zijn knie waardoor ik hem niet speel omdat een speler als Cilic hiervan kan profiteren. Ik zeg niet dat het gebeurd maar ik wil in me combo geen risico lopen. Verdasco vs seppi is een partij die ik moeilijk vind te peilen. Ik ben fan van Seppi maar hij heeft het zwaar gehad. Verdasco is de favoriet en heeft ook mijn voorkeur maar ik ben er niet zeker genoeg van om erop te spelen.
Vrouwen
Sara Errani (ITA) - Ana Ivanovic (SRB) (n)
Een zware partij. Errani is al maanden in vorm op de gravel banen en laat heel solide spel zien. Ze won driemaal een voorbereidings toernooi met Budapest als laatste. Hierbij moet wel gezegd worden dat dit relatief kleine toernooien waren. De grotere zoals Madrid werd ze vrij snel uitgeschakeld. Het probleem van Errani is eigenlijk het opstarten. Ze heeft relatief vaak een slechte eerste set, en op het moment dat je tegen de sterkere spelers moet wordt dit uitgebuit. Dit wetende zal in mijn gok lijst hoe dan ook staan dat Ivanovic de eerste set wint. Dat is een gokje waard met deze wetenschap. Daarnaast Hebben we Ivanovic het wonderkind die eigenlijk haar talent verspilde en het leek erop dat het haar niet zoveel meer boeide. Maar de laatste tijd speelt ze weer als de oude Ivanovic en verloor slechts drie partijen op gravel tegen Barthel, Azarenka en Sharapova. Tegen Barthel was niet nodig maar vlamde Barthel en de overige twee partijen waren de nummer 1 en 2 van de wereld de betere. Ik denk dat de in vorm verkerende Ivanovic deze wedstrijd over de streep trekt. Errani is net niet goed genoeg om Ivanovic te stoppen.
http://www.tennisbetsite.com/head-to-head/ana-ivanovic-vs-sara-errani.html
Maria Jose Martinez Sanchez (ESP) - Dominika Cibulkova (SVK) (y)
Tussen twee dames in Cibulkova de favoriet. Cibulkova is geen wereldtopper maar is wel een vrij solide speelster die het niet kan waarmaken tegen de grote namen maar de namen daaronder prima handelt. Simpelweg om die reden denk ik dat ze deze pot wint. Sanchez is een spaanse die dus een gravelachtergrond heeft maar heeft niet overtuigd in haar voorbereiding ( 3 om 3). Haar winst tegen Safarova was knap in de tweede rond maar ik denk niet dat ze dit nog een keer kan. Mij keuze is Cibulkova
http://www.tennisbetsite.com/head-to-head/dominika-cibulkova-vs-maria-jose-martinez-sanchez.html
Agnieszka Radwanska (POL) - Svetlana Kuznetsova (RUS) (n)
Op het eerste oog lijkt dit een makkelijke keuze, maar zo makkelijk is deze nog niet. Radwanska is de nummer drie en versloeg de vorige ronde op haar gemak Venus Williams. Je zou zeggen dat Kuznetsova dan ook een eitje is? Voor Radwanska is ze dat niet. De onderlinge resultaten van deze twee dames is 3-9 in het voordeel van Kuznetsova en deze speelster heeft jarenlang bovenin meegedraaid. Dit is een partij die om die reden moeilijk te voorspellen is. Radwanska is in topvorm en lijkt op gravel haar vorm gevonden te hebben daarentegen speelt Kuznetsova er een stuk minder op. ( Zie link) Puur omdat vorm in mijn ogen meer betekend dan resultaten uit het verleden valt mijn keuze op Radwanska.
http://www.tennisbetsite.com/head-to-head/agnieszka-radwanska-vs-svetlana-kuznetsova.html
Gokjes
Sara Errani (ITA) - Ana Ivanovic (SRB) (y)
Winnaar eerste set: Ivanovic
Gilles Simon (FRA) - Stanislas Wawrinka (SUI) (y)
How many games will be played in the match?
Pick: Over 39,5
Dit is de lijst voor vrijdag. Ik heb een aantal zeer mooie odds gezien voor Zaterdag dus dat belooft een hoop goeds. Hopelijk weer een mooie profit dag (y)
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.