Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tennistips van: Nick

Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.

Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar 010nick
Country flag010nick in 24-04-2012 16:23 Leden topics
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
883 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
onzemichael:
Weer mooie tips Nick en al 2x winst gemaakt :D Vandaag speel ik deze mee:
Caroline Wozniacki [DEN] & Richard Gasquet [FRA] @ 2,23
Janko Tipsarevic [SRB] vs. Julien Benneteau [FRA] over 37 @ 1,88 speel ik met je mee
Bij die over 37 raad je dan ook aan om te kiezen voor bv. over 3,5 sets? Die staat voor 1,72.
Keep it up (Y)(Y)(Y)

Daar zit inderdaad dan nog iets meer zekerheid in. Voor het geval er opeens een 6-0 6-1 set tussen zit. Daar kan je dus ook prima voor kiezen.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Weer een heerlijke tennisdag. Goed spel en de mannen hebben gedaan wat ze moesten doen, Zonde van de gameline van Tipsarevic maar de winst van Lepchenko heeft dat heel erg goed gemaakt. Nu alleen nog Wozniacki maar ik ben hoe dan ook al tevreden met de results van vandaag
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Tennislijst vooor zondag
Mannen
(y)
Tsonga-Wawrinka
Dit gaat een waanzinnig mooie partij worden, ik bet op deze partij ook geen winnaar aangezien ik echt geen idee heb wie het wint. Tsonga speelt thuis maar is nog nooit verder gekomen dan de kwartfinale en verloor vorig jaar met 3-2 van Wawrinka in de derde ronde (3-2). Onderling hebben beide heren twee maal tegen elkaar gespeelt en ze wisten altijd van elkaar minimaal een set te winnen. Dit sterkt mij hoe dan ook in de gedachte dat er minimaal 4 sets gespeeld gaat worden. En dat zal mijn eerste bet zijn. Daarnaast valt me tot nu toe op bij Tsonga dat hij veel moeite heeft in zijn eerste set. Deze verloor hij tweemaal en won eenmaal met 7-5 terwijl hij een break achterstond. Wawrinka wist ze alle drie te winnen. Mijn gokbet is daarom ook dat Wawrinka de eerste set weet te winnen. Qua statistieken is overigens Tsonga licht in het voordeel qua zijn eerste serve percentage. Toch vind ik dit niet voldoende om op een winnaar te bette.
Del Potro-Berdych (y)
Weer een lastige partij, ik ben een fan van Del Potro en hij heeft veel pluspunten waarom hij deze pot zou winnen. Hij slaat waanzinnig hard, is van nature een gravelspeler en heeft een waanzinnige voorbereiding gehad. Berdych daarentegen ook met mooie overwinning tegen ook Del Potro in het Apt 1000 toernooi in madrid. Terwijl Del Potro daarvoor niet te kloppen leek. Dit wijst erop dat Berdych licht in het voordeel is. Maar ik vond Berdych heel slecht spelen tegen Anderson waar hij het geluk had dat Anderson zijn breekpunten niet optimaal gebruikte. Dit duel valt qua score ook heel lastig te bepalen dit kan van een 3-0 naar een 3-2 gaan. Qua servicepercentages en breekpercentages zit er ook weinig verschil tussen de beide heren en zal de vorm van de dag, en de knie van Del Potro gaan bepalen wie er wint. Ik heb een lichte voorkeur voor Del Potro maar ik bet op meer dan 3 sets.
Vrouwen
Errani-Kuznetsova (n)
Een mooie partij waarbij ik denk dat Kuznetsova gaat winnen. Errani had het geluk dat Ivanovic ongelofelijk veel errors maakte waardoor Errani terugkwam in de partij. Dit zal Kuznetsova niet toestaan die gehakt maakte van Radwanksa(Nummer3 op dit moment) Daarnaast zal ik bette op kuznetsova dat ze de eerste set weet te winnen, om de reden dat Errani haar eerste set altijd zwak is gebleken.
Martic-Kerber (y)
Op papier een lastige match maar voor mij was er maar één keuze en dat is Kerber. De duitse is in vorm en heeft zich de laatste tijd opgewerkt naar plaats tien en is stijgende. Martic is een prima speler maar zal kerber niet tegen kunnen houden. Onderling staat het wel 2-0 van Martic maar Kerber is pas echt doorgebroken in dit jaar en het laatste duel speelde zich af in 2009.
Cibulkova-Azarenka (n)
Cibulkova de overtuigende speelster tegen de nummer één van de wereld. Ik denk dat Azarenka deze partij zal winnen, Azarenka heeft namelijk een prima voorbereiding gehad en verloor de finale van Serena Williams. Daarnaast is de onderlinge stand tussen beide 2-8 waarbij er één walkover zit waardoor het dus eigenlijk 1-8 is. De vorm en de wetenschap dat Azarenka dit toernooi kan winnen ( Grote favoriet Serena ligt er al uit) zal haar dit duel laten winnen. Een extra tip de laatste zes duels waren allemaal 3 setters. Ik gok erop dat dit dus nu ook gebeurt.
Gokjes
Wawrinka wint eerste set (n)
Kuznetsova wint eerste set (n)
Cibulkova Azarenka meer als twee sets.(n)
Dubbelspel
Winst: Errani en Vinci (y)
Winst Broertjes Bryan (y)
Dit is mijn lijst voor morgen, veel gokjes maar qua odds kan er ruim boven de twee worden gespeeld. Ik raad hierbij wel aan dat je ook voor jezelf moet bepalen of je het er mee eens bent. Het wordt lastiger en lastiger en zeker bij de mannen is het nu moeilijk te voorspellen. Maak geen grote 4+ combo's die zijn vanaf nu gedoemd om te mislukken. Veel succes en hopelijk weer een profit dag.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Hierbij ook mijn specials lijst met mogelijkheden die ik zie gebeuren
Will Roger Federer (SUI) reach the tournament semifinal? Ja (1,35)
Will Maria Sharapova (RUS) reach the tournament semi-final? Ja (1,20)
Will Maria Sharapova (RUS) reach the tournament final? ja (1,75)
Winnaar Roland Garros
Mannen: Nadal 1,50
Vrouwen: Sharapova 2,50
Als er vragen zijn hoor ik het wel, alles is gebasseerd op het speelschema en tegen wie ze nog moeten spelen.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Cibulkova en Errani dr wedstrijden gaan wel over de 21 games
0 Vind ik leuk's
Na een slechte tennisdag waarbij de vrouwen op dit moment niet te voorspellen lijken ga ik toch weer een gok wagen. Me gok bets van de afgelopen keer waren dramatisch en het erge was .. het was niet nodig. Kuznetsova kreeg de kans om direct te breken en werd daarna weggevaagd door haar eigen fouten (Wat een niveauverschil vs Radwanska) Azarenka kreeg de kans om de derde set in te gaan en gaf het ook compleet uit handen. Zelfde geldt voor Kuznetsova.
Gisteren niks gebet en ik ben blij toe want ik had zeker voor Na Li gegaan. Vorig jaar nog de winnares van Roland Garros en nu eruit tegen een redelijk onbekende jongedame. Gelukkig is het bij de mannen een stuk beter te voorspellen en gebeuren daar niet al te gekke dingen.
Me lijst voor de komende partijen.
Del potro-Federer: (y) Meer als 3 sets, Federer speelt niet zijn beste toernooi en heeft de laatste drie wedstrijden een set af moeten staan. Als b/c spelers dit kunnen dan Del Potro zeker.
Andy Murray - Ferrer: (y)Hier ga ik voor de underdog Ferrer. Een spanjaard op gravel die tot nu toe alles overtuigend heeft gewonnen, nog geen set heeft hoeven af te staan. Murray daarentegen is al twee keer zeer sterk terug gekomen (Nieminen en Gasquet) maar ik vraag me af of hij dit kan tegen de defensieve Ferrer die wacht tot de tegenstander een fout maakt. Daarnaast zien de statistieken van de afgelopen wedstrijden er naar mijn mening beter uit dan als bij Murray waardoor ik een close partij verwacht die Ferrer naar zich toe gaan trekken. (Alle drie partijen die ze op gravel tegen elkaar speelde won Ferrer)
Djokovic-Tsonga.(y) Meer als 3 sets. Ik maak ook een kleine bet op Tsonga puur omdat de odd van 5 dusdanig hoog is dat ik daar wel een kleine gok op wil maken. Ik raad het niet aan, wil je safe spelen? neem de meer als drie sets.
Bij de vrouwen speel ik veilig op Sharapova (y). De overige partijen? Er zijn teveel rare uitslagen geweest om dat te voorspellen.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Yo ben benieuwd naar wat je morgen speelt
0 Vind ik leuk's
Vergeten me laatste bets ook hier te plaatsen.
Errani heeft me in me gok bet wat opgeleverd, meisje is goed bezig.
De bets voor vandaag/morgen
Djokovic- Federer (y)
Ik ben fan van Federer, vind hem de meest technische speler die er rond loopt, maar ik ben bang dat hij gaat verliezen tegen de niet in vorm zijnde Djokovic. Simpelweg om de reden dat Federer dit ook niet is. Federer heeft dit toernooi moeite gehad, een speler met zijn kwaliteit hoort eigenlijk tot de kwart finale geen set te verliezen. Dit gebeurde helaas bij Federer al vanaf de tweede ronde, en tegen Del Potro had hij simpelweg het geluk dat Del Potro ze knie hem teveel parte speelde na de 2-0 voorsprong. Erg zonde want als Del potro in de halve finale had gestaan had ik op hem gegokt tegen Djokovic. Daarentegen had Djoko ook veel geluk tegen Tsonga. Tsonga kreeg twee maal een matchpoint maar vergat het af te maken. Dus twee spelers die niet in vorm zijn, dan gaan we kijken naar de historie en statistieken. De laatste vier maal won Djokovic waarvan tweemaal op gravel en de laatste overwinning was een maand geleden. Dit geeft mij het voorgevoel dat Djokovic federer gaat pakken. Daarnaast zijn de statistieken van Djokovic ook iets beter dan die van Federer. Mijn keuze is Djokovic.
Maria Kirilenko RUS/Nadezda Petrova RUS - Sara Errani ITA/Roberta Vinci ITA (y)
Hier is geen uitleg voor nodig, Errani en Vinci gaan het dubbelspel winnen, de laatste tweemaal wonnen ze al van het duo Kirilenko en Petrova. Ik heb het duo Errani en Vinci al een paar keer zien spelen, en ze spelen heel consistent. Daarnaast waren de laatste twee overwinning in de afgelopen twee maanden en op gravel. Met deze wetenschap ga ik het voor het Italiaanse duo.
Maria Sharapova - Sara Errani (y)
Ik ben fan van Sharapova, en ze is dit toernooi één van de weinige die haar niveau en kwaliteit laat zien. Daarentegen heb ik al aardig wat keren op Errani gespeeld in de voortoernooien en stelde ze nooit teleur. Ik gun het Errani, het zou een kroon op der geweldige prestatie zijn. Ik maak een combo van voetbal en sharapova om een leuke odd te maken, maar maak ook een gokbet op Errani. Want ze kan de finale vrij spelen en de druk zal op Sharapova liggen. Ik kan hier dus niet fout gaan maar ik raad Sharapova aan als favoriet, die heeft het hele toernooi nog geen fouten gemaakt en daar moet Errani het wel van hebben.
Bij het dubbelspel mannen kies ik voor de broertjes Bryan. Dat zijn simpelweg de beste in de mannen categorie, en zullen de overwinning pakken. (n) Niet te geloven
Wie er in de finale ook tegen Nadal speelt, ik ga voor Nadal.(y) Die man is in sublieme vorm en heeft nog geen set afgestaan. Op gravel zijn favoriete ondergrond zie ik hem niet verliezen tegen de niet in vorm zijnde Djokovic/Federer.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Twee uit twee (y)
Mooie odd boven de 2 binnen gehaald, ik ben meer als tevreden.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Met tennis gaan we richting het gras. De eerste openingstoernooien op het gras zijn al bezig, ik zal hier ook wat mooie potten uit proberen te halen die wat geld op kunnen leveren.
Ik zal hierbij geen uitleg geven, maar mocht je die willen stuur even een pbtje
Karol BeckSVK(2) - Joshua GoodallGBR(WC) Karol Beck (y)
-Berdych (y)
-Stepanek (y)
-Vinci (y)
-Daniela Hantuchova (n)
- Murray(n)
- Malisse(y)
- Rosol vs Baghadatis ga ik voor Rosol.(y) Baghadatis had in zijn eerste partij waanzinnig veel moeite met Gil. Dit zal hij dan tegen Rosol ook hebben en die heeft een odd van 3+. Dat is mijn ogen wel een gokje waard.
Met dit lijstje moet er wel een leuke combo mogelijk zijn.
succes (y)
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.