Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tennistips van: Nick

Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.

Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar 010nick
Country flag010nick in 24-04-2012 16:23 Leden topics
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
883 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Nick, combineer je of speel je single?
En hoe combineer je dan?
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
glennvdb1:
Paire heb ik ook :) , alleen wist ik niet dat hij vorig jaar verloren heeft van zijn tegenstander. Maar toch de Paire van dit jaar is op dit moment goed in vorm dat ik wel verwacht dat hij wint vandaag. Verder zijn mijn favorieten : Tipsarevic , querrey , Nishikori
Dan heb ik nog 2 gokjes geplaatst , Mahut tegen Isner. Ik vond Isner de vorige wedstrijd niet overtuigen op de eigen service dus daarom , en ook Heather Watson zie ik wel stunten tegen wisselvallige Wickmayer die toch heel veel moeite heeft met het behouden van haar eigen service.
Hopelijk een mooie tennisdag :p

Mooie gokjes inderdaad glenn denk dat ze beide wel eens goed kunnen uitvallen!
0 Vind ik leuk's
Ik heb ook lang getwijfeld tussen Mahut en Isner. De reden dat ik hem uiteindelijk niet speel is dat het in Amerika is en Isner het gewend is om 7-6 7-5 te spelen. Daarnaast heeft Mahut de laatste driemaal niet van hem gewonnen. Daarom laat ik die partij aan mij voorbij gaan. Maar ik keur de gok zeker niet af. De dames zou inderdaad kunnen, die heb ik eigenlijk compleet links laten liggen om op te spelen vandaag. Vond dat de lijst wel groot genoeg was haha.
@Maximus Ik speel Single en Combi's Ik maak combo's zodat ik boven de 2 uitkom waardoor ik minimaal verdubbel. Dit probeer ik met zo min mogelijk spelers te doen. Aangezien hoe groter de combo hoe groter de kans om te verliezen. Veel mensen spelen combo's van 5 a 6 maar ik geloof daar niet in omdat je vrij snel een partij fout zal hebben. Voorbeeld van +2 is nu Paire, Dimitrov en Tipsarevic. Partijen rond de 1.80 speel ik vaak single als ik er niet 100% zeker van ben. Maar vaak doe ik daar dan een onbekende voetbalwedstrijd bij met een lage odd om toch aan die 2 te komen.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Ik speel vandaag ook wat voetbal, daarnaast raad ik Dimitrov aan voor morgen! De odd is al aan het zakken dus wees er snel bij
Ajax over 2.5
Dortmund over 2.5
Psv win
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Vandaag toch een tegevallende tennisdag gehad , mijn gokjes 2x niets. Maar dat kan gebeuren maar Querrey die 7-5 5-4 voorstaat en mag uitserveren en dan nog eens de wedstrijd verliest ja daar sta je machteloos tegen. Had hem toch in verschillende combo's gezet dus ja zo goed als allemaal de mist in , want mijn andere zekerheidjes waren juist , buiten Paire dan.
0 Vind ik leuk's
glennvdb1:
Vandaag toch een tegevallende tennisdag gehad , mijn gokjes 2x niets. Maar dat kan gebeuren maar Querrey die 7-5 5-4 voorstaat en mag uitserveren en dan nog eens de wedstrijd verliest ja daar sta je machteloos tegen. Had hem toch in verschillende combo's gezet dus ja zo goed als allemaal de mist in , want mijn andere zekerheidjes waren juist , buiten Paire dan.

Ik heb nog nooit zoveel favorieten op 1 dag uitgeschakeld zien worden. Dat Paire verloor dat kon nog maar Rosol die genoeg break kansen had Querrey wat je al zei maar zo ook Klavic die de eerste set 6-0 verlies tweede wint met 2-6 dan 2-4 voor staat en het verknalt... Niet te geloven. Soms blijft tennis een raar spelletje. Ik had nog een tiltbet gemaakt op Hewitt gelukkig won die wel.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Ondanks dat het gister een dramatische dag was, gaan we er vandaag weer met frisse moet tegenaan. Zo dag als gister gebeurd wel is maar viel simpelweg niet te voorspellen. Het heeft me aardig wat geld gekost maarja dat hoort bij gokken.
-Verdasco (y)
- Dimitrov (y)
- Rus (y)
- Parmentier (y)
- Hewitt (y)
- Nishikora
- Harrison (y)( Dit is een gokje aangezien hij al driemaal verloor van zijn tegenstander. Ik verwacht dat zijn huidige vorm hem toch de overwinning geeft)
- Goerges 2-0 (y)
- Vinci 2-0 (n) (Voorgevoel zei het al) (Op scores spelen blijft ook altijd een gok als je meer zekerheid wil speel dan gewoon winst)
- Belluci (y) ( Tomic is niet de speler van vorig jaar waar hij iedereen op zijn klote gaf. Daarnaast is het op gravel en is dat niet goed voor zijn spel ik ga voor Belluci die met gravel is opgegroeid en een prima vorm laat zien)
- Tommy Haas (n)
- Juan Monaco 2-0 (Gokje) (y)
Weer een flinke lijst, zitten wat gokjes tussen met scores. Ik heb het meest vertrouwen in Dimitrov, Hewitt, Rus en Nishikora
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Nick...veel respect voor je tips ongeacht de resultaat.
Ook leuk dat je tennis tips geeft want die vind ik ook heel leuk en daar hou ik me ook mee bezig.
En op het eerste oog ziet die lijst er heel goed uit moet ik zeggen. (y)
0 Vind ik leuk's
typhoon20:
Nick...veel respect voor je tips ongeacht de resultaat.
Ook leuk dat je tennis tips geeft want die vind ik ook heel leuk en daar hou ik me ook mee bezig.
En op het eerste oog ziet die lijst er heel goed uit moet ik zeggen. (y)

Gister was echt een dramatische dag, maar als je van tevoren had gezegd dat al die namen zou verliezen hadden ze je denk ik met een busje op gehaald om je in het gekkenhuis te stoppen. Breekt Rosol en pakt Querrey ze game dan ziet het lijstje er al een stuk anders uit. Het hoort erbij, en dat zie je ook wel vaker terug in de kleine APT toernooien. Spelers zijn toch net even minder gemotiveerd.
Hopelijk levert deze lijst meer op. :)
Edit: De odd van Dimitrov begon op 1.50 is nu al 1.24. Sterkt me gedachte alleen maar dat hij gaat winnen.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Het loopt vandaag een stuk beter (y)
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.