Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tennistips van: Nick

Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.

Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar 010nick
Country flag010nick in 24-04-2012 16:23 Leden topics
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
883 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zondag 5/6
Tennis
Vandaag zijn er een aantal simpele partijen die goed zijn om je voetbal bets odds te verhogen. Hierbij raad ik de speelsters aan:
-Azarenka (y)
-Kerber(y)
-Radwanska(y)
-Sharapova(y)
Voor de mannen:
-Del potro (y)
Voor morgen(Maandag 5/7) zitten er twee partijen bij waarvan ik echt niet begrijp dat de odds zo hoog liggen. Beide moeten het in mijn optiek makkelijk kunnen winnen.
-Raonic 1,67
-Jankovic 1,70
Die twee partijen zit naar mijn mening echt value in. Raonic heeft de afgelopen weken onder andere van Murray en Almagro gewonnen terwijl Nalbandian gisteren nog verloor van Seppi. Jankovic is gewoon vele klasses beter en in een APT toernooi 1000 zal zij ook haar A-game spelen.
Honkbal
Vanavond
Arizona Diamondbacks (n)
Philies-Nationals Under 6 (Andere line up met een pitcher waarbij de score in alle duels waarin hij pitchde onder de 6 belanden. Is een gokje waard) (n)
-Texas Rangers (N)
-Baltimore (y)
Cincinetti onder 8 (y)
Vannacht
-
-
-
Basketbal
Vanavond
Heats (n) (Niet te geloven)
-
-
Vannacht
Lakers (y)
-
-
EDIT Voor de mensen die willen betten op honkbal bekijk mijn lijst tegen 6 uur nog is. Dan staat me definitieve lijst erop. Ieder duel won de underdog echt bizar. Slechte dag.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Het ziet er niet goed uit, erg balen
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Tennis voor morgen/overmorgen
Nicolas Almagro (ESP) - Santiago Giraldo (COL) (y)
Tip: Nicolas Almagro (ESP)
Milos Raonic (CAN) - David Nalbandian (ARG)
Tip: Milos Raonic (CAN)
Florian Mayer (GER) - Juan Martin Del Potro (ARG)
1 2
Tip: Juan Martin Del Potro (ARG)
Jelena Jankovic (SRB) - Carla Suarez Navarro (ESP)(n)
1 2
Tip: Jelena Jankovic (SRB)
Chanelle Scheepers (RSA) - Sara Errani (ITA) (y)
1 2
Tip: Sara Errani (ITA)
Lekkere odds die ongetwijfeld zullen dalen.
Het verlies van Jankovic is echt ongelofelijk. Ik heb nog nooit iemand zoveel keren gebroken zien worden in de eigen game. Als je dat gebeurt verdien je het ook niet te winnen. Ze had kansen genoeg maar met zulk slordig spel...
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Voor vanavond weer een nieuwe kans qua MLB.
Op gebet
-Astros ML (n)
-Cardinals ML (y)
-Philies(n) in de laatste inning (ongelofelijk)
-Spurs -7,5 (NBA) (n)
Tegen een uur of elf zal ik me definitieve lijst posten.
(y)
Ga de mlb even laten voor wat het is, teveel verrassingen waardoor het nu gewoon niet te voorspellen valt.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Tennis voor 9/5/2012
John Isner (USA) - Marin Cilic (CRO) ( Na een uur al gezakt met 15 cent!)
1 2
Tip: John Isner (USA)

Igor Andreev (RUS) - Gael Monfils (FRA)
1 2
Tip: Gael Monfils (FRA)


Roger Federer (SUI) - Milos Raonic (CAN)
1 2
Tip: Roger Federer (SUI)
-Radwanska
Ketber (gokje) is in topvorm
Sharapova
Azarenka
Wawrinka
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Ik zei dat ik niet op de mlb zou betten vanavond maar ik speel er toch twee namelijk:
La Dodgers
Marlins
Succes de gene die ze meespeelt (y)
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Roland Garros begint dus het wordt weer tijd om tips te plaatsen.
Zondag namenlijst
Tsonga(y)
Wawrinka(y)
Ferrero(y)
Verdasco(y)
Edouard Roger-Vasselin(y)
Kevin Anderson (Uitgesteld staat 2-2) (y)
Kerber(y)
Errani(y)
Ivanovic(y)
Maandag lijst
Seppi (Heeft een zeer goede voorbereiding gehad en de odd van 1.59 is er één die ik zeker speel) (y)
Dolgopolov (N)
Haase (Ik bet niet graag op Nederlanders met tennis maar tegen dodig zie ik hem de winst pakken)
Tipsarevic (Krijgt 1,20 terwijl hij afgelopen week nog Berdych 2-0 in sets versloeg)
Monaco
Lopez (Geannuleerd na 5-0, gelukkig de odd teruggebracht naar 1)
Raonic(y)
Na Li (y)
Barthel (n)
(De namen nadal, djokovic etc. plaats ik niet. Die zijn vanzelfsprekend.
Gokjes

Blaz Kavcic (SLO) - Lleyton Hewitt (AUS)
1 2
Tip: Lleyton Hewitt (AUS) (n)
Hewitt heeft geen voorbereiding gespeeld op gravel, hij speelt überhaupt bijna nooit meer. Maar we hebben het hier wel over een oud nummer één van de wereld. Ik gok op hem en dat komt ook omdat de odd van 1.87 het gokke waard is met wat 'zekere' namen. Daarnaast vind ik Kavcic een hele middelmatige speler die alleen tegen spelers van zijn eigen niveau kan winnen. Dit is zeker een gok en ik bet hier ook klein op.
Xavier Malisse (BEL) - Brian Baker (USA) (y)
1 2
Verwijderen
Tip: Brian Baker (USA)
Ik had deze vorige week nog links laten liggen maar Baker heeft afgelopen week huisgehouden in Nice en verloor pas in de finale van Almagro. Daarentegen heeft Malisse een wisselende voorbereiding gehad. Ik denk dat Baker zijn goede vorm uit Nice meeneemt en deze partij net zal winnen. Mensen die van nog meer gokken houden zou ik laten betten op de games (Dit aantal is nog niet uit op dit moment)
* Kan zijn dat de maandag lijst nog groter wordt. Heb me nog niet goed genoeg ingelezen in de vrouwen. Zie wel een aantal interessante er tussen staan maar die wil ik eerst nader bekijken.
Mocht iemand extra uitleg willen? Vraag het gerust dan zal ik me keuze zo goed mogelijk proberen te onderbouwen :)
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Ik ga wat tennis met je meespelen voor vandaag ;-)
0 Vind ik leuk's
Hey Nick! Wat denk jij van Roddick? Hij zal zich toch niet laten verassen de eerste ronde?
0 Vind ik leuk's
pieter-afca:
Hey Nick! Wat denk jij van Roddick? Hij zal zich toch niet laten verassen de eerste ronde?

Ik zie nu pas je bericht. Ik heb deze partij op het aantal games gebet die gespeeld gaan worden. Ik verwacht dat het geen 3-0 of 0-3 wordt. Roddick heeft een slechte gravel voorbereiding gehad (3maal verloren) Mahut ook niet een top voorbereiding maar speelt wel in eigen land. Puur betten op de winnaar van deze partij zou ik zelf niet doen. Al gaat mijn voorkeur wel uit naar Roddick
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.