Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van Mangata

Klik nu hier om te zien of er momenteel voorbeschouwingen van mij online staan!


Het nieuwe seizoen is weer begonnen en ook in het seizoen 2021/2022 ben ik één van de redacteuren van Voetbalwedden die er (hopelijk) weer een winstgevend seizoen van zal maken! Dit seizoen zullen jullie van mij Eredivisie Keuken Kampioen Divisie Champions League europa league Conference League, interlandvoetbal en Formule 1-voorbeschouwingen van mij zien. Sinds ik met de Keuken Kampioen Divisie-voorbeschouwingen begon in februari 2019 heb ik de community van meer dan 550 voorbeschouwingen voorzien, die aan het einde van het liedje flinke winst kon opleveren.


Manier van wedden

In tegenstelling tot bijvoorbeeld Jeroen ben ik niet graag iemand die veel vooruitkijkt naar value, maar ik ben voornamelijk actief op de wedstrijddag. Ik wed vooral op de underdogs (met een voorliefde voor Draw no Bet), goalscorers, simpele 1X2's, maar heb ook al flinke winst weten te maken met correct scores. Uiteindelijk draait alles om de value. Het liefst wacht ik echter op live mogelijkheden. Zo stond er gisteravond bijvoorbeeld 1.53 op Real Madrid, maar heb ik Real Madrid or draw @3.00 gespeeld. Echter is live tippen enkel mogelijk in de live chat, maar daar heb ik een kleine constructie op bedacht. Veruit de meeste weddenschappen zal ik plaatsen bij unibet maar ik zal de hoogste odd voor je uitzoeken en erbij zetten.


Het nieuwe seizoen

Het nieuwe seizoen is inmiddels van start gegan en op de tijdlijn heb ik afgelopen maand maar liefst vijftien wedtips voorbij laten komen. Dit varieerde van noteringen tussen de @1.71 en de @5.80. Acht van de vijftien gingen raak en met rake noteringen van @3.25 en @5.80 leverde dit al flinke winst op. Waar ik normaal gesproken de seizoensstart nogal links laat liggen heb ik nu dusdanig veel weddenschappen gewonnen, waardoor mijn vertrouwen tot een nieuw hoogtepunt is gestegen. Toen ook nog eens in de Eredivisie-voorbeschouwingen vrijwel alles in groen leek te veranderen wist ik het zeker. Dit topic moest weer heropend worden, zeker gezien het feit dat VW tegenwoordig ook buitenlandse voorspellingen op de tijdlijn weergeeft. Verschillende mensen hebben aan mij gevraagd of ze mijn wedtips ergens anders kunnen volgen, omdat die op de tijdlijn soms niet weergegeven wordt. Daarom kies ik ervoor om dat in het topic te doen.


Bankroll

Ik gebruik voor het nieuwe seizoen, vanaf het openen van dit topic een bankroll van €10.000, waarbij telkens een bepaald percentage wordt gebruikt om. Voor het gebruiksgemak zorg ik ervoor dat de bankroll telkens op dit niveau blijft, door te cashen en te storten. Door jouw 100% bankroll te berekenen, kun je een soortgelijk overzicht creëren voor jouw money management. Gebruik 0,2-2,0% voor het minste risico. Wil je meer risico nemen? Gebruik 1,0-5,0%. Lees hier meer over je bankroll.


  • 0,2% = 1/10 units - €20
  • 0,4% = 2/10 units - €40
  • 0,6% = 3/10 units - €60
  • 0,8% = 4/10 units - €80
  • 1,0% = 5/10 units - €100
  • 1,2% = 6/10 units - €120
  • 1,4% = 7/10 units - €140
  • 1,6% = 8/10 units - €160
  • 1,8% = 9/10 units - €180
  • 2,0% = 10/10 units - €200
  • 100% = alle units - €10.000
  • Jouw 100% = alle units - €?


Live tips

Momenteel ben ik druk bezig in de realisatie van een Telegram-kanaal, waarin ik de tips gratis zal delen. Heb je hier interesse in, stuur mij dan even een berichtje via de chat rechts.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Mangata
Country flagMangata in 23-08-2021 15:51 Leden topics
in 23-08-2021 15:51 Leden topics
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Het is weer maandag en de Keuken Kampioen Divisie gaat weer beginnen. Een competitie waar ik gezien de voorbeschouwingen flink in zit. Vorige week leverde de maandagwedstrijden mij noteringen op van @166, @31.06 en @20.07. (Screenshots kunnen via chat worden verstuurd). Daarom proberen we het vanavond lowstake weer, maar wat rustiger aan. 

FC Eindhoven bleef de eerste competitiewedstrijden ongeslagen tegen respectievelijk FC Volendam en FC Emmen, terwijl Jong PSV sinds april dit jaar niet wist te winnen. Ook werd afgelopen weken verloren van de nummer 20 en 19 van het vorige seizoen. Deze bet is een niet-uitcashbare variant van Draw no Bet.


Deze vind ik ietwat risicovoller, maar ook TOP Oss maakte een meer dan prima indruk in de eerste wedstrijden van het seizoen. Tegen Excelsior en VVV-Venlo werd gewonnen en met spelers als Mathieu, Stuur van den Herik en Margaritha lijkt de club wel over kwaliteit te beschikken. Althans; over meer kwaliteit dan aanstaande tegenstander, waarbij de beste spelers uit de lichting zijn doorgeschoven. Deze bet is een niet-uitcashbare variant van Draw no Bet.


0 Vind ik leuk's

Moooooooi! Ga je volgen 🍻

0 Vind ik leuk's
Groningen is mijn trots.

Let op; start erg snel! Lijkt een fout te zijn de odds. Bij Unibet etc. slechts @1.28. Liggen ook mogelijkheden voor een surebet.


0 Vind ik leuk's

Dit is geen fout in de odds. Je hebt hier de keuze uit 4 opties:

Beiden houden de nul in de eerste helft

Alleen Ajax houdt de nul in de eerste helft

Alleen Fortuna houdt de nul in de eerste helft

Geen van beiden houdt de nul in de eerste helft


Je wedt hier alleen op de tweede optie, oftewel Ajax moet scoren en de nul houden. De odds daarvoor zijn bij Bwin zelf ook exact 1.71 en bij andere bookmakers iets hoger.

0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don
  • Donnynedved (21-09-2021 16:54) Citatie verwijderen

    Dit is geen fout in de odds. Je hebt hier de keuze uit 4 opties:

    Beiden houden de nul in de eerste helft

    Alleen Ajax houdt de nul in de eerste helft

    Alleen Fortuna houdt de nul in de eerste helft

    Geen van beiden houdt de nul in de eerste helft


    Je wedt hier alleen op de tweede optie, oftewel Ajax moet scoren en de nul houden. De odds daarvoor zijn bij Bwin zelf ook exact 1.71 en bij andere bookmakers iets hoger.

Kwam ik later ook achter inderdaad. Vrij raar; aangezien de live chat operator van Bwin duidelijk aangaf dat de clean sheet daadwerkelijk clean sheet betekende. Anyway; gelukkig raak en in mijn mening alsnog value.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.