Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Presidentsverkiezingen VS

Morgen is het THE day!

Gisteren is bekend geraakt dat er niet extra bezwarend in clinton haar mails zou staan na onderzoek ..
Trump zijn politiek was vooral gebaseerd op deze mails. Clinton corrupt noemen ...

Lijkt me toch logisch dat Clinton dit normaal gesproken morgen wint?
Is dit geen 'Huge stack' materiaal?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar didison
Country flagdidison in 7-11-2016 11:18 Overige sporten en evenementen
in 7-11-2016 11:18 Overige sporten en evenementen
42 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Grote steden als NYC zullen wel voor Clinton gaan.. maar het binnenland...
0 Vind ik leuk's
Ik zelf denk dat het nog wel eens een verassing kan worden en Trump er met de winst vandoor gaat. Want zoals Moistert zegt het binnenland
0 Vind ik leuk's
Je zal maar in Amerika wonen en moeten kiezen tussen deze 2 idioten..
Lijkt me wel geinig als Trump wint, met Clinton ga je op dezelfde voet verder.
0 Vind ik leuk's
Allebei gewoon grootste onzin, niet alleen Amerika maar de hele wereld zal er last van hebben, wie er dan ook zal winnen.
0 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO
Clinton 1.22..
:p Ik denk dat dit kat in bakkie zal worden. Trump zit in slechte papieren na het nieuw van gisteren.
0 Vind ik leuk's
Trump met odds van @ 5 net bij Sport888 gepakt.
Zoals hier al geopperd gaat het binnenland (the heartlands zoals het in USA zelf heet)
ervoor zorgen dat Trump de winst pakt.


0 Vind ik leuk's
We kregen deze vanmorgen van 888 binnen (wel nieuwe klanten..)



Linkje
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
gys0:
Je zal maar in Amerika wonen en moeten kiezen tussen deze 2 idioten..
Lijkt me wel geinig als Trump wint, met Clinton ga je op dezelfde voet verder.

Je hebt nog wel meer keuzes als deze 2 https://nl.wikipedia.org/wiki/Amerikaanse_presidentsverkiezingen_2016 Dus als de Amerikanen niet op 1 van de 2 idioten als president willen, moeten ze op iemand anders stemmen. Maar goed het zijn Amerikanen...
0 Vind ik leuk's
blackflags:
Trump met odds van @ 5 net bij Sport888 gepakt.
Zoals hier al geopperd gaat het binnenland (the heartlands zoals het in USA zelf heet)
ervoor zorgen dat Trump de winst pakt.


Amerika heeft een volledig ander stemsysteem ten opzichte van Nederland, waarbij het gaat om het aantal kiesmannen per staat, wat voor elk staat verschillend is. Clinton stond al ruim voor in de peilingen en na de (voor haar positieve) uitkomst van het onderzoek van de FBI naar haar e-mailaffaire is haar voorsprong enkel maar vergroot.

Enige interessante bet is in mijn ogen de Voters Turnout. De afgelopen drie verkiezingen is de Turnout telkens tussen de 54% en 58% geweest, waarbij deze odd op Unibet en 888Sport voor 3.75 erop staat. Wellicht nog in te dekken door ook wat op 58% - 62% te zetten. Zelf ga ik meer uit van de luiheid van Amerikanen en pak de 50-54 (op odd 8.00) en 54-58 bet. Succes!
0 Vind ik leuk's
kevinkruijer:
blackflags:
Trump met odds van @ 5 net bij Sport888 gepakt.
Zoals hier al geopperd gaat het binnenland (the heartlands zoals het in USA zelf heet)
ervoor zorgen dat Trump de winst pakt.


Amerika heeft een volledig ander stemsysteem ten opzichte van Nederland, waarbij het gaat om het aantal kiesmannen per staat, wat voor elk staat verschillend is. Clinton stond al ruim voor in de peilingen en na de (voor haar positieve) uitkomst van het onderzoek van de FBI naar haar e-mailaffaire is haar voorsprong enkel maar vergroot.

Enige interessante bet is in mijn ogen de Voters Turnout. De afgelopen drie verkiezingen is de Turnout telkens tussen de 54% en 58% geweest, waarbij deze odd op Unibet en 888Sport voor 3.75 erop staat. Wellicht nog in te dekken door ook wat op 58% - 62% te zetten. Zelf ga ik meer uit van de luiheid van Amerikanen en pak de 50-54 (op odd 8.00) en 54-58 bet. Succes!


Jamaar Obama's slogan is VOTE ;-)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.