Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Presidentsverkiezingen VS

Morgen is het THE day!

Gisteren is bekend geraakt dat er niet extra bezwarend in clinton haar mails zou staan na onderzoek ..
Trump zijn politiek was vooral gebaseerd op deze mails. Clinton corrupt noemen ...

Lijkt me toch logisch dat Clinton dit normaal gesproken morgen wint?
Is dit geen 'Huge stack' materiaal?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagdidison
07-11-2016 10:18 in Overige sporten en evenementen
42 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Die peilingen zeggen helemaal niks, moet je voor de grap is naar jensen in amerika terug kijken van gister. Of die mensen daadwerkelijk gaan stemmen en of ze dan echt op diegene gaan stemmen moet altijd nog maar blijken. Die peilingen zijn gewoon simpele steekproeven. Voor de odd ben ik op Trump gegaan, zelfde verhaal als met de brexit toen. Stonden ook op 8, en niemand verwachtte het. Misschien dat het daarom nog wel is een verassing kan worden. Dat je eigenlijk geen van beide aan het hoofd van je land wil hebben is iedereen het eigenlijk wel mee eens. Op hoeveel % er gaat stemmen is helemaal een gok, daar zou ik me handen echt niet aan gaan branden.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.