Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedden
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
johannes1977:
Thanks voor de voorbeschouwing. Lees ze met plezier!

Dankje, hopelijk komt het ook een beetje uit allemaal :)
0 Vind ik leuk's
nederland13:
johannes1977:
Thanks voor de voorbeschouwing. Lees ze met plezier!

Dankje, hopelijk komt het ook een beetje uit allemaal :)

Tot nu toe heb je me goed inzicht gegeven. Ben zelf niet helemaal up to date met alle spelers maar vind het wel leuk om live op darten te gokken. Vooral als de leg al bezig is en een goede speler achter staat en de quote lekker hoog. Kijk vooral naar de houding van de spelers, wie oogt zenuwachtig etc.het psychologische aspect zeg maar, maar dan is het ook handig als je beetje voorkennis hebt en dat geef jij dan weer..
Dus nogmaals bedankt!!
0 Vind ik leuk's
nederland13:
Hamilton-Beaton 3-1
Osborne-Nicholson 1-3
Lewis-van Gerwen 2-3
Newton-White 3-1

Alle 4 wonnen de spelers (y)
0 Vind ik leuk's

Alle 4 wonnen de spelers (y)
uw werk is af 13 (y)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Vanavond de kwart finale bij de WGP darts in dublin.
q1 Justin Pipe v Brendan Dolan 1,65 2,13 Pipe is favoriet gezien zijn ranking maar Dolan in Ierland is een goede combinatie de laatste jaren, het zal allemaal wel dicht bij elkaar gaan liggen maar het trage spel van Pipe kan wellicht het publiek de kant van Dolan extra doen kiezen en ik denk dat het publiek vanavond Dolan zal gaan helpen wanneer hij het nodig heeft en dan zal Pipe wel wat uit de concentratie raken. Maar dit toernooi draait om de dubbels en als Dolan zoals de vorige partij kan openen telkens met de 1e of 2e dart dan vind ik zelf Dolan de favoriet, en dan is de odd van 2 + niet zo verkeerd.
q2 Wes Newton v Paul Nicholson 1,45 2,55 Newton is dan wel een top 5 speler maar echt soepel draait het nog niet vind ik, op papier zou die de betere moeten zijn gezien de odds verschillen maar Nicholson vind ik dit toernooi wel sterk spelen op zijn eigen legs en het openen gaat ook best goed, de dubbels zijn meestal wel aardig verzorgd bij Nicholson. Het zal in ieder geval een spannende pot worden ga ik vanuit. Maar Nicholson tip ik.
q3 Michael van Gerwen v Andy Hamilton 1,72 2,02 Scorend is Van Gerwen beter, maar ik vind Hamilton een hele degelijke speler die vooral mentale tikken kan uitdelen en met zijn manier van juichen kan het nog harder aankomen, ik vrees voor Van Gerwen dat hij nipt zal verliezen. Hamilton zijn tempo zal ook zn effect hebben want zoals gisteren tegen Lewis zo snel zal het niet gaan en dat is voor een vlottere speler vaak minder rendabel. En als Hamilton dan een dubbel erin ramt en explosief gaat juichen dan weten we meteen wat Hammer time is.
q4 Robert Thornton v Mervyn King 1,82 1,90 Gezien de winst op Taylor zou het logisch zijn om op Thornton te wedden, maar wat ik van King heb gezien was ook niet verkeerd en ik denk dat King met het openen wat beter zal zijn en scorend moet The King wel mee kunnen met Thornton. Kan een hele leuke pot worden en op papier de leukste van de avond. Zal ook wel weer dicht bij elkaar liggen.
Een King in vorm hoort normaal gesproken in de top 10 van de PDC. En hij lijkt weer de oude King te zijn.
0 Vind ik leuk's
Wordt er vandaag gespeeld naar om ter eerste 4 sets winnen ? of nog 3 ? want op unibet krijg je bij een wedstrijd over 4.5 sets een quote van 2.65 , en ik zie de wedstrijd niet op 4.0 eindigen.
....................................
heb het al gevonden , het is 3 sets winnen.
0 Vind ik leuk's
glennvdb1:
Wordt er vandaag gespeeld naar om ter eerste 4 sets winnen ? of nog 3 ? want op unibet krijg je bij een wedstrijd over 4.5 sets een quote van 2.65 , en ik zie de wedstrijd niet op 4.0 eindigen.
....................................
heb het al gevonden , het is 3 sets winnen.

Een 5 setter moet er normaal gesproken wel in zitten in minimaal 2 partijen. Zal me ook niks verbazen dat alle 4 de wedstrijden in 5 sets gaan dus allen single over 4,5 sets zou dan winstgevend moeten zijn. :) Maar dat is dan wel meer gokken voor mijn gevoel.
0 Vind ik leuk's
Halve finale straks.
King -Dolan King favoriet volgens de bookmakers, 2,5 voor Dolan in Ierland. King heeft zoals ik hem ken meestal 1 mindere pot tijdens een toernooi en ik denk dat het vanavond zal zijn. Ik denk dus Dolan winst.
Newton-MVG Newton zal het lastig krijgen tegen de Nederlander en gezien de vorm is MVG favoriet, maar Newton is niet zomaar nummer 5 van de PDC en ik denk dat Newton gaat winnen.
0 Vind ik leuk's
De finale vanavond, de halve finale had ik lekker goed fout :p
King-MVG, een vlotte partij met lekkere score"s en leuke check outs liggen in de lijn der verwachting.Het is een best of 11 sessie. Degene die dus de eerste 6 sets weet te winnen word de winnaar.
King staat geconcentreerd te spelen en de check outs zijn goed verzorgd bij King. Alleen het verschil tussen deze King en MvG vind ik bij het scorende gedeelte, daar oogt MvG sterker vind ik. Ik denk dan ook dat MvG genoeg pijlen op de dubbel zal krijgen om legs van King af te snoepen. Ook King zal die kansen wel krijgen maar in zijn totaliteit denk ik dat MvG de meesten en de belangrijkste weet te pakken.
Ook het publiek zie ik de kant van MvG kiezen.
ik ga dus voor van Gerwen winst op odd 1,67 4-6 als eindscore of 3-6
De laatste keer dat ik King tegen een Nederlander in de finale heb zien spelen op een groot tv toernooi was tegen Barney, Barney won toen overtuigend maar King gooide op den duur gewoon een leg met de pijlen achterste voren. En hij raakte er zelfs nog wel enkele tripples mee :p
Maar dat zal The King vanavond wel niet doen ;-)
En voor de rest is er toch niks bijzonders op tv, tenzij men Boer zoekt vrouw leuk vind maar ik verkies toch liever deze vlotte finale.
0 Vind ik leuk's
Dutch Power
Ik wil alvast dat men kijkt naar de odds van Barney en MVG toernooiwinst op het Wk. Een odd van 20 en 25 zie ik staan! Die zie ik beiden nog flink zakken over 1 maand na de GSOD.
Ik verwacht namelijk dat Barney ook nu nog meer geprikkeld is nu MVG een toernooi heeft gewonnen en op de PDC lijst als beste Nederlander staat genoteerd, dit zie ik als een positief iets bij Barney. Ik heb nog veel vertrouwen in Barney want qua gemiddeldes staat hij gewoon goed te spelen.
Ik vind zelf Barney ook nog gewoon de betere hoe gek het ook klinkt, dat komt door de ervarenheid.
Ook moeten mensen niet vergeten dat die WGP met die dubbels ook mentaal sneller negatief op je kan werken, dat zagen we ook wel bij wat andere topdarters. De WGP is mentaal een zwaar toernooi. En als het niet loopt dan helemaal.
(y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.