Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedden
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Vorige week versloeg Wade Lewis ;-)
En speelde Barney gewoon een goede partij tegen Whitlock, alleen had Barney de pech dat Whitlock het net iets beter deed.
Hier 2 nieuwsberichten met bewijs: :p
The Wizard evenaarde het record van James Wade met acht 180'ers in één partij en gooide een gemiddelde van 108 per beurt. Barney deed het niet veel minder 105 achter zijn naam, maar op de besilssende momenten wist hij de dubbels net niet te vinden. Whitlock klimt naar plaats drie, boven Barney en Adrian Lewis.
Edit: Link verwijderd omdat de pagina niet meer te bereiken was.
Adrian Lewis heeft zich lelijk laten verrassen door James Wade. Voor de tweede maal dit jaar was The Machine te sterk tijdens de Premier League darts voor de huidige wereldkampioen. In Aberdeen werd het liefst 8-3, waardoor de linkshander de laatste plaats in ieder geval heeft verlaten. Ook verkleint hij het gat met nummer vier Lewis tot drie punten en mag stiekem blijven hopen op de play-offs. Voor Lewis is er werk aan de winkel, want hij ziet de bovenste plaatsen uit zicht verdwijnen.
Nou is het natuurlijk weer een nieuwe wedstrijd waarin beide op 0 beginnen.
Toch verwacht ik nu wel Barney, het moet wel, hij heeft de laatste 2 wedstrijden gewoon goed gedart(zoals ik op de vorige pagina ook al zei), maar had de pech dat hij net de 2 beste spelers in topvorm tegen kwam.
0 Vind ik leuk's
en gaat whitlock winnen van james wade?
0 Vind ik leuk's
Whitlock is van een heel hoog niveau. Die man wordt zwaar onderschat en dat maakt hem zo sterk vind ik.
Hij wilt zich altijd bewijzen en tegen Wade moet dit zeker te doen zijn.
0 Vind ik leuk's
peterfr12:
Whitlock is van een heel hoog niveau. Die man wordt zwaar onderschat en dat maakt hem zo sterk vind ik.
Hij wilt zich altijd bewijzen en tegen Wade moet dit zeker te doen zijn.

:-$
Whitlock als enige fout. :p
Taylor, Barney en Anderson hebben net als Wade gewonnen.
Wade en Whitlock speelde beide geen goede wedstrijd, Whitlock had een paar keer de kans om gelijk te maken en dan erover te gaan, maar dat deed die niet.
Taylor en Anderson heb ik niet gezien.
Barney tegen Lewis heb ik alleen een laatste stukje gehoord. Het niveau was bedroevend, maar gelukkig wist Barney toch te winnen.
Ik weet het schema voor volgende week nog niet, maar als Wade een mooie quote heeft en niet tegen Barney of Taylor speelt, dan zou ik hem zeker aanraden.
0 Vind ik leuk's
dartfreakz.nl voor nieuws en wedstrijdverslagen(y)
0 Vind ik leuk's
Deze week:
J. Wade - M Webster 1.70 - 5.00 - 3.10
T. Jenkins - R. van Barneveld 3.40 - 5.50 - 1.57
S. Whitlock - G. Anderson 2.80 - 5.00 - 1.80
P. Taylor - A. Lewis 1.29 - 6.00 - 6.00
Ik verwacht dat de volgende spelers winnen: J. Wade, R. van Barneveld en P. Taylor.
S. Whitlock - G. Anderson
Daar weet ik niet echt wat ik ervan moet verwachten, als 1van de 2 zijn dag heeft dan kunnen ze dicht bij het niveau van Taylor komen, maar Whitlock speelde vorige week niet echt goed en Anderson heb ik zoals eerder gezegd niet gezien.
Als ik toch een gokje moet wagen dan ga ik voor Whitlock omdat hij een mooie quote heeft.
0 Vind ik leuk's
Barney vanavond gelijk tegen Lewis of minimaal gelijkspel. Barney staat goed te gooien ook gezien zijn gemiddelde.
Wade/Whitlock durf ik ook wel 1X te doen, Wade is een diesel in de Pl namelijk
Lewis-Hamitton hoort Lewis gewoon te winnen, maar Hamilton gooit de dubbels ijzer in de beginfase.
Taylor 8-2 tegen Painter
0 Vind ik leuk's
Ik speel Barney DNB * Whitlock DNB
0 Vind ik leuk's
Whitlock zie ik shaken tegen Wade ;-)
0 Vind ik leuk's
combi
lewis - hamilton 1X
wade - whitlock 1X
painter - taylor 2
single
barney - lewis 1X
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.