Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedden
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Tof!
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
Ik ga ook kijken, heb geen weddenschap geplaatst.
0 Vind ik leuk's
Mooi Phil Taylor is weer kampioen geworden door Simon Whitlock met 7-3 te verslaan. Phil Taylor gooide dit WK darts gemiddeld zelfs 5 punten lager dan vorig jaar en zelfs dan is Taylor verruit de beste.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Ik had ook nooit op Barney moeten inzetten. Zonde van mijn geld. Hij is goed maar er zijn veel betere dart spelers. Hetzelfde als met voetbal, nooit op je favoriete ploeg wedden ;-) Dat kan alleen maar fout gaan.
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
James Wade (ENG) - Simon Whitlock (AUS)
1 X 2
Tip: Simon Whitlock (AUS) 1.70


Mark Webster (WAL) - Gary Anderson (SCO)
1 X 2
Tip: Gary Anderson (SCO) 1.35


Terry Jenkins (ENG) - Phil Taylor (ENG)
1 X 2
Tip: Phil Taylor (ENG) 1.16


Raymond van Barneveld (NED) - Adrian Lewis (ENG)
1 X 2
Tip: Raymond van Barneveld (NED)
Nog even kijken welk systeem ik ga spelen./
0 Vind ik leuk's
Er zit altijd wel weer een verrassing bij merk ik, dit keer zou Lewis wel weer in topvorm zijn.
0 Vind ik leuk's
Slechtste gokker van Nederland
Lewis is inderdaad wisselvallig, maar ik verwacht dat Barney het toch wint. Laatste tijd staat Barney goed te gooien, maar heeft hij pech dat hij tegen Taylor en Whitlock speelde, die alle twee geweldig speelde.
Het zal nu toch niet gebeuren dat hij weer tegen iemand speelt die in bloedvorm is?
0 Vind ik leuk's
Darten is altijd fijn om te spelen! Goede quoteringen voor voorspelbare wedstrijden.
Ik speel komende donderdag ook Taylor, Anderson, Whitlock, Lewis @6.12 bij bwin (h)
Het is bovendien fijn dat de wedstrijden ook live te volgen zijn via de internetstream van RTL 7 darts ( goede kwaliteit )
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
Lewis - Barney is een moeilijke, maar mag ik vragen waarom jij voor LEwis kiest?
0 Vind ik leuk's
peterfr12:
Lewis - Barney is een moeilijke, maar mag ik vragen waarom jij voor LEwis kiest?
Omdat Barney totaal niet lekker in zn vel zit en dat is terug te zien in zn spel. Lewis won zijn laatste 2 partijen op overtuigende wijze dus vandaar ;-)
0 Vind ik leuk's
Against modern Football

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.