Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de NFL

Beste medeforumleden,


gister in de chat werd mij gevraagd om een topic te starten over wedden op de NFL,daar er hier nog geen eigen topic voor was, dat doe ik dus bij deze. Als iemand ook de NFL volgt dan is dat natuurlijk ook erg leuk, en hopelijk kunnen we hier ook een profitable topic mee openen, net zoals met de andere sporten!


Ik heb als plaatje mijn resultaten van de NFL tot nu toe bijgevoegd, tot nu toe gaat het erg lekker! Als mensen deel willen nemen aan dit topic, doe dit dan positief, zonder mensen af te branden, niemand geeft voor de lol verkeerde picks. Elke pick die ik geef speel ik zelf ook echt en sta ik 100% achter. Ik dwing niemand mee te spelen.


Afgelopen weekend speelde ik KC Chiefs ML, Baltimore Ravens -9.5 en Green Bay -6 deze waren alle 3 ook goed, echter kan ik via betsafe geen gedetailleerd screenshot maken?


Allen die meedoen en meespelen enorm veel succes gewenst!! Laten we er een profitable seizoen van maken!


De wedstrijden zullen zijn:

- In de nacht van donderdag op vrijdag (thursday night football)

- Zondag avond en de nacht van zondag op maandag

- De nacht van Maandag op dinsdag (monday night football)


Echter zal ik op donderdag en maandag niet altijd tips geven,als ik er over twijfel of niet 100% achtersta..


[URL=http://imgur.com/vnOpDhs][/URL]

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar masterk
Country flag masterk in 10-11-2014 11:21 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2014 11:21 Overige sporten en evenementen
59 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Thanks voor de tip (y)
0 Vind ik leuk's
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 13 Nov 2014 om 15:50
Vannacht is het weer zo ver, Thursday night football, en vannacht spelen de Miami Dolphins(5-4) thuis tegen de Buffalo Bills(5-4).
De lines staan op dit moment op Dolphins -4.5 en over/under 42.5..

Beide ploegen kenmerken zich door de goede verdediging, waarbij beide ploegen gemiddeld weinig punten weggeven, namelijk de Bills 20.2 en de Dolphins 19 per game.
Aanvallend stellen ze weinig daar tegenover, al speelt de QB van Miami, Tannehill, na forse kritiek wel beter de laatste wedstrijden.
Beide ploegen zijn naarstig op zoek naar een overwinning, om nog in aanmerking te komen voor de playoffs.

Ik vind dit een hele lastige wedstrijd om te cappen, maar ik denk dat dit, gezien de goede defenses, een low scoring game word, tenzij er veel turnovers/fumbles zijn maarja dit is van te voren ook niet te voorzien.

In de USA zijn de meningen ook enorm verdeeld, de ene zegt dat de Bills de Dolphins makkelijk verslaan omdat de Dolphins geen running game hebben, de ander zegt dat de Dolphins met hun home field advantage de winst zullen binnenslepen en de spread gaan coveren.
als je gaat kijken naar geld wat gewed word, zit 55% op de Dolphins en 45% op de Bills, enorme verdeeldheid dus.

Ik speel deze low stake under 44 points@1.7, een kant kiezen vind ik te lastig, dit zou wel eens een last posession game kunnen worden.
De laatste 5 ontmoetingen tussen deze 2 bleven onder de 44.

Under is 4-0 in Bills last 4 games following a S.U. loss.
Under is 5-1 in Bills last 6 games in November.

Under is 4-0 in Dolphins last 4 games overall.
Under is 5-0-1 in Dolphins last 6 Thursday games.
Under is 6-0-1 in Dolphins last 7 games in Week 11.


Ik verwacht zo tussen de 36 en 40 punten gezien de stats

0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Leuk dat er een forum over is! Ik kijk persoonlijk vaak alleen de wedstrijden op fox, ben niet zo bekend met alle teams maar 1 van de favorieten van mij om op te spelen zijn toch wel de seahawks. Met Wilson en Lynch heerlijk om naar te kijken! Die pak ik vaak ook big stake en dan tikt een 1,32 odd wel aan.
0 Vind ik leuk's
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 13 Nov 2014 om 16:39
mokum001:
Leuk dat er een forum over is! Ik kijk persoonlijk vaak alleen de wedstrijden op fox, ben niet zo bekend met alle teams maar 1 van de favorieten van mij om op te spelen zijn toch wel de seahawks. Met Wilson en Lynch heerlijk om naar te kijken! Die pak ik vaak ook big stake en dan tikt een 1,32 odd wel aan.


Op de spread hoef je ze in ieder geval niet te pakken,de seahawks zijn Dit seizoen niet zo sterk als vorig jaar,maar ze krabbelen langzaam aan weer op,ik blijf ze tot nader order faden haha (y)
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 14 Nov 2014 om 07:26
masterk:
Ik speel deze low stake under 44 points@1.7, een kant kiezen vind ik te lastig, dit zou wel eens een last posession game kunnen worden.
De laatste 5 ontmoetingen tussen deze 2 bleven onder de 44.


under 44 points lekker begin van het nfl weekend, Buffalo had weinig in te brengen, 22-9 eindscore

NFL record 2014-2015 17-4
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
goeie tip (y) tnx ;-)
0 Vind ik leuk's
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 14 Nov 2014 om 15:39
exturminator2:
goeie tip (y) tnx ;-)


You're welcome,morgen ff puzzelen voor de sunday games! (y)
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 16 Nov 2014 om 11:09
NFL sunday is here met een karrevracht aan games, dus het was even zoeken en puzzelen naar bad matchups, hoop dat ik
ze heb kunnen vinden!

NFL record 2014 17-4

Denver(7-2)@St Louis (3-6)
Broncos -8
De Rams hebben nog niet tegen een elite offense gespeeld, en ik denk dat ze daar hard achter gaan komen,het lijkt Peyton Manning's seizoen te gaan worden,en ik denk toch dat het een double digit game gaat worden, tenzij blessures of turnovers roet in het eten gaan gooien. Deze wedstrijd word in een dome gespeeld, wat de accurate passes van Peyton alleen maar makkelijker maken..

Philly Eagles(7-2)@Green Bay(6-3)
Green Bay -5
Grootste factor in deze wedstrijd zal het weer zijn, het is koud, heel koud in Green Bay, en ik verwacht dat de Packers zich daar het best aan kunnen aanpassen, aangezien ze dit al gewend moeten zijn..
Het grootste verschil zit hem in de QB's, waar Philly het met de 2nd choice moet doen (die het overigens prima deed de afgelopen week), hij moet het opnemen tegen de beste QB op dit moment, Aaron Rodgers, vandaar dat ik voor het thuisteam kies.

Op dit moment zijn dit mijn 2 plays,mocht er nog wat bijkomen dan zal ik dit ook hier plaatsen! Good luck voor degene die besluiten mee te spelen!






0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Wat een rare uitslagen..

De Rams verliezen bijna alles, maar kunnen wel winnen van de Broncos (Scoren maar 1 TD en Manning gooit 2 Interceptions!). Ze wonnen vorige maand ook al van de Seahawks, dus dit is al de tweede grote upset van hun dit jaar. De Buccaneers winnen met 27-7 uit in Washington, terwijl zij 1-8(!) gingen. De Browns verliezen met 23-7 thuis van de Texans (JJ Watt had een wedstrijd), terwijl de Browns vorige week de Bengals nog helemaal van de mat speelden..

Nogmaals, wat een rare uitslagen, en dat is jammer, want het ging de afgelopen weken lekker.
0 Vind ik leuk's
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 16 Nov 2014 om 21:35
kinetic:
Wat een rare uitslagen..

De Rams verliezen bijna alles, maar kunnen wel winnen van de Broncos (Scoren maar 1 TD en Manning gooit 2 Interceptions!). Ze wonnen vorige maand ook al van de Seahawks, dus dit is al de tweede grote upset van hun dit jaar. De Buccaneers winnen met 27-7 uit in Washington, terwijl zij 1-8(!) gingen. De Browns verliezen met 23-7 thuis van de Texans (JJ Watt had een wedstrijd), terwijl de Browns vorige week de Bengals nog helemaal van de mat speelden..

Nogmaals, wat een rare uitslagen, en dat is jammer, want het ging de afgelopen weken lekker.


Achja dit soort weekenden heb je er ook tussen zitten, gewoon nemen zoals het komt en de volgende week weer verder gaan!
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.