Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de NHL 2018/2019 (IJshockey)

In dit topic komen voorlopig de volledige voorbeschouwingen van ijshockeywedstrijden uit de NHL. Voel je vrij om hier zelf ook tips te delen.


Toegevoegd door forummod:

Wil je meer weten over het wedden op ijshockey wedstrijden? Lees dan het artikel die hierover in het kenniscentrum staat.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jorditoma
Country flagjorditoma in 28-11-2018 19:39 Overige sporten en evenementen
in 28-11-2018 19:39 Overige sporten en evenementen
281 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Vannacht komen meer dan 75% van alle NHL-teams in actie. Aardig wat value imo ondanks een aantal grote favorieten


Florida Panthers vs. Arizona Coyotes

New Jersey Devils vs. Boston Bruins

Montréal Canadiens vs. New York Islanders

Nashville Predators vs. Pittsburgh Penguins

St. Louis Blues vs. Detroit Red Wings

Calgary Flames vs. Ottawa Senators

Vegas Golden Knights vs. Winnipeg Jets

+

Colorado Avalanche: Under 2,5 team goals @ 1.63 (Unibet, low) vs. Dallas Stars

Philadelphia Flyers incl. overtime @ 2.04 (Unibet, low) vs. Chicago Blackhawks

3-fold: Boston Bruins, Calgary Flames & St.Louis Blues allen reguliere speeltijd winst @ 3.34 (Unibet, low)


Gisternacht 1-2:

Capitals vs. Lightning: Over 6,5 goals @ 2.04 (Low)

Canucks vs. Senators: Under 6 goals @ 1.79 (Medium)

Ducks vs. Jets: 1ste periode over 1,5 goals @ 1.72 (Low)

Bericht gewijzigd door jorditoma op do 21 mrt. 2019, 20:51
0 Vind ik leuk's

Recap: 9-3

Vrijwel alle winnende overtuigend binnen, alleen de Flyers onterecht gewonnen. Had op net iets meer geluk gehoopt bij de verloren over en under team total (gescoorde empy-netter).


Pittsburgh Penguins + 0,5 goals @ 1.77 (High)

Vegas Golden Knights @ 1.92 (Medium)

Boston Bruins -1 @ 1.74 (Medium)

St. Louis blues - 1,5 goals @ 1.76 (Medium)

Calgary Flames over 3,5 team goals @ 1.67 (Medium)

Philadelphia Flyers incl. overtime @ 2.04 (Low)

Montréal Canadiens @ 1.64 (Low)

Canadiens vs. Jets: Under 5,5 goals @ 1.64 (Low)

3-fold: Boston Bruins, Calgary Flames & St.Louis Blues allen reguliere speeltijd winst @ 3.34 (Low)

Arizona Coyotes incl. overtime @ 2.10 (Medium)

Golden Knights vs. Jets: Over 6 goals @ 1.80 (Unibet, low)

Colorado Avalanche: Under 2,5 team goals @ 1.63 (Low)

Bericht gewijzigd door jorditoma op vr 22 mrt. 2019, 09:26
4 Vind ik leuk's

Voor vannacht:

New Jersey Devils vs. Buffalo Sabres

Toronto Maple Leafs vs. Florida Panthers

+

Pittsburgh Penguins @ 1.81 (Unibet, medium) vs. New York Rangers

Dallas Stars incl. overtime @ 2.20 (Unibet, low) vs. Winnipeg Jets

Detroit Red Wings + 1,5 goals @ 2.10 (Unibet, low) vs. San José Sharks Backup goalie Bernier start bij de Red Wings


Gisteren 1-0:

Washington Capitals @ 1.87 (Unibet, medium)


Korte toelichting overige tips:

  • Laatste dertien onderlinge ontmoetingen tussen de Penguins en de Rangers was de over 6 goals twaalf keer winnend, maar Rangers hebben momenteel moeite met scoren en bovendien de mindere goalie met Lundqvist, die in de afgelopen seizoenen gemiddeld 4.33 goals per wedstrijd tegen kreeg.


  • De Stars domineerden de afgelopen wedstrijden telkens op het ijs, maar de resultaten bleven uit. Bij de Jets was precies het omgekeerde het geval. Alleen de 5-0 winst op de Nashville Predators was verdiend. Bovendien missen zij met Byfuglien en Morrisey twee belangrijke verdedigers.


  • Sharks verkeren in een kleine vormcrisis met vijf verloren wedstrijden op rij. Bovendien missen ze met Pavelski hun topscorer en met Karlsson een andere belangrijke kracht. De Red Wings behalen de laatste wedstrijden juist goede resultaten en wisten de + 1,5 goals handicap in de laatste vijf wedstrijden vier keer te coveren.
Bericht gewijzigd door jorditoma op ma 25 mrt. 2019, 22:40
0 Vind ik leuk's

Recap vannacht: 4-0 sweep


Over 6 goals bij de Maple Leafs vs. Panthers al bijna aan het eind van de 1ste periode binnen (eindstand 7-5), Stars domineerden weer en leverde nu eindelijk wel resultaat op. Red Wings tip geannuleerd vanwege starten backup goalie en ook die wonnen nog.


Pittsburgh Penguins @ 1.81 (Medium)

Dallas Stars incl. overtime @ 2.20 (Low)

New Jersey Devils incl. overtime @ 1.96 (Low)

Maple Leafs vs Panthers: Over 6 goals @ 1.73 (Low)


4 Vind ik leuk's

Vannacht:

Washington Capitals vs. Carolina Hurricanes

Montréal Canadiens vs. Florida Panthers

Ottawa Senators vs. Buffalo Sabres

Vancouver Canucks vs. Anaheim Ducks


Veel 50/50 wedstrijden vannacht. Neig ook nog naar de Columbus Blue Jackets, gezien hun recente sterke prestaties in eigen huis en de New York Islanders, die hun derde wedstrijd in vier dagen spelen en zevende in elf dagen. De quotering voor de Blue Jackets incl. overtime staat alleen te laag imo.

Bericht gewijzigd door jorditoma op di 26 mrt. 2019, 19:31
0 Vind ik leuk's

Recap vannacht: 2-3


Canadiens bet met meeste vertrouwen in paar maanden tijd (vorm, eigen motivatie en motivatie, druk programma en verdedigende instabiliteit van tegenstander etc.) Wonnen uiteindelijk ook 6-1. Verloren under bet bij de Canucks vs. Ducks achteraf niet verstandig ondanks de statistieken voorafgaand het duel en goede goalies. Voor beide teams stond er niks meer op het spel en speelden een open wedstrijd.


Montréal Canadiens @ 1.89 (High)

Montréal Canadiens - 1,5 goals @ 2.33  (Small)

Carolina Hurricanes incl. overtime @ 2.14 (Medium)

Senatos vs. Sabres: Over 6 goals @ 1.82 (Low)

Canucks vs. Ducks: Under 5,5 goals @ 1.75 (Low)

3 Vind ik leuk's

Vannacht slechts vier wedstrijden in de NHL. Vooral de onderste twee duels zijn mooie affiches.


Boston Bruins vs. New York Rangers

Calgary Flames vs. Dallas Stars

Colorado Avalanche vs. Vegas Golden Knights

0 Vind ik leuk's

De Avs vs. de Golden Knights moet net als de Flames vs. de Stars een fantastische wedstrijd zijn geweest met enorm veel spanning.

Vanwege m'n voorkeur voor de Golden Knights had ik graag gezien dat ze de play-offs veilig zouden stellen na vannacht, maar kwamen helaas net te kort. Stars wel een knappe en hele belangrijke overwinning.


Recap: 2-1


Dallas Stars incl. overtime @ 2.45 (Medium)

Boston Bruins - 1,5 goals @ 1.82 (Medium)

Vegas Golden Knights Draw No Bet @ 1.72 (Medium)

Bericht gewijzigd door jorditoma op do 28 mrt. 2019, 08:32
1 Vind ik leuk's

Recap: 1-5

Slechte nacht. Stakes wel laag gehouden, maar o.a. twee unders die verrassend genoeg uitmonden in enorm doelpuntrijke duels en een over die net te kort kwam.

Maart desondanks tot nu toe enorm winstgevend. Met nog twee dagen te gaan marge om minimaal + €500 te eindigen.

Ben sinds enkele weken recaps gaan doen. Overzicht low, medium en high percentages etc. volgt over twee dagen.


Hurricanes vs. Capitals: Under 6 goals @ 1.87 (Medium)

Ottawa Senators incl. overtime @ 2.20 (Low)

Montréal Canadiens incl. overtime @ 2.30 (Low)

Blue Jackets vs. Canadiens: Under 5.5 goals @ 1.90 (Low)

Canucks vs. Kings: Over 5 goals @ 1.65 (Low)

Sharks vs. Blackhawks: Under 6,5 goals @ 1.81 (Low)

Bericht gewijzigd door jorditoma op vr 29 mrt. 2019, 07:15
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.