Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de NHL 2018/2019 (IJshockey)

In dit topic komen voorlopig de volledige voorbeschouwingen van ijshockeywedstrijden uit de NHL. Voel je vrij om hier zelf ook tips te delen.


Toegevoegd door forummod:

Wil je meer weten over het wedden op ijshockey wedstrijden? Lees dan het artikel die hierover in het kenniscentrum staat.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jorditoma
Country flagjorditoma in 28-11-2018 19:39 Overige sporten en evenementen
in 28-11-2018 19:39 Overige sporten en evenementen
281 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op zo. 24 feb. 2019, 07:29 schreef belgium17:

Een tipje voor deze ochtend, ik weet dat deze topic voor NHL dient, maar ik wil deze tip echt met jullie delen.

Om 10u spelen in de Russische MHL Kunlun Juniors en SKA-1946 tegen elkaar. Gisteren speelden ze ook al tegen elkaar en werd het maar liefst 0-8, de vorige partijen verloor Kunlun Juniors (ook thuis) met maar liefst 0-13 en 2-13 tegen Din. St. Pet. de 2de in de stand. SKA-1946 is de leider en Kunlun Juniors staan laatste. Dus ik verwacht terug een groot aantal doelpunten.

Nog niet veel bookmakers bieden deze wedstrijd aan, Unibet nog niet bijvoorbeeld maar misschien komt die er nog. Hou in de gaten.

Deze speel ik:

Op Circus staat +7,5 doelpunten @1,83 en

SKA-1946 handicap -5,5 @1,55.

Ik zou ook voor de doelpunten +8,5 en +9,5 gaan maar deze lijnen nog niet gevonden bij de bookies.

(((Op Betway staan de odds lager (+7,5 @1,45 en +8,5 @1,85)

Kunlun Juniors noemen ze ook soms Heilongijang onder andere op betway.

Op bingoal +7,5 @1,43. Betfirst +8,5 @1,84)))

Dus mijn besluit: de beste line: Circus +7,5 @1.83


Ik zie juist dat de line op Circus over team goals gaat van SKA-1946 mijn excuses.

Maar ik speel deze toch.

Dus mijn tip (op circus)

SKA-1946 +7,5 teamgoals @1,83.

Op zo. 24 feb. 2019, 07:29 schreef belgium17:

Een tipje voor deze ochtend, ik weet dat deze topic voor NHL dient, maar ik wil deze tip echt met jullie delen.

Om 10u spelen in de Russische MHL Kunlun Juniors en SKA-1946 tegen elkaar. Gisteren speelden ze ook al tegen elkaar en werd het maar liefst 0-8, de vorige partijen verloor Kunlun Juniors (ook thuis) met maar liefst 0-13 en 2-13 tegen Din. St. Pet. de 2de in de stand. SKA-1946 is de leider en Kunlun Juniors staan laatste. Dus ik verwacht terug een groot aantal doelpunten.

Nog niet veel bookmakers bieden deze wedstrijd aan, Unibet nog niet bijvoorbeeld maar misschien komt die er nog. Hou in de gaten.

Deze speel ik:

Op Circus staat +7,5 doelpunten @1,83 en

SKA-1946 handicap -5,5 @1,55.

Ik zou ook voor de doelpunten +8,5 en +9,5 gaan maar deze lijnen nog niet gevonden bij de bookies.

(((Op Betway staan de odds lager (+7,5 @1,45 en +8,5 @1,85)

Kunlun Juniors noemen ze ook soms Heilongijang onder andere op betway.

Op bingoal +7,5 @1,43. Betfirst +8,5 @1,84)))

Dus mijn besluit: de beste line: Circus +7,5 @1.83


Ik zie juist dat de line op Circus over team goals gaat van SKA-1946 mijn excuses.

Maar ik speel deze toch.

Dus mijn tip (op circus)

SKA-1946 +7,5 teamgoals @1,83.


2-8 al en we zijn pas 14 minuten ver in de 2de periode. Die ging vlot.


Eindstand 2-9

Bericht gewijzigd door belgium17 op Sun 24 Feb 2019, 11:21
0 Vind ik leuk's

Er is vandaag al een NHL wedstrijd om 18u30. Namelijk Capitals-Rangers.

Hier volgen enkele player point tips:

Kreider @1,75 (Rangers)

Zibanejad @1,67 (Rangers)

Vesey @2,10 (Rangers)

Oshie @1.62 (Capitals)

Ovechkin 2player points @2,50 (Capitals)

0 Vind ik leuk's
Op zo. 24 feb. 2019, 12:06 schreef belgium17:

Er is vandaag al een NHL wedstrijd om 18u30. Namelijk Capitals-Rangers.

Hier volgen enkele player point tips:

Kreider @1,75 (Rangers)

Zibanejad @1,67 (Rangers)

Vesey @2,10 (Rangers)

Oshie @1.62 (Capitals)

Ovechkin 2player points @2,50 (Capitals)

Wat een leuke dag.

Eerst mijn MHL-tip deze ochtend binnen en nu mooi winst gemaakt met de player points uit de wedstrijd van de Capitals tegen de Rangers.

Na 21 seconden had ik er al 3 goed van mijn 5 tips.

Krieder scoorde voor de Rangers en Vesey en Zibanejad kregen elk een assist.

Nog in de 1ste periode kreeg Oshie een assist achter zijn naam, dus dat was 4 op 5. Vesey scoorde nog een doelpunt ook maar die was al binnen.

De stand is nu 5-4 met nog enkele minuten tegaan. Mijn laatste tip zal wel niet meer lukken want 2 player points voor Ovechkin zie ik niet meer vallen.


Krieder @1,75 (Rangers)

Zibanejad @1,67 (Rangers)

Vesey @2,10 (Rangers)

Oshie @1.62 (Capitals)

Ovechkin 2player points @2,50 (Capitals)


Ik ging nog wat player points tips geven, maar mijn dag is zo geslaagd dat ik het niet wil verpesten, dus vanavond geen tips meer. Bye bye

0 Vind ik leuk's

Eergisteren voor het eerst sinds lange tijd weer eens een verliezende nacht met 2-4 qua tips


Voor vannacht twee tips:


New Jersey Devils vs. Montréal Canadiens

+

Nashville Predators -1 handicap @1.81 (Unibet, medium) vs. Edmonton Oilers


Korte toelichting:

De Edmonton Oilers zijn nog volop in de strijd om de play-offs tickets. Ze moeten vanwege een schorsing alleen de sterspeler van hun team én de NHL, Connor McDavid, voor dit duel missen. Tegen de laaggeklasserde Anaheim Ducks moest McDavid ook al toekijken. De Oilers werden bij vlagen weggespeeld en hadden geluk dat het met 2-1 won. De Predators werden recent met 5-0 weggeblazen tegen de in vorm verkerende Colorado Avalanche en zullen gebrand zijn op revanche in eigen huis. De Oilers scoren al moeizaam en zonder McDavid in een uitwedstrijd in Nashville wordt het nog lastiger. Om een voorbeeld te geven. De Predators hebben tien spelers met tien doelpunten of meer en de Oilers zonder McDavid slechts drie.

Bericht gewijzigd door jorditoma op Mon 25 Feb 2019, 20:29
0 Vind ik leuk's

Voor vannacht:

Ottawa Senators vs. Edmonton Oilers

New York Islanders vs.Toronto Maple Leafs

+ Philadelphia Flyers incl. overtime @2.50 (Unibet, small) vs. Columbus Blue Jackets


0 Vind ik leuk's

Ik moest nog wat extra picks uitzoeken. Voor vannacht o.a. twee grote underdogs en één minder grote. Benieuwd hoe dit uitpakt.

Pittsburgh Penguins vs. Columbus Blue Jackets

Ottawa Senators vs. New York Islanders

Tampa Bay Lightning vs. Minnesota Wild

+

San José Sharks @ 1.97 (Unibet, small) vs. Montréal Canadiens (omdat de Canadiens starten met hun backup goalie Niemi in plaats van Price. Sharks missen wel Karlsson en twee andere belangrijke spelers zijn een twijfegeval, vandaar small stake)

Buffalo Sabres incl. overtime @ 2.14 (Unibet, small) vs. Chicago Blackhawks (beide teams zitten in een lastige periode met één overwinning uit de laatste vijf wedstrijden. Dit is in mijn ogen een 50/50 duel. Value op de underdog dus)

1ste periode over 1,5 goals double: Penguins vs. Jackets + Blackhawks vs. Sabres @ 2.07 (Unibet, medium)


1 Vind ik leuk's
Op do. 7 mrt. 2019, 21:32 schreef jorditoma:

Ik moest nog wat extra picks uitzoeken. Voor vannacht o.a. twee grote underdogs en één minder grote. Benieuwd hoe dit uitpakt.


3-3, Buffalo Sabres helaas verlies in penalty shoot-out, Minnesota Wild wel een mooie 3-0 zege op de Tampa Bay Lightning.


Medium:

Pittsburgh Penguins @ 2.23

P1 Over 1,5 goals double Penguins vs. Jackets + Blackhawks vs. Sabres @ 2.07


Small:

Minnesota Wild @ 3.0

San José Sharks @ 1.97

Ottawa Senators @ 2.80

Buffalo Sabres incl. overtime @ 2.14

Bericht gewijzigd door jorditoma op Fri 8 Mar 2019, 10:53
0 Vind ik leuk's

Bet met meeste vertrouwen:

Anaheim Ducks vs. Montréal Canadiens

+

Minnesota Wild @ 1.72 (Unibet, small)


0 Vind ik leuk's

0-2 gisteren

Kan er nog steeds niet bij hoe de Ducks acht goals wisten te scoren bij Carey Price. Canadiens waren een public bet, maar dus een hele verrassende en grote nederlaag.


Montréal Canadiens @ 1.80 (Medium) 

Minnesota Wild @ 1.72 (Low)


Vannacht meer keuze:

Avondwedstrijden

Colorado Avalanche vs. Buffalo Sabres (21:00 uur)

+ San José Sharks vs. St. Louis Blues (22:00 uur) 1ste periode under 1,5 goals @ 2.12 (Unibet, low)


Nachtwedstrijden

Boston Bruins vs. Ottawa Senators (01:00 uur)

Columbus Blue Jackets vs. Pittsburgh Penguins (01:00 uur)

New York Islanders vs. Philadelphia Flyers (01:00 uur)

Nashville Predators vs. Carolina Hurricanes (02:00 uur)

Bericht gewijzigd door jorditoma op Sat 9 Mar 2019, 20:35
0 Vind ik leuk's

Voor de picks van vannacht eerst even die van 10 maart resumeren.

Een mooie 5-2:


Philadelphia Flyers @ 2.23 (Medium)

Boston Bruins vs. Ottawa Sentaors: Under 6 goals @ 1.83 (Medium)

Carolina Hurricanes @ 2.28 (Unibet, low)

Colorado Avalance - Buffalo Sabres Under 6,5 goals @ 1.80 (Low)

Blue Jackets vs. Penguins: Under 6,5 goals @ 1.76 (Low)


San José Sharks vs. St. Louis Blues: 1ste periode under 1,5 goals @ 2.12 (Low)

Pittsburgh Penguins incl. overtime @ 2.10 (Medium)


Voor vannacht:

Buffalo Sabres vs. Dallas Stars

Calgary Flames vs. New Jersey Devils

St. Louis Blues vs. Arizona Coyotes

Anaheim Ducks vs. Nashville Predators

+ Boston Bruins incl. overtime @ 1.86 (Unibet, medium) vs. Columbus Blue Jackets

Bericht gewijzigd door jorditoma op Tue 12 Mar 2019, 21:11
1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.