Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Tour de France 2013

Velen stemmen hun hele seizoen af op de maand juli, maar de eindoverwinning van de Tour is ieder jaar maar voor één renner weggelegd.Stem je mee ? ;-)
Een leuke site met voorbeschouwingen vind je hier:
http://www.wielerflits.nl/nieuws/22910/tour-2013-voorbeschouwing-gele-trui.html
Vooral van Didi verwacht ik veel :p
Morgen begint de ronde met een vlakke rit over 212.00 km.
Na een prachtige rit langs de baai van Palombaggia en de kliffen van Bonifacio, zullen de sprinters meteen een kans hebben om in het geel te komen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar boempatat
Country flagboempatat in 28-06-2013 09:58 Overige sporten en evenementen
in 28-06-2013 09:58 Overige sporten en evenementen
74 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Cav natuurlijk de grote favoriet morgen, maar er is ook een grote kans op valpartijen aangezien het geel op het spel staat. Qua wedden laat ik deze etappe aan me voorbijgaan, maar ik zal natuurlijk klaar zitten om te kijken wie hem wint.
0 Vind ik leuk's
Voor de 100ste tour zou het fantastisch zijn mocht Chavanel als Fransman in het geel rijden.
En kan SKY de ploegentijdrit winnen ?
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Verwacht veel vuurwerk in de eerste etappe, een sprinter kan meteen in het geel komen. Het lijkt Cavendish te gaan worden maar ik hoop dat Kittel de eerste etappe pakt. Ik verwacht inderdaad veel van SKY tijdens de ploegentijdrit. Met Boasson Hagen, Porte en Froome heb je veel hardrijders bij elkaar. Wellicht ook een goede prestatie van Garmin? Wie weet, ik kijk in ieder geval uit naar deze Tour, heerlijke etappes dit jaar!
0 Vind ik leuk's
Almost Home
Sagan
Gilbert 1-3
0 Vind ik leuk's
-
Paar schaafwondjes geloof ik dat ik zag. Vind ook deze etappe niet zoveel om in te zetten. Smalle wegen, misschien vluchters die hem pakken. Ga gewoon weer rustig zitten en genieten.
0 Vind ik leuk's
Morgen ploegentijdrit over 25 km. Garmin wordt gezien als de favoriet en zo zie ik dat ook. Ik ga niet inzetten op winst voor Garmin, maar heb wel 2 leuke head-to-heads gevonden.
Garmin of Omega Pharma-Quickstep : Garmin @1.80 6/10
Movistar of Sky: Movistar @2.30 3/10
Omega is zwaar gehavend met de val van hun beste trijdrijder Tony Martin en andere hardrijders als Gert Steegmans en Nicki Terpstra. Ik zie ze morgen niet winnen en zeker niet een betere tijd rijden als Garmin. Garmin kwam relatief ongeschonden uit de afgelopen drie dagen vergeleken met de andere teams.
Movistar weet toch altijd weer te verrassen in een ploegentijdrit en ik hoop dat ze dat morgen ook doen. Sky oogt niet echt fit en vandaag kwamen liefst vijf renners op achterstand binnen. Alles is gebouwd rondom Froome, maar het lijkt erop alsof zijn ploegmaats tot nu toe niet echt scherp genoeg zijn.
0 Vind ik leuk's
Movistar to win a 8,50 @ unibet 4/10
BMC to win a 18 @ unibet 1/10
Garmin - OmegaPharma: Garmin a 1,80 8/10
0 Vind ik leuk's
Ik denk
1 Omega Pharma - Quickstep
2 Sky
3 Garmin
0 Vind ik leuk's
Heb ook nog BMC eindigt bij de eerste drie gepakt @3.00 3/10.
0 Vind ik leuk's
arie07:
Heb ook nog BMC eindigt bij de eerste drie gepakt @3.00 3/10.

Die heb ik ook meegespeeld ;-)
Hier ook nog eens het klassement volgens een kenner op één of ander wielerforum:
**** Movistar
*** Garmin en OmegaPharma-QuickStep
**SKy,Lotto en BMC
*Radioshack,Saxo,Orica en Belkin
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.