Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Tour de France 2013

Velen stemmen hun hele seizoen af op de maand juli, maar de eindoverwinning van de Tour is ieder jaar maar voor één renner weggelegd.Stem je mee ? ;-)
Een leuke site met voorbeschouwingen vind je hier:
http://www.wielerflits.nl/nieuws/22910/tour-2013-voorbeschouwing-gele-trui.html
Vooral van Didi verwacht ik veel :p
Morgen begint de ronde met een vlakke rit over 212.00 km.
Na een prachtige rit langs de baai van Palombaggia en de kliffen van Bonifacio, zullen de sprinters meteen een kans hebben om in het geel te komen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar boempatat
Country flagboempatat in 28-06-2013 09:58 Overige sporten en evenementen
in 28-06-2013 09:58 Overige sporten en evenementen
74 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Gallopin wint van Hoogerland en Bakelants wint van Iglinskiy zijn wel binnen zonder ongelukken. Alleen Kwiatkowski wint van Breschel is 50/50. Heb beiden niet gezien in de live-uitzending. Goed mogelijk ook dat beiden afgestapt zijn en die bet op 1,00 komt.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Inderdaad chefspijker bedankt hebben er al 2 juist hé, nu nog wachten tot de eindklassering. succes (y)
0 Vind ik leuk's
chefspijker:
CSS staat er zelfs al op bij Unibet met h2h's. Afwachten of ze allemaal starten, maar als er eentje niet start wordt de bet op 1.00 gezet, dus daar zit verder geen risico aan terwijl de quoteringen de komende dagen wel kunnen zakken. Heb nu een eerste combo gemaakt:
Gallopin wint van Hoogerland x2,00
(Johnny gaat zich de komende week leegrijden met allerlei criteriums. Dat wordt niets in Spanje zaterdag. Bovendien klimt Gallopin niet minder en heeft de Fransman wel een veel betere sprint)
Ik zal komende week wel even een eigen topic openen, aangezien dit nog maar weinig met de Tour van doen heeft.

Respect Chef! Ik kijk uit naar je wielertopic. (y)
0 Vind ik leuk's
Kwiatkowski na Breschel... :(
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.