Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Tour de France 2013

Velen stemmen hun hele seizoen af op de maand juli, maar de eindoverwinning van de Tour is ieder jaar maar voor één renner weggelegd.Stem je mee ? ;-)
Een leuke site met voorbeschouwingen vind je hier:
http://www.wielerflits.nl/nieuws/22910/tour-2013-voorbeschouwing-gele-trui.html
Vooral van Didi verwacht ik veel :p
Morgen begint de ronde met een vlakke rit over 212.00 km.
Na een prachtige rit langs de baai van Palombaggia en de kliffen van Bonifacio, zullen de sprinters meteen een kans hebben om in het geel te komen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar boempatat
Country flagboempatat in 28-06-2013 09:58 Overige sporten en evenementen
in 28-06-2013 09:58 Overige sporten en evenementen
74 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Héél eigenaardige bet vandaag stage 9 op bwin:
Thomas Voeckler wint op 1e,2e,3e of 4e berg of andere deelnemer wint @1.25(je moet wel afzonderlijk wedden,je kunt ze niet in combinatie spelen)
Is er een afspraak met Voeckler mss? :p
Lijkt me toch een zekere bet.Heb andere deelnemer wint op col de Val Louron Azet(=4e berg) @1.25 (h)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Voor morgen heb ik 2 leuke confrontaties in de tijdrit
Lars boom vs thomas de gendt
odd 1.82
Kwiatowski - tuft
odd 1.60
0 Vind ik leuk's
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Morgen lijkt me dat Sagan de favoriet is! De finale is erg lastig voor de pure sprinters met 3 colletjes van de 4e categorie, daarvoor zijn er ook al een aantal van de 3e categorie geweest. Bij Betfair staat Sagan nu aan 6.6.
Het is wel een vrij hoge notering, waardoor het aangeeft dat er wel aardig wat risico in zit. Maar ik vermoed dat de Cannondale ploeg weer op kop gaat sleuren zoals Sagan toen ook zijn eerste overwinning in deze tour pakte! Dus als zoiets gaat gebeuren zie ik Sagan weer winnen.
Voor meer informatie over deze rit wil ik jullie hier naartoe verwijzen: http://www.letour.fr/le-tour/2013/us/stage-14.html
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Ik vind Mollema Antepost Event Winner @23.00 ook nog wel een leuke (Bwin) (1/10)
De Alpen moeten nog komen en Froome hoeft maar 1x slechte dag te hebben. De Belkin ploeg komt de laatste dagen beter voor de dag dan de Sky ploeg.
0 Vind ik leuk's
Rustig sinds 3 juli in dit topic. Weinig wieler(bet)liefhebbers hier? Ik vind de quotering voor Nairo Quintana top 3 in de Tour de France nog erg aantrekkelijk met 1,8. Eerder deze Tour al gespeeld tegen 2,5 en na gisteren ben ik er een stuk meer van overtuigd dat Quintana dit waar gaat maken. Nog twee zware aankomsten bergop en een klimtijdrit waarin hij amper tijd hoeft te verliezen, misschien zelfs wel wint op enkele mannen voor hem in het klassement. quoteringen van Unibet overigens.
Morgen, etappe 16, gaat een vroege vlucht slagen. Bakelants heeft dan een mooie quotering van 40 voor ritwinst en x11 voor top 3 in de etappe. Ook een Voeckler (17/5,25), De Gendt en Albasini (21/6) en Costa (30/9) vind ik zo op het eerste oog interessant voor ritwinst/top 3.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
chefspijker ik zie dit inderdaad ook wel gebeuren, maar Quintana en tijdrijden weet ik niet hoe goed hij zal zijn. Top 3 na gisteren is zeker mogelijk maar je weet niet of hij kon volgen had hij niet aangevallen en in het groepje ging zitten met alleen nog froome, porte en contador voor froome aanviel. Maar is wel zeer leuke odd en zeker het proberen waard. Morgen zie ik net als jou de vluchtelingen zeker een kans hebben. Ik denk dat Voeckler wel een keer zal toeslaan
0 Vind ik leuk's
Het tijdritparcours is wel echt gemaakt voor de klimmers. Twee klimmen van ongeveer 6 km aan ruim 6 procent en twee behoorlijk pittige afdalingen. In tijdritten met beklimmingen heeft Quintana het eigenlijk altijd goed gedaan. Zie Parijs-Nice en Baskenland dit jaar. Mocht Bauke hem van het podium houden, heb ik er ook wel vrede mee, maar zie dat eigenlijk niet gebeuren.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Oke, ik zal hem meespelen (y)
0 Vind ik leuk's
Quintana daalde wel erg matig in die eerste bergrit hoor. Denk persoonlijk dat ie geen tijd pakt in de tijdrit. Denk dat gisteren de moeilijkste rit was voor Mollema. Zie hem podium rijden samen met contador. Ben erg benieuwd wat voor plannetjes Contador nog heeft. Zou me niks verbazen als ie morgen iets probeerd op het vlakke of vrijdag in de vallei.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.