Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Tour de France 2013

Velen stemmen hun hele seizoen af op de maand juli, maar de eindoverwinning van de Tour is ieder jaar maar voor één renner weggelegd.Stem je mee ? ;-)
Een leuke site met voorbeschouwingen vind je hier:
http://www.wielerflits.nl/nieuws/22910/tour-2013-voorbeschouwing-gele-trui.html
Vooral van Didi verwacht ik veel :p
Morgen begint de ronde met een vlakke rit over 212.00 km.
Na een prachtige rit langs de baai van Palombaggia en de kliffen van Bonifacio, zullen de sprinters meteen een kans hebben om in het geel te komen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar boempatat
Country flagboempatat in 28-06-2013 09:58 Overige sporten en evenementen
in 28-06-2013 09:58 Overige sporten en evenementen
74 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Morgen 3 topfavorieten natuurlijk
Greipel odd 3.75
Sagan odd 5.00
Cav odd 5.00
Ik speel zelf cav winnen en cav top 3 ook een mooie odd 1.90
0 Vind ik leuk's
Ik zal mijn mening herzien. Ik heb het ritoverzicht gelezen en er komen weer een kleine bergjes in dat normaal voor de sprinters geen probleem mag zijn maar als je ziet dat cav en kittel er zo snel af moesten paar dagen geleden dan durf ik dit niet aan, volgens wielernieuws zijn dit de favorieten
De Favorieten
**** Peter Sagan
*** Alexander Kristoff, Joaquin Rojas
** Edvald Boasson Hagen, Tony Gallopin, Simon Gerrans
*Julien Simon, Mark Cavendish, Sylvain Chavanel, Michal Kwiatkowski
0 Vind ik leuk's
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
De sprinters gingen er dervoor wel af op bergen.. 2 cat als je als sprinter niet over de cote des bastides geraakt, of zelfs niet meer instaat bent om terug te komen met je ploeg na zoon brug over het water moet je uw fiets aan de haak hangen. word gewoon de eerste zuivere sprint naar mijn mening. Griepel is mijn mannetje voor morgen
cote des bastides
Gemiddeld: 2.8 %
Afstand: 3.35 km
Hoogte start: 261 m
Hoogte top: 357 m
Hoogteverschil: 96 m
0 Vind ik leuk's
I love sport, But hate Gambling
de iets betere klimmers onder de sprinters kunnen de koers op het einde op die heuvelstjes ook hard proberen temaken door hardtempo tegaan rijden etc. Misschien zal een cavendish dan lossen.
0 Vind ik leuk's
dus de koers hardmaken onderweg om op het laatste geen mannetjes meer over te hebben om de sprint te rijden? en dat op heuveltjes van 3% ?
Volgens mij word dit gewoon een kleine rustdag. een klein groepje weg mss dat europcar ze voor het laatste klimmetje willen terug pakken naar gelang wie er in de kopgroep zit voor de punten van Rolland. Denk dat vooral iedereen heel aan de streep wilt geraken en het parcours zeker niet zwaar genoeg is zelfs niet voor Cav of kittel er af te krijgen. hooguit een beetje vermoeien en zo hen winstkansen te doen slinken. maar we zullen het morgen wel zien zeker :)
0 Vind ik leuk's
I love sport, But hate Gambling
Marcel Kittel is toch sneller dan Sagan vind ik?
Odd voor kittel 1-3 3.25
0 Vind ik leuk's
Ik denk persoonlijk dat Kittel gaat lossen en dat Argos voor Degenkolb gaat. Degenkolb 1-3 @7.00
0 Vind ik leuk's
arie07:
Ik denk persoonlijk dat Kittel gaat lossen en dat Argos voor Degenkolb gaat. Degenkolb 1-3 @7.00

Idd zou best kunnen, kristoff vind ik ook een mooie odd want is bijna overal getipt als topfavoriet na sagan dan
0 Vind ik leuk's
Klopt die heb ik ook gepakt. Net als Sagan winst. Heb ook EBH gepakt, maar heb daar achteraf spijt van. Maar wellicht dat die me verrast.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.