Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op songfestival 2018

De nationale finales beginnen zo langzaam aan en ook daar zitten soms wat leuke betjes bij. Vanavond de eerste 2 waar ik op speel:

Finland: My first band to win @6.25 2/10 (Betfair)
UK: Lucie Jones to win @3 2/10 (Betfair)
2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar santi21
Country flagsanti21 in 27-01-2017 18:22 Overige sporten en evenementen
in 27-01-2017 18:22 Overige sporten en evenementen
149 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op do. 10 mei 2018, 11:10 schreef santi21:
Op do. 10 mei 2018, 10:14 schreef dellj:

Santi, heb je nog interessante tips op basis van de laatste press votes? Speel zelf op betfair.

Ik zit zelf op Denemarken @1.3 en Malta to qualify @2.75 die heeft goede repetitie achter de rug. Latvia not to qualify @2.05 pak ik ook nog mee.


Bedankt voor je tips, ik heb er tot nu toe veel aan gehad! Is er een reden dat je nu Fan votes post en vorige keer Press votes? Is een van de twee een betere graadmeter volgens jou?


Wat denk je van Moldova niet in top 5 bij de finale @ 1.58? Zie ze in beide votes niet hoog staan en ik denk dat er genoeg landen zijn die meer punten zullen pakken


edit: en Ukraine boven Latvia @ 1.60 lijkt me ook de moeite waard

Bericht gewijzigd door donnynedved op do 10 mei 2018, 11:00
1 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don
Op do. 10 mei 2018, 11:10 schreef santi21:
Op do. 10 mei 2018, 10:14 schreef dellj:

Santi, heb je nog interessante tips op basis van de laatste press votes? Speel zelf op betfair.

Ik zit zelf op Denemarken @1.3 en Malta to qualify @2.75 die heeft goede repetitie achter de rug. Latvia not to qualify @2.05 pak ik ook nog mee.


@ Santi: Denemarken in welk opzicht? Top 10 o.i.d.?Speel je die ook 10/10 - ik zoek nog een mooie bet om combo's mee te maken :)Ben nog even aan het oriënteren op een echte banker - zoals we die ook 2 jaar geleden hadden met dat optreden van die beperkte mensen @ 2.0 o.i.d. Enorm veel winst mee gemaakt ;)

0 Vind ik leuk's
Op do. 10 mei 2018, 12:36 schreef donnynedved:
Op do. 10 mei 2018, 11:10 schreef santi21:
Op do. 10 mei 2018, 10:14 schreef dellj:

Santi, heb je nog interessante tips op basis van de laatste press votes? Speel zelf op betfair.

Ik zit zelf op Denemarken @1.3 en Malta to qualify @2.75 die heeft goede repetitie achter de rug. Latvia not to qualify @2.05 pak ik ook nog mee.


Bedankt voor je tips, ik heb er tot nu toe veel aan gehad! Is er een reden dat je nu Fan votes post en vorige keer Press votes? Is een van de twee een betere graadmeter volgens jou?


Wat denk je van Moldova niet in top 5 bij de finale @ 1.58? Zie ze in beide votes niet hoog staan en ik denk dat er genoeg landen zijn die meer punten zullen pakken


edit: en Ukraine boven Latvia @ 1.60 lijkt me ook de moeite waard

Waar is Ukraine boven Latvia te spelen? Zeer mooie bet op basis van de press votes. Zeker value.

0 Vind ik leuk's
Op do. 10 mei 2018, 13:09 schreef dellj:
Op do. 10 mei 2018, 11:10 schreef santi21:
Op do. 10 mei 2018, 10:14 schreef dellj:

Santi, heb je nog interessante tips op basis van de laatste press votes? Speel zelf op betfair.


Hij speelt Denemarken to qualify @ 1.30


En bij welke bookie kan je combos maken met het songfestival? Voor zover ik heb gevonden geen enkele namelijk


Ukraine boven Latvia is op 1xbet

Bericht gewijzigd door donnynedved op do 10 mei 2018, 11:24
2 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don
Op do. 10 mei 2018, 08:27 schreef santi21:

Deze keer 8 op de 10 goed.

Moldavie en Servie ipv Malta en Polen.


Gelukkig was Malta TQ live enorm aan het droppen van 2,20 naar 1,50 op t laatst. Daardoor niet gepakt, anders had ik m op zeker wel gepakt. Onterecht dat ze niet door zijn btw en dan dat Servie wel:joy:

1 Vind ik leuk's

Ukraine boven Latvia is al binnen, Moldova niet in top 5 moet ook goed komen zoals het er nu naar uitziet.


Ik voeg voor morgen nog een 10/10 bet toe: Event In The Final - Cyprus Top 4, France Top 10 & Spain Outside The Top 10 @ 1.70 (1xBet)

Cyprus en France deden het goed net bij de juryshow, Spanje verwacht ik zeker niet bij de bovenste tien.

1 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Op internet staan uitslagen van de 2e halve finale die wel heel echt lijken! Hieruit blijkt dat Oekraïne als eerste is geëindigd. Odd voor een top 10 notering staat zo rond de @3,50!

1 Vind ik leuk's
Op za. 12 mei 2018, 00:44 schreef boyds:

Op internet staan uitslagen van de 2e halve finale die wel heel echt lijken! Hieruit blijkt dat Oekraïne als eerste is geëindigd. Odd voor een top 10 notering staat zo rond de @3,50!

2 Vind ik leuk's

Het lijken inderdaad vrij realistische uitslagen. Maar heb je iets van een bron want dit lijkt bijna te mooi om waar te zijn.

1 Vind ik leuk's

Santi nog 10/10 bets op basis van nieuwe info? Ik speel voornamelijk bij Betfair

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.