Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op songfestival 2018

De nationale finales beginnen zo langzaam aan en ook daar zitten soms wat leuke betjes bij. Vanavond de eerste 2 waar ik op speel:

Finland: My first band to win @6.25 2/10 (Betfair)
UK: Lucie Jones to win @3 2/10 (Betfair)
2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar santi21
Country flagsanti21 in 27-01-2017 18:22 Overige sporten en evenementen
in 27-01-2017 18:22 Overige sporten en evenementen
149 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Oef, geen idee. Lees overal dat Israël de grote favoriet is. Het lied gaat (volgens mij) over de #metoo-kwestie. Dat wordt vast omarmd door de andere landen. Je kan ze bij Unibet pakken op 2.75. Wellicht is dat een interessante bet. Voor de rest durf ik er weinig tot niks over te zeggen eigenlijk ;)

1 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Mijn tips voor dit jaar!


Winner:

Estonia @7,5 (Unibet) 3/10

France @15 (Unibet) 1/10

Bulgaria @21 (888) 1/10


Ik zie Israël naast alle hype niet winnen door jury.


Top 5/10

Estonia top 5 @1,65 (Unibet) 8/10

France top 5 @2,5 (Unibet) 5/10

Sweden top 5 @3 (Unibet) 5/10

Estonia top 10 @1,33 (Unibet) 10/10

France top 10 @1,45 (Unibet) 10/10

Sweden top 10 @1,45 (Unibet) 10/10

Bulgaria top 10 @1,67 (Betstars) 7/10

Australia top 10 @2,50 (Betstars) 3/10

Greece top 10 @3,50 (Betstars) 3/10

Ukraine top 10 @5 (Betstars) 3/10

Denmark no top 10 @1,30 (Unibet) 10/10

Moldova no top 10 @1,72 (Bwin) 7/10


Semi Final 1

Greece TQ @1,30 (Unibet) 10/10

Lithuania TQ @1,71 (10bet) 7/10

Belgium TQ @1,80 (William Hill) 5/10

Croatia NTQ @1,30 (Bwin) 10/10

Switzerland NTQ @1,80 (Unibet) 7/10

Armenia NTQ @2,20 (Unibet) 5/10

Estonia top 3 Semi 1 @1,50 (Bwin) 10/10


Semi Final 2

Australia TQ @1,30 (Betstars) 10/10

Denmark TQ @1,40 (Unibet) 8/10

Montenegro NTQ @1,25 (Betway) 10/10

Malta NTQ @1,40 (Bwin) 10/10

Russia NTQ @2,10 (Bwin) 7/10

Sweden top 3 Semi 2 @1,40 (Unibet) 10/10

Ukraine top 3 Semi 2 @2,75 (Unibet) 5/10


Specials

Bulgaria best Balkan country @1,53 10/10

Sweden best nordic country (Betstars) @3,75 7/10

France best Big 5 country (Coolbet) @1,80 7/10

UK to finish last (William Hill) @2,75 5/10


Dit zijn mijn picks voor de finale, later kom ik misschien met wat H2H picks als jullie dat willen :)

3 Vind ik leuk's

Ik heb de repetities afgelopen week gevolgd en een aantal zijn wat gestegen, naar aanleiding hiervan. Nederland is een van de landen, die redelijk weggezakt is. Vanavond zijn de jury optredens, dus die houd ik in de gaten want daar wordt 50% van de punten al verdeeld voor morgenavond. Kun je evt. goeie optredens nog op hogere odds pakken voordat ze morgen live op tv zijn.


Denk zelf dat mensen afknappen op Israël, te veel een clownsact. En afgelopen jaren is gebleken dat gedoodverfde favoriet uiteindelijk niet wint. Zonde om voor die lage odd te pakken van onder de 3.


Zoals eigenlijk elk jaar zal ik hieronder weer een aantal tips geven met de stakes erbij. Vragen waarom ik welke stake pak mag natuurlijk altijd.

3 Vind ik leuk's

Thanks Boyds & Santi21, ik heb er echt geen verstand van, was puur op basis van de nieuwsberichten. Thanks voor de lijstjes, ga zeker een aantal meespelen!

1 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

https://m.hln.be/showbizz/muziek/eurovisiesongfestival/alle-songs-uit-de-eerste-halve-finale-gewikt-en-gewogen~a98da078/


Hier vind je de commentaar en song van elk land voor de 1e HF.

Lol by Macedonie: De ideale drie minuten voor uw sanitaire stop of het aanvullen van chips en drank.

@sportgambler:zy zien dus Belgie ook to Q:wink::heart_eyes:

@Santi:commentaar op Cyprus is alvast veelbelovend: Eleni Foureira - 'Fuego’Uptempo en dance. Dat moet werken aan het einde van een lange Songfestivalrit. Eleni doet dat voortreffelijk. Sensueel in beeld gebracht, vocaal aanstekelijk. De indrukwekkende haardossen zijn een wezenlijk onderdeel van het visuele spektakel. De oosterse klanken goed geïntegreerd in het poppie deuntje. Zonder twijfel één van de favorieten van dit Songfestival.

@Santi&boyds:commentaar op Bulgarye daarentegen is heel wat minder: Bulgarije: Equinox - ‘Bones’De enige groep in deze eerste halve finale, maar dan wel samengesteld uit individueel talent uit Bulgarije en Amerika. Het dramatisch klinkende ‘Bones’, dat nooit echt openbloeit, kan ons echt niet bekoren.


Wat zeggen jullie daarop?:wink::sweat_smile:


1 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Op di. 8 mei 2018, 08:16 schreef boempatat:

https://m.hln.be/showbizz/muziek/eurovisiesongfestival/alle-songs-uit-de-eerste-halve-finale-gewikt-en-gewogen~a98da078/


Hier vind je de commentaar en song van elk land voor de 1e HF.

Lol by Macedonie: De ideale drie minuten voor uw sanitaire stop of het aanvullen van chips en drank.

@sportgambler:zy zien dus Belgie ook to Q:wink::heart_eyes:

@Santi:commentaar op Cyprus is alvast veelbelovend: Eleni Foureira - 'Fuego’Uptempo en dance. Dat moet werken aan het einde van een lange Songfestivalrit. Eleni doet dat voortreffelijk. Sensueel in beeld gebracht, vocaal aanstekelijk. De indrukwekkende haardossen zijn een wezenlijk onderdeel van het visuele spektakel. De oosterse klanken goed geïntegreerd in het poppie deuntje. Zonder twijfel één van de favorieten van dit Songfestival.

@Santi&boyds:commentaar op Bulgarye daarentegen is heel wat minder: Bulgarije: Equinox - ‘Bones’De enige groep in deze eerste halve finale, maar dan wel samengesteld uit individueel talent uit Bulgarije en Amerika. Het dramatisch klinkende ‘Bones’, dat nooit echt openbloeit, kan ons echt niet bekoren.


Wat zeggen jullie daarop?:wink::sweat_smile:


Cyprus staat nu bij de bookies op 1!


Bulgarije kreeg een staande ovatie tijdens de jury show gisteravond. Denk dat ze gemakkelijk door gaan vanavond en een goede kans hebben op een top 10 notering!

0 Vind ik leuk's

3 Vind ik leuk's
Op di. 8 mei 2018, 14:59 schreef santi21:

Wat is je banker-bet op basis van deze gegevens, Santi?

Welke 10 /10 is je topbet?


1 Vind ik leuk's

Ik zou live inzetten als ik jou was, meer value denk ik. Hou Estland in the de gaten en Belarus NTQ

0 Vind ik leuk's

Wat is het lied van Estland ongelooflijk mooi. Grote kanshebber

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.