Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op songfestival 2018

De nationale finales beginnen zo langzaam aan en ook daar zitten soms wat leuke betjes bij. Vanavond de eerste 2 waar ik op speel:

Finland: My first band to win @6.25 2/10 (Betfair)
UK: Lucie Jones to win @3 2/10 (Betfair)
2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar santi21
Country flagsanti21 in 27-01-2017 18:22 Overige sporten en evenementen
in 27-01-2017 18:22 Overige sporten en evenementen
149 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zeker. Ook UK top 15 en belgie beter dan griekenland :)
en Polen niet top-15 odd 2+
0 Vind ik leuk's

De odds van Unibet. Nederland inderdaad op de zesde plek. Durf het met een paar euro wel aan, puur om dit circus nog een beetje leuk te maken.



0 Vind ik leuk's
Vijftien is acht, acht is vier, vier is altijd vier. Tweeëndertig is twaalf, twaalf is vijf, vijf is vier, vier is altijd vier.

ik vind het klote dat je vorig jaar bij unibet geen combi kon maken van die h2h :(

enkel eindwinnaars en top 3 of top 10 lukte dacht ik.

en dan ook nog single he want combi lukte niet :(

Bericht gewijzigd door yellowboy op ma 12 mrt. 2018, 13:44
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Op bingoal.be staat Israel x20 om te winnen!

0 Vind ik leuk's

komen er dit jaar ( net als de vorige jaren ) weer opnieuw de foto's vanuit de pressroom , met de voorspelling van de pers ?? op welke site ( of facebook / twitter ) kan je die terugvinden ?? thanks

0 Vind ik leuk's

Ik ga mn best doen om dit jaar met het songfestival weer actief te zijn op het forum! Zodra de rehearsals beginnen komen de tips!

4 Vind ik leuk's
Op wo. 25 apr. 2018, 19:07 schreef santi21:

Ik ga mn best doen om dit jaar met het songfestival weer actief te zijn op het forum! Zodra de rehearsals beginnen komen de tips!

Top! Ik doe met je mee. Zit zeker value op deze markt.

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Op wo. 25 apr. 2018, 19:07 schreef santi21:

Ik ga mn best doen om dit jaar met het songfestival weer actief te zijn op het forum! Zodra de rehearsals beginnen komen de tips!

Top! Songfestival komt er weer aan en de bets staan open.

@ Santi: zou je ook weer aantal stakes willen aangeven m.b.t. 1 / 10. Waarbij 10 - bijna zekerheid is (free money ;) ) - om die ook te kunnen volgen en high staken!


Ik ga me alvast inlezen :)

0 Vind ik leuk's

Ik denk er aan om België to qualify for final te spelen

Odd 1.75


Nog tips?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.