Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Banken blokkeren betaling goksites

Nu in het nieuws:
http://www.rtl.nl/%28/actueel/rtlnieuws/binnenland/%29/components/actueel/rtlnieuws/2011/03_maart/31/binnenland/banken-blokkeren-betaling-goksites.xml
Banken blokkeren betaling goksites
Banken gaan geen zaken meer doen met bedrijven die goksites aanbieden, zegt staatssecretaris Teeven. De bedrijven staan op een zwarte lijst van de Nederlandse Vereniging van Banken.
Banken blokkeren betaling goksites
Gokken via internet is hier verboden, maar lastig aan te pakken. De websites worden namelijk door buitenlandse bedrijven beheerd. Via de banken kan Teeven wel betalingen blokkeren.
Het kabinet maakt zich zorgen over het toenemend aantal Nederlanders dat aan internetgokken doet. Het kan voor verslavingsproblemen zorgen. Vooral pokeren is op internet erg populair.
© ANP
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar maar
Country flagmaar in 31-03-2011 19:34 Storten, inzetten en uitbetalen
in 31-03-2011 19:34 Storten, inzetten en uitbetalen
43 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
En nu? Weet iemand een oplossing? Of ben ik het geld dat op mijn accounts staat nu kwijt?
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Gewoon eerst naar moneybookers of paypal overmaken en van daaruit naar de bookie of bank. Er is altijd wel een manier om zoiets te omzeilen.
[quote]Het kan voor verslavingsproblemen zorgen. Vooral pokeren is op internet erg populair.
Altijd maar weer dezelfde lulverhaal. Het draait gewoon allemaal om geld. De staatsbedrijven worden gewoon eruit geconcurreerd door de internetbedrijven. Dit kost ze steeds meer belastinginkomsten dus gaan ze het maar lopen verbieden.
Dit kunnen figuren als Teeven natuurlijk niet als argument gebruiken dus komen ze maar weer met schijnexcusen....lekker liberaal weer hoor VVD...
0 Vind ik leuk's
't Is ziek inderdaad. Teeven komt na zijn loopbaan in de politiek in de Raad van C. bij de Lotto (die bieden TOTO aan), let maar op. Salaris: hoog. Werkzaamheden: geen.
De EU tikt Nederland ook al enkele keren op de vingers vanwege deze maffiapraktijken, maar ze hebben schijt.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Ik wou dat de Britten en de Amerikanen ons kwamen bevrijden. 'Regime change' hiero.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
vivoex:
Gewoon eerst naar moneybookers of paypal overmaken en van daaruit naar de bookies /bank. Er is altijd wel een manier om zoiets te omzeilen
Ik vraag me alleen of ze die ook gaan blokkeren.
Ik vraag me nog wel meer af:
- gaat deze maatregel per direct in?
- er staat: "De NVB benadrukt dat de controle van de betalingen aan de creditkant plaatsvindt. Dat wil zeggen aan de kant van de bedrijven en niet aan de kant van de consument." betekent dit dat je niet meer kan storten, of niet meer kan laten uitbetalen? Waarschijnlijk dat laatste, of begrijp ik het verkeerd?
- gaan ze Moneybookers en Paypal ook blokkeren?
- vanaf wanneer wordt het gokken legaal, want daar is ook sprake van?
Als iemand meer duidelijkheid heeft, hoor ik dat graag. Wanneer ikzelf meer duidelijkheid heb, zal ik het hier neerzetten.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Er zullen toch wel altijd mogelijkheden bestaan om toch te kunnen gokken. Ze zijn toch ook van plan om het legaal te maken zodat bedrijven licenties in kunnen kopen ? We zien het wel wat er allemaal gaat gebeuren.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Ik wilde net laten uitbetalen. Toch maar even wachten.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Zou dit vanaf nu meteen ingaan? Zou net laten uitbetalen namelijk
0 Vind ik leuk's
waarom moeten ze het altijd verpesten voor gamblers? hebben ze niks te doen ofzo?
0 Vind ik leuk's
Het is aan individuele banken zelf om te bepalen of zij de relatie met die bedrijven opzeggen, zo laat de vereniging weten. De NVB benadrukt dat de controle van de betalingen aan de creditkant plaatsvindt. Dat wil zeggen aan de kant van de bedrijven en niet aan de kant van de consument.
Overigens heeft Teeven plannen om gokken via websites wel legaal te maken
Dit betekent dus als BWIN er zich niet aan houd, dat we gewoon alles gestort krijgen.
Bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/9419889/__Zwarte_lijst_goksites_banken__.html?p=12,2
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.