Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Banken blokkeren betaling goksites

Nu in het nieuws:
http://www.rtl.nl/%28/actueel/rtlnieuws/binnenland/%29/components/actueel/rtlnieuws/2011/03_maart/31/binnenland/banken-blokkeren-betaling-goksites.xml
Banken blokkeren betaling goksites
Banken gaan geen zaken meer doen met bedrijven die goksites aanbieden, zegt staatssecretaris Teeven. De bedrijven staan op een zwarte lijst van de Nederlandse Vereniging van Banken.
Banken blokkeren betaling goksites
Gokken via internet is hier verboden, maar lastig aan te pakken. De websites worden namelijk door buitenlandse bedrijven beheerd. Via de banken kan Teeven wel betalingen blokkeren.
Het kabinet maakt zich zorgen over het toenemend aantal Nederlanders dat aan internetgokken doet. Het kan voor verslavingsproblemen zorgen. Vooral pokeren is op internet erg populair.
© ANP
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar maar
Country flagmaar in 31-03-2011 19:34 Storten, inzetten en uitbetalen
in 31-03-2011 19:34 Storten, inzetten en uitbetalen
43 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mooie gekmakerij dit, feit is dat de regering nog steeds niet weet wat ze er tegen willen doen.... Anders gewoon moneybookers gebruiken, lijkt me.
0 Vind ik leuk's
Elke wedstrijd is een wed strijd.
in belgie geen problemen mee!!maar is inderdaad wel zo dat de staat geld geroken heeft!!er is altijd wel een weg omheen he!!is hier ook sprake van geweest maar dat lukt gewoon niet !!iets met europese regelgeving dacht ik???en sorry he ik stort mijn geld nog altijd aan wie ik wil en een bank die dat weigert te doen is mij gewoon kwijt als klant!!
0 Vind ik leuk's
leonardo1965:
in belgie geen problemen mee!!maar is inderdaad wel zo dat de staat geld geroken heeft!!er is altijd wel een weg omheen he!!is hier ook sprake van geweest maar dat lukt gewoon niet !!iets met europese regelgeving dacht ik???en sorry he ik stort mijn geld nog altijd aan wie ik wil en een bank die dat weigert te doen is mij gewoon kwijt als klant!!

Klopt in Belgie wouden ze het online gokken helemaal verbieden wel mooi om te horen dat dat gewoon niet lukt en onhaalbaar is zo zal dat ook in Nederland zijn.(y) En willen ze alle andere betaling opties zoals paysafecard,moneybookers, neteller etc ook gaan verbieden ? En ik lees nu in 1x dat Teeven er vanuit gaat dat banken zich er aan zullen houden. We zullen het allemaal zien maar het lijkt mij ook onhaalbaar.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Ik ben hier totaal niet bang voor ten eerste de regering blaft al jaren maar hebben simpelweg niet genoeg middelen om het helemaal zo te willen als ze willen. Kijk in Belgie daar had het gokken al tijden verboden moeten zijn maar de situatie is er nog steeds hetzelfde als jaren geleden.
Verder is het ook zo dat er : partijen als buckaroo tussen etc die kunnen ze onmogelijk filteren zonder geavanceerde software. Om deze software er te laten komen is de regering ook al wel weer een paar jaar verder. Ook hebben banken eerder al aangegeven niet mee te willen werken aan zulke maffia praktijken van de regering en willen banken een vrij verkeer van handelen. Het ligt nu bij de banken of ze wel of niet de betalingen gaan blokkeren en al zouden banken dat doen dan blijven er nog zoveel andere opties over + dat er in de loop der tijd nog vele opties bij zullen komen.
Blaffende honden bijten niet in dit geval blaffen ze al vele jaren maar is er nog nooit gebeten !
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
idd veel praatjes maar komt niets van terecht. En anders zijn er zoveel manieren om het te omzeilen. Koop Paysafecard, laat het uitbetalen op je Neteller en pin het geld lekker met de Neteller kaart uit de muur of betaal ermee in winkels. Geen bank komt voor in deze methode. En zo zijn er nog zoveel te bedenken natuurlijk.
0 Vind ik leuk's
visser:
idd veel praatjes maar komt niets van terecht. En anders zijn er zoveel manieren om het te omzeilen. Koop Paysafecard, laat het uitbetalen op je Neteller en pin het geld lekker met de Neteller kaart uit de muur of betaal ermee in winkels. Geen bank komt voor in deze methode. En zo zijn er nog zoveel te bedenken natuurlijk.

Idd visser gewoon paysafe en neteller
0 Vind ik leuk's
Ik heb als crewlid inzicht in de site statistieken en daar kwam ik deze zoekterm tegen : kan nie storten op bwin via ing en ing bwin uitbetalen. Dus mogelijk lukt het al niet meer om via ing transacties met goksites te maken ?
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
zijn wel diezelfde banken die geld van khadafi en consoorten wel aanpakken!!hypocrisie ten top!!!
0 Vind ik leuk's
De ING bank is zelfs in leven gehouden door de regering dus de ING werkt dan natuurlijk direct mee.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik ben blij dat ik niet heb geprobeerd te laten storten via ING.
ABN (100% in handen van de staat, geloof ik) werkt dan trouwens vrijwel zeker ook mee.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.