Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Banken blokkeren betaling goksites

Nu in het nieuws:
http://www.rtl.nl/%28/actueel/rtlnieuws/binnenland/%29/components/actueel/rtlnieuws/2011/03_maart/31/binnenland/banken-blokkeren-betaling-goksites.xml
Banken blokkeren betaling goksites
Banken gaan geen zaken meer doen met bedrijven die goksites aanbieden, zegt staatssecretaris Teeven. De bedrijven staan op een zwarte lijst van de Nederlandse Vereniging van Banken.
Banken blokkeren betaling goksites
Gokken via internet is hier verboden, maar lastig aan te pakken. De websites worden namelijk door buitenlandse bedrijven beheerd. Via de banken kan Teeven wel betalingen blokkeren.
Het kabinet maakt zich zorgen over het toenemend aantal Nederlanders dat aan internetgokken doet. Het kan voor verslavingsproblemen zorgen. Vooral pokeren is op internet erg populair.
© ANP
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar maar
Country flagmaar in 31-03-2011 19:34 Storten, inzetten en uitbetalen
in 31-03-2011 19:34 Storten, inzetten en uitbetalen
43 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Net een betaling ontvangen van Bwin en ik zit bij de ING. Niets is geblokkeerd of niet ontvangen.
Zoveel direct als indirect kan er nog gewoon geld worden overgemaakt op Nederlandse rekeningen van "buitenlandse" wedsites.
Mijn voorstel voor de mods is dan ook om hier een slotje op te doen, voordat er nog meer bezorgde mensen op reageren.
0 Vind ik leuk's
Bij deze, u vraagt wij draaien :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.