Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Kan maar bepaald bedrag inzetten bij live tenniswedstrijd?

Jongens even een vraagje, bij zo'n tenniswedstrijd momenteel op unibet kan je maar bepaald bedrag inzetten, dan moet je op de M klikken die er naast staat en dan zet die het maximale bedrag in. Wat houd dit precies in ?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar remco-afca
Country flagremco-afca in 2-07-2014 09:33 Storten, inzetten en uitbetalen
in 2-07-2014 09:33 Storten, inzetten en uitbetalen
19 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
de welgekende limieten ;-)
0 Vind ik leuk's
Blijven die limieten nu voor altijd? aangezien ik gister eindelijk eens wat gewonnen heb, krijg je dan al meteen limieten op alles wat met live te maken heeft? Kan ik nog iets doen zoals de chat contacteren om dit toch te veranderen of gaat die na een verloop van tijd weer weg?
0 Vind ik leuk's
Bij unibet heb ik al best veel gewonnen maar nooit een limiet gehad :-$
Heb je het bij maar 1 wedstrijd?
0 Vind ik leuk's
Nee heb het bij alles wat met LIVE wedden te maken heeft. Maar vind het raar aangezien ik soms mensen hun betting history zie posten waar ze non stop winnen op tennis, en gister win ik eindelijk eens een goed bedrag en meteen limieten.. Bijvoorbeeld bij een odd van 1.45 live kan ik max 21 euro inzetten en bij odd van 3 is het maximum ongeveer 7 euro..
0 Vind ik leuk's
Ja dan kun je maximaal €10 winnen..., dat is precies wat ik bij interwetten had.
Wel eerlijk gewonnen? ;-)
0 Vind ik leuk's
Ja zover ik weet wel, zou ook niet weten op welke oneerlijke manier ik geld bij ze kan winnen haha :P
0 Vind ik leuk's
Is er nog iets aan te doen? Verhaal halen bij de klantenservice, vind het namelijk toch vreemd hoor, Het in het begin veel verloren aangezien ik al aantal jaar speel, paar maanden geleden ging het steeds beter en nu eindelijk goede dag en het is over.
0 Vind ik leuk's
Oh en ik zet net te kijken live op wimbledon wedden kan ik wel 100 euro winnen het ligt telkens aan de odds. Maar bij zo'n toernooi in braunschweig bijvoorbeeld kan ik veel minder zetten.
0 Vind ik leuk's
remco-afca:
Ja zover ik weet wel, zou ook niet weten op welke oneerlijke manier ik geld bij ze kan winnen haha :P
Veel geld inzetten op weddenschappen die al afgelopen zijn :p
0 Vind ik leuk's
Ooh op die manier, naja nooit op gelet eigenlijk en het lijkt me wanneer dat gebeurd dat ze dan achteraf gewoon zullen cancelen. Bij mij is het altijd zo dat ik de punten al zie updaten en daarna pas op de livestream een paar seconden later het punt zie worden gemaakt :P
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.