Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Kan maar bepaald bedrag inzetten bij live tenniswedstrijd?

Jongens even een vraagje, bij zo'n tenniswedstrijd momenteel op unibet kan je maar bepaald bedrag inzetten, dan moet je op de M klikken die er naast staat en dan zet die het maximale bedrag in. Wat houd dit precies in ?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar remco-afca
Country flagremco-afca in 2-07-2014 09:33 Storten, inzetten en uitbetalen
in 2-07-2014 09:33 Storten, inzetten en uitbetalen
19 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hmm, ik kijk momenteel vandaag bij tennis live, en ik zie dat er geen M meer staat en het lijkt erop dat ik kan inzetten wat ik wil :O, zou het een foutje zijn geweest of is het gewoon weer weggehaald aangezien ik gister klein beetje verlies maakte met wat combi's?
0 Vind ik leuk's
remco-afca:
Hmm, ik kijk momenteel vandaag bij tennis live, en ik zie dat er geen M meer staat en het lijkt erop dat ik kan inzetten wat ik wil :O, zou het een foutje zijn geweest of is het gewoon weer weggehaald aangezien ik gister klein beetje verlies maakte met wat combi's?


Dat zal wel gissen blijven wat de exacte reden is. Zelf vermoed ik gewoon een foutje van Unibet zelf.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Het was vanochtend dus weg en nu heb ik er weer last van.. wat een raar gedoe allemaal.
0 Vind ik leuk's
remco-afca:
Hmm, ik kijk momenteel vandaag bij tennis live, en ik zie dat er geen M meer staat en het lijkt erop dat ik kan inzetten wat ik wil :O, zou het een foutje zijn geweest of is het gewoon weer weggehaald aangezien ik gister klein beetje verlies maakte met wat combi's?
Wat je mag inzetten kan nogal verschillen per sport en of het een populair toernooi is of niet.

Op een voetbal WK zijn inzet limieten er hoog, wil je inzetten op bv spaanse derde klasse zijn limieten ook vaak veel lager, bookmakers zijn niet dom, die hebben vaak niet de nodige info over lagere klassen en zo word een mogelijk verlies flink beperkt.

Zelfde geld voor tennis, als je op een groot tennis tournament wilt inzetten zal je veel meer kunnen inzetten dan op een toernooi met onbekende spelers en die niet zoveel voorstelt.

En dan kan het per bookmakers ook nog verschillen, bij asian bookmakers en Betfair kan je vaak veel meer inzetten dan bookmakers als Bwin en Unibet.

0 Vind ik leuk's
Zeker een raar gedoe allemaal. Ik zou toch even contact opnemen met de klantenservice van Unibet om erachter te komen wat nou de precieze reden is.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ja klopt mojos, maar blijf het raar vinden opeens had ik dat nadat ik eindelijk eens een goede winst had gemaakt op een dag, en dan meteen krijg ik dus het gezeur dat ik limits krijg opgelegd, terwijl ik al zat verloren heb in de jaren dat ik bij ze speel. Nu heb ik eens gekeken en heb ik ook gelezen dat andere mensen dit ook hebben gehad na ze een tijd achter mekaar wonnen. en als ze bleven doorspelen met dus telkens de maximale bet, dat ze hun account geblokkeerd kregen.. en dat unibet hier geen reden voor had.. Hier ben ik dus een beetje bang voor aangezien er nog gewoon geld op staat.
0 Vind ik leuk's
remco-afca:
Ja klopt mojos, maar blijf het raar vinden opeens had ik dat nadat ik eindelijk eens een goede winst had gemaakt op een dag, en dan meteen krijg ik dus het gezeur dat ik limits krijg opgelegd, terwijl ik al zat verloren heb in de jaren dat ik bij ze speel. Nu heb ik eens gekeken en heb ik ook gelezen dat andere mensen dit ook hebben gehad na ze een tijd achter mekaar wonnen. en als ze bleven doorspelen met dus telkens de maximale bet, dat ze hun account geblokkeerd kregen.. en dat unibet hier geen reden voor had.. Hier ben ik dus een beetje bang voor aangezien er nog gewoon geld op staat.
Een account blokkade op de manier die jij bedoeld zal Unibet echt niet doen omdat je aan het winnen bent, zolang je geen rare dingen doet zal Unibet je account echt niet blokkeren omdat je aan het winnen bent, dan krijg je gewoon een limiet op je account, maar je krijgt sowieso altijd je geld uitbetaalt, daar hoef je echt geen zorgen over te maken.
0 Vind ik leuk's
Ja ok ik zag namelijk net ook iemand in zo'n groep en die had ook flink gewonnen op tennis, en vroeg aan hem of hij ook limiet had en die had dat ook dus ik vroeg aan hem hoe doe jij dat nu dan, toen zei die dus ja gewoon telkens maxed spelen.. Als het geen risico's mee brengt vind ik het prima maar is het mogelijk dat het gewoon nog weg gaat na een verloop van tijd ? Of als je eenmaal zo'n limiet hebt ( wat ik dus niet zeker weet of het echt is of een fout bij Unibet ) dat het voor altijd is ?
0 Vind ik leuk's
remco-afca:
Ja ok ik zag namelijk net ook iemand in zo'n groep en die had ook flink gewonnen op tennis, en vroeg aan hem of hij ook limiet had en die had dat ook dus ik vroeg aan hem hoe doe jij dat nu dan, toen zei die dus ja gewoon telkens maxed spelen.. Als het geen risico's mee brengt vind ik het prima maar is het mogelijk dat het gewoon nog weg gaat na een verloop van tijd ? Of als je eenmaal zo'n limiet hebt ( wat ik dus niet zeker weet of het echt is of een fout bij Unibet ) dat het voor altijd is ?
Normaal gesproken is een limiet voor altijd. ....

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.