Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Vragen over Moneybookers / Skrill

Goedemiddag!
Ik ben nieuw met moneybookers, maar volgens vele van jullie is dit aan te raden om te gebruiken bij online gokken. Nu heb ik nog een paar vragen over skrill.
- Klopt het als je een account aanmaak, dat je dan €10 jaarlijks moet betalen?
- Klopt het dat als je geld gewonnen heb en het bedrag op Skrill overboek en daarna naar je bankrekening, dat je dan 1,8% moet betalen op het bedrag dat je naar je rekening stort?
- Daarnaast zou ik graag jullie persoonlijke (indien je bij Skrill zit) ervaringen horen over Skrill.
Alvast bedankt voor de moeite!
Groet,
Vincent
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vinnie
Country flagvinnie in 26-09-2013 11:06 Storten, inzetten en uitbetalen
in 26-09-2013 11:06 Storten, inzetten en uitbetalen
213 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
davidus2014:
pauperclown:
davidus2014:
Ik heb zojuist 15 euro overgemaakt vanaf Skrill naar Unibet, dit was het minimale bedrag.

Kan ik nu direct 3k overmaken van Unibet naar Skrill? Of moet dit in kleinere stappen?

Wat raden jullie aan?



In een keer overmaken is prima.



Thanks! Dan ga ik dat gewoon doen. Blijft genoeg over om mee te spelen. Hoelang duurt het voor het op Skrill staat?

Snapt iemand hoe het volgende zit:

Wanneer ik geld middels Ideal overmaak naar Skrill gaat dit naar een Nederlandse IBAN van de Rabo. Zelf heb ik helemaal geen Rabo.
Skrill is toch een Brits bedrijf? Waarom gaat het dan via de Rabo? Zo komt de BD er achter toch?



Om een Ideal betaling te doen bij een bedrijf, ongeacht in welk land ze zitten moet er een Nederlands bankrekeningnummer zijn voor zover ik het weet. Geloof me de BD controleert niet elke betaling die jij doet of wordt gedaan. De BD zal alleen controle uitvoeren als er verdachte activiteiten zijn die over het algemeen worden gemeld door de bank en de BD zal niet zelfstandig elke financiële transactie opvragen.
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
Echt vervelend: ik dien mijn Skrill account te verifiëren bij Unibet en wanneer ik een document probeer te uploaden krijg ik de volgende melding:


Oops, that one slipped in the net
The page you are looking for doesn’t seem to exist
404pae not found
Either try typing the url again or select one of the navigation options


Heeft iemand hier ervaring mee? Kan iemand mij helpen? Ik upload gewoon een pdf..

Edit: De helpdesk bevestigt dat zij het document 8 keer hebben ontvangen :-)

0 Vind ik leuk's
davidus2014:
Ik heb gister, onder andere dankzij de winst van Excelsior, een paar k gewonnen via unibet. Vanwege ksb dus gister een Skrill account aangemaakt en vandaag een pas aangevraagd. Vooralsnog loopt alles voorspoedig bij Skrill, maar als ik de verhalen in dit topic lees, ben ik wel een beetje bang om Skrill veelvuldig te gaan gebruiken.

Als ik straks mijn pas heb wil ik het bedrag die ik gewonnen heb uit de automaat halen en middels een kasstorting op mijn bankrekening zetten. Ik denk dat de kans dat de BD dit door heeft dan kleiner is dan wanneer ik het bedrag via Skrill naar mijn bank overmaak. Klopt dit?

Klopt het dat je maar 5 keer een bedrag van € 250 euro kunt pinnen? Dit schiet niet echt op..
Kan ik het volledige bedrag van Unibet in 1 x overmaken naar mijn Skrill rekening? Of dient dit eerst nog geverifieerd te worden o.i.d.?





Let er wel op dat in het geval dat je je storting gemaakt hebt met Ideal (Of een andere stortingswijze ) dat je ook weer via die manier zal moeten uitbetalen.
Dus in het geval dat je bijvoorbeeld 200 hebt gestort via Ideal, zal je niet 3000 kunnen overboeken naar skrill, maar zal dit moeten gebeuren via Bankuitbetaling ( Dit om witwassen tegen te gaan.)
0 Vind ik leuk's
Hoi Berry, bedankt voor je reactie. Ik snap niet zo goed wat je bedoeld..? Wat bedoel je met 200 gestort via iDeal? Gestort op skrill? Of op Unibet?
0 Vind ik leuk's
Berry heeft de andere reacties niet goed gelezen want hij bedoelt dat je pas na Skrill kan overmaken vanaf je Unibet account als je eerst van je Skrill account naar je Unibet account wat hebt overgemaakt.
Dit is al aangegeven en heb je al gedaan.....




0 Vind ik leuk's
money-is-funny:
Berry heeft de andere reacties niet goed gelezen want hij bedoelt dat je pas na Skrill kan overmaken vanaf je Unibet account als je eerst van je Skrill account naar je Unibet account wat hebt overgemaakt.
Dit is al aangegeven en heb je al gedaan.....






Stel je stort 200 euro via Ideal op Unibet, hiermee maak je 3000 euro.
Vervolgens maak je een Skrill account aan, en stort je de 15 euro naar unibet (Minimale storting).

Op het moment dat je nu die 3000 euro wilt laten uitbetalen naar Skrill zullen ze je vertellen dat je deze uitbetaling alleen via bank zal kunnen verrichten. (Anti-Witwassen)
0 Vind ik leuk's
berry028:
money-is-funny:
Berry heeft de andere reacties niet goed gelezen want hij bedoelt dat je pas na Skrill kan overmaken vanaf je Unibet account als je eerst van je Skrill account naar je Unibet account wat hebt overgemaakt.
Dit is al aangegeven en heb je al gedaan.....






Stel je stort 200 euro via Ideal op Unibet, hiermee maak je 3000 euro.
Vervolgens maak je een Skrill account aan, en stort je de 15 euro naar unibet (Minimale storting).

Op het moment dat je nu die 3000 euro wilt laten uitbetalen naar Skrill zullen ze je vertellen dat je deze uitbetaling alleen via bank zal kunnen verrichten. (Anti-Witwassen)


Ook via Unibet heb ik toevallig 15 euro middels Ideal overgemaakt, waarmee ruim 3k is verdiend..

Ik heb nooit 3k overgemaakt via Ideal naar Unibet, dus volgens jou theorie kan ik die 3k nooit terugkrijgen..

Dit is in strijd met de rest van de reacties in dit topic..
0 Vind ik leuk's
gewoon 3 keer 1k overmaken naar Skrill. Hoeft ook niet in 1 keer 3000 te zijn.
Ik heb hier nooit problemen mee gehad, zowel niet met Skrill als bookies.
0 Vind ik leuk's
davidus2014:
berry028:
money-is-funny:
Berry heeft de andere reacties niet goed gelezen want hij bedoelt dat je pas na Skrill kan overmaken vanaf je Unibet account als je eerst van je Skrill account naar je Unibet account wat hebt overgemaakt.
Dit is al aangegeven en heb je al gedaan.....






Stel je stort 200 euro via Ideal op Unibet, hiermee maak je 3000 euro.
Vervolgens maak je een Skrill account aan, en stort je de 15 euro naar unibet (Minimale storting).

Op het moment dat je nu die 3000 euro wilt laten uitbetalen naar Skrill zullen ze je vertellen dat je deze uitbetaling alleen via bank zal kunnen verrichten. (Anti-Witwassen)


Ook via Unibet heb ik toevallig 15 euro middels Ideal overgemaakt, waarmee ruim 3k is verdiend..

Ik heb nooit 3k overgemaakt via Ideal naar Unibet, dus volgens jou theorie kan ik die 3k nooit terugkrijgen..

Dit is in strijd met de rest van de reacties in dit topic..


Die 3k kun je wel gewoon terugkrijgen, alleen kan je die niet direct skrill overmaken.


Ik had een week of 3 geleden via Ideal een storting van 150 euro gemaakt, en hier 1300 euro van gemaakt.
Toen ik dit naar Skrill wou overboeken werd de uitbetaling geweigerd, met als reden dat er uitbetaald moet worden als dezelfde manier als er gestort is.
0 Vind ik leuk's
berry028:
davidus2014:
berry028:
money-is-funny:
Berry heeft de andere reacties niet goed gelezen want hij bedoelt dat je pas na Skrill kan overmaken vanaf je Unibet account als je eerst van je Skrill account naar je Unibet account wat hebt overgemaakt.
Dit is al aangegeven en heb je al gedaan.....






Stel je stort 200 euro via Ideal op Unibet, hiermee maak je 3000 euro.
Vervolgens maak je een Skrill account aan, en stort je de 15 euro naar unibet (Minimale storting).

Op het moment dat je nu die 3000 euro wilt laten uitbetalen naar Skrill zullen ze je vertellen dat je deze uitbetaling alleen via bank zal kunnen verrichten. (Anti-Witwassen)


Ook via Unibet heb ik toevallig 15 euro middels Ideal overgemaakt, waarmee ruim 3k is verdiend..

Ik heb nooit 3k overgemaakt via Ideal naar Unibet, dus volgens jou theorie kan ik die 3k nooit terugkrijgen..

Dit is in strijd met de rest van de reacties in dit topic..


Die 3k kun je wel gewoon terugkrijgen, alleen kan je die niet direct skrill overmaken.


Ik had een week of 3 geleden via Ideal een storting van 150 euro gemaakt, en hier 1300 euro van gemaakt.
Toen ik dit naar Skrill wou overboeken werd de uitbetaling geweigerd, met als reden dat er uitbetaald moet worden als dezelfde manier als er gestort is.


Heb regelmatig via iDeal gestort om het vervolgens via Skrill uit te betalen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.