Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Vragen over Moneybookers / Skrill

Goedemiddag!
Ik ben nieuw met moneybookers, maar volgens vele van jullie is dit aan te raden om te gebruiken bij online gokken. Nu heb ik nog een paar vragen over skrill.
- Klopt het als je een account aanmaak, dat je dan €10 jaarlijks moet betalen?
- Klopt het dat als je geld gewonnen heb en het bedrag op Skrill overboek en daarna naar je bankrekening, dat je dan 1,8% moet betalen op het bedrag dat je naar je rekening stort?
- Daarnaast zou ik graag jullie persoonlijke (indien je bij Skrill zit) ervaringen horen over Skrill.
Alvast bedankt voor de moeite!
Groet,
Vincent
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vinnie
Country flagvinnie in 26-09-2013 11:06 Storten, inzetten en uitbetalen
in 26-09-2013 11:06 Storten, inzetten en uitbetalen
213 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
davidus2014:
Ik heb gister, onder andere dankzij de winst van Excelsior, een paar k gewonnen via unibet. Vanwege ksb dus gister een Skrill account aangemaakt en vandaag een pas aangevraagd. Vooralsnog loopt alles voorspoedig bij Skrill, maar als ik de verhalen in dit topic lees, ben ik wel een beetje bang om Skrill veelvuldig te gaan gebruiken.

Als ik straks mijn pas heb wil ik het bedrag die ik gewonnen heb uit de automaat halen en middels een kasstorting op mijn bankrekening zetten. Ik denk dat de kans dat de BD dit door heeft dan kleiner is dan wanneer ik het bedrag via Skrill naar mijn bank overmaak. Klopt dit?

Klopt het dat je maar 5 keer een bedrag van € 250 euro kunt pinnen? Dit schiet niet echt op..
Kan ik het volledige bedrag van Unibet in 1 x overmaken naar mijn Skrill rekening? Of dient dit eerst nog geverifieerd te worden o.i.d.?



Gefeliciteerd met je winst. Ik adviseer je eerst om je skrillaccount te verifiëren, hiermee voorkom je onnodig gezeik in de toekomst. Verder vind ik Skrill uiterest betrouwbaar, ze zijn soms alleen wat moeilijk te bereiken. Mocht je ze toch nodig hebben dan is bellen uiteraard de snelste methode, via twitter zijn ze ook benaderbaar (@ask_skrill). Als je geen gekke dingen doet zul je ze overigens niet vaak nodig hebben. Verder krijg je inderdaad te maken met limieten, tenzij je VIP bent, dan kan er ineens erg veel. (https://www.skrill.com/en/vip-programme/). Ik geloof dat je inderdaad standaard €250 p.d. kan pinnen, en €1000 online kan uitgeven.

Overigens begrijp ik niet goed waarom je het geld niet gewoon op je Skrill-rekening laat staan, maar daar zal jij ongetwijfeld een goede reden voor hebben.
0 Vind ik leuk's
pauperclown:
davidus2014:
Ik heb gister, onder andere dankzij de winst van Excelsior, een paar k gewonnen via unibet. Vanwege ksb dus gister een Skrill account aangemaakt en vandaag een pas aangevraagd. Vooralsnog loopt alles voorspoedig bij Skrill, maar als ik de verhalen in dit topic lees, ben ik wel een beetje bang om Skrill veelvuldig te gaan gebruiken.

Als ik straks mijn pas heb wil ik het bedrag die ik gewonnen heb uit de automaat halen en middels een kasstorting op mijn bankrekening zetten. Ik denk dat de kans dat de BD dit door heeft dan kleiner is dan wanneer ik het bedrag via Skrill naar mijn bank overmaak. Klopt dit?

Klopt het dat je maar 5 keer een bedrag van € 250 euro kunt pinnen? Dit schiet niet echt op..
Kan ik het volledige bedrag van Unibet in 1 x overmaken naar mijn Skrill rekening? Of dient dit eerst nog geverifieerd te worden o.i.d.?



Gefeliciteerd met je winst. Ik adviseer je eerst om je skrillaccount te verifiëren, hiermee voorkom je onnodig gezeik in de toekomst. Verder vind ik Skrill uiterest betrouwbaar, ze zijn soms alleen wat moeilijk te bereiken. Mocht je ze toch nodig hebben dan is bellen uiteraard de snelste methode, via twitter zijn ze ook benaderbaar (@ask_skrill). Als je geen gekke dingen doet zul je ze overigens niet vaak nodig hebben. Verder krijg je inderdaad te maken met limieten, tenzij je VIP bent, dan kan er ineens erg veel. (https://www.skrill.com/en/vip-programme/). Ik geloof dat je inderdaad standaard €250 p.d. kan pinnen, en €1000 online kan uitgeven.

Overigens begrijp ik niet goed waarom je het geld niet gewoon op je Skrill-rekening laat staan, maar daar zal jij ongetwijfeld een goede reden voor hebben.



Bedankt voor je reactie. Ja het waren leuke wedstrijden gister, naast Excelsior was die kopbal van Janssen (Fc Utrecht) in de blessuretijd er 1 om in te lijsten!

We willen onze tuin opknappen (bouwmarkt), een bakfiets (in de winkel) kopen een vakantie (binnenland) boeken. Dat gaat makkelijker als het op onze normale rekening staat toch?

Ik zal het online gokverkeer via Skrill laten lopen, maar dan hoeft er niet zo veel op te staan, aangezien ik af en toe 5 of 10 euro inzet. Helemaal nu het seizoen er bijna op zit is dit momenteel minder interessant.

Ik heb mijzelf persoonlijk geverifieerd bij Skrill. Moet Unibet ook nog geverifieerd worden bij Skrill? Ik las iets van een eenmalige storting?

Daarnaast heb ik een vijftal eenmalige-codes gekregen die ik moet invullen als ik inlog. Wat moet ik doen als deze 5 codes alle 5 gebruikt zijn? Hoe dien ik dan in te loggen?

ik vind dat Skrill toch nog een beetje spannend om eerlijk te zijn :-$

ben bang dat ik straks niet meer bij mijn geld kan haha
0 Vind ik leuk's
Volgens mij zijn die codes zijn om je Google Authenticator app te kunnen verifieren. Bij elke inlog in je skrill account, moet je een code invoeren die je via die app ziet (deze verversen elke 10s ofzo). Je telefoon is hiermee verbonden met je account.

De vijf codes die jij bedoelt zijn volgens mij om mocht je telefoon kapot raken oid, Google Authenticator op een andere telefoon te kunnen bereiken.
0 Vind ik leuk's
[quote]


Bedankt voor je reactie. Ja het waren leuke wedstrijden gister, naast Excelsior was die kopbal van Janssen (Fc Utrecht) in de blessuretijd er 1 om in te lijsten!

We willen onze tuin opknappen (bouwmarkt), een bakfiets (in de winkel) kopen een vakantie (binnenland) boeken. Dat gaat makkelijker als het op onze normale rekening staat toch?

Ik zal het online gokverkeer via Skrill laten lopen, maar dan hoeft er niet zo veel op te staan, aangezien ik af en toe 5 of 10 euro inzet. Helemaal nu het seizoen er bijna op zit is dit momenteel minder interessant.

Ik heb mijzelf persoonlijk geverifieerd bij Skrill. Moet Unibet ook nog geverifieerd worden bij Skrill? Ik las iets van een eenmalige storting?

Daarnaast heb ik een vijftal eenmalige-codes gekregen die ik moet invullen als ik inlog. Wat moet ik doen als deze 5 codes alle 5 gebruikt zijn? Hoe dien ik dan in te loggen?

ik vind dat Skrill toch nog een beetje spannend om eerlijk te zijn :-$

ben bang dat ik straks niet meer bij mijn geld kan haha


Wil jij van Unibet naar Skrill storten dan moet je eerst geld overmaken van Skrill naar je Unibet account. 1 euro is voldoende.
Je zegt dat je in de bouwmarkt wat wilt kopen en een bakfiets in de winkel.
Deze dingen kan je prima kopen met een Skrill pasje zolang er in deze winkels maar mastercard wordt geaccepteerd. Dit is bijna overal wel het geval.
Je kan per dag maximaal 1000 euro pinnen met je Skrill pasje in de winkel omdat je geen VIP bent (ben je VIP dan is dit 3000-5000).
Uit de automaat kan je inderdaad maximaal 250 euro per dag binnen (ben je VIP dan is dit 750-5000). Hier gaat nog wel wat fee vanaf van 1.75 %).
Stel je wil 2000 contant hebben dan pin je 8 dagen 250 euro, hier gaat dan 35 euro fee vanaf. Dit is te overzien.
Oftwel er zijn mogelijkheden genoeg om via je Skrill pasje veel zwart geld uit te geven zonder je eigen bankrekening te gebruiken.
Een combinatie van contant geld betalen en de rest bij pinnen kan ook nog.

Overigens kan je van je Unibet account best 500 euro per maand terugstorten naar je bankrekening. Dit zijn bedragen waar de belastingdienst niet wakker van ligt.

Skrill is 100% te vertrouwen.
0 Vind ik leuk's
Als ex-bd medewerker kan ik je vertellen dat financiële transacties niet zo gauw gecontroleerd worden en absoluut al niet 500 euro. Tevens zal zoiets voorkomen bij transacties twv 5000 euro of meer omdat banken verplicht zijn dit te onderzoeken en melden.. Dus wees niet bang voor de bd zo gauw ;)
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
Bedankt voor de informatie allemaal :)
0 Vind ik leuk's
Ik heb zojuist 15 euro overgemaakt vanaf Skrill naar Unibet, dit was het minimale bedrag.

Kan ik nu direct 3k overmaken van Unibet naar Skrill? Of moet dit in kleinere stappen?

Wat raden jullie aan?

0 Vind ik leuk's
davidus2014:
Ik heb zojuist 15 euro overgemaakt vanaf Skrill naar Unibet, dit was het minimale bedrag.

Kan ik nu direct 3k overmaken van Unibet naar Skrill? Of moet dit in kleinere stappen?

Wat raden jullie aan?



In een keer overmaken is prima.
0 Vind ik leuk's
pauperclown:
davidus2014:
Ik heb zojuist 15 euro overgemaakt vanaf Skrill naar Unibet, dit was het minimale bedrag.

Kan ik nu direct 3k overmaken van Unibet naar Skrill? Of moet dit in kleinere stappen?

Wat raden jullie aan?



In een keer overmaken is prima.



Thanks! Dan ga ik dat gewoon doen. Blijft genoeg over om mee te spelen. Hoelang duurt het voor het op Skrill staat?

Snapt iemand hoe het volgende zit:

Wanneer ik geld middels Ideal overmaak naar Skrill gaat dit naar een Nederlandse IBAN van de Rabo. Zelf heb ik helemaal geen Rabo.
Skrill is toch een Brits bedrijf? Waarom gaat het dan via de Rabo? Zo komt de BD er achter toch?

0 Vind ik leuk's
Duurt normaal gesproken 2u via Unibet voordat het op je Skrill staat. Lekker snel dus.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.