Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Vragen over Moneybookers / Skrill

Goedemiddag!
Ik ben nieuw met moneybookers, maar volgens vele van jullie is dit aan te raden om te gebruiken bij online gokken. Nu heb ik nog een paar vragen over skrill.
- Klopt het als je een account aanmaak, dat je dan €10 jaarlijks moet betalen?
- Klopt het dat als je geld gewonnen heb en het bedrag op Skrill overboek en daarna naar je bankrekening, dat je dan 1,8% moet betalen op het bedrag dat je naar je rekening stort?
- Daarnaast zou ik graag jullie persoonlijke (indien je bij Skrill zit) ervaringen horen over Skrill.
Alvast bedankt voor de moeite!
Groet,
Vincent
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vinnie
Country flagvinnie in 26-09-2013 11:06 Storten, inzetten en uitbetalen
in 26-09-2013 11:06 Storten, inzetten en uitbetalen
213 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
haagsebrabander:
Gelukkig ben ik niet de enige. Zo juist heb ik 100 euro gestort naar Skrill, maar het bedrag is nooit aangekomen en het bedrag is wel afgeschreven van mijn rekening. Ik heb meteen een mail gestuurd. Kan ik morgen ook het beste bellen?


Zelfde hier, zaterdag 30 euro via ideal er op proberen te zetten maar het account staat nog op 0.
Ik wacht nog even een paar dagen, ondertussen rechtstreeks geld op mijn unibet gezet.
0 Vind ik leuk's
Ik heb inmiddels (gisteravond overigens al) een mail gehad dat ik twee werkdagen (waarvan vandaag dus voorbij is) moest wachten, maar vanwege de bovenstaande post heb ik toch gelijk een mail erachteraan gestuurd. Ik baal er nogal van. 100 euro vind ik toch aardig wat geld. Er is een voordeel: mijn bet gisteravond was verkeerd geweest (Real wint en BTS).
0 Vind ik leuk's
Update: vanochtend gebeld en een medewerker heeft het geregeld. Ik heb mijn geld!
0 Vind ik leuk's
haagsebrabander:
Update: vanochtend gebeld en een medewerker heeft het geregeld. Ik heb mijn geld!


Goed om te horen, dat schept vertrouwen. Heb volgens beschrijving van de mail gegevens en een screenshot opgestuurd van de transactie. Ik wacht nog even tot na het weekend.
0 Vind ik leuk's
Hallo, een sneller vraag mbt Skrill.

Gisteravond wilde ik geld storten op Marathonbet. Dit wilde ik doen via Ideal en Skrill. Skrill dient dan zeg maar als doorgever naar Marathonbet. Op het eind van de betaling kreeg ik een error, hierom probeerde ik het nog een keer. Nu is er 2 keer geld afgeschreven van mijn bank, maar heeft Marathonbet niets ontvangen. Bij hen staat er 'waiting', en is er geen geld ontvangen. Weet iemand hoe nu verder?
0 Vind ik leuk's
Al contact opgenomen met marathonbet/skrill? (zou eerst marathon proberen via de livechat daar, skrill kan je beter bellen denk ik)
0 Vind ik leuk's
Ja, ik heb contact gehad met Marathonbet, ik heb Skrill zojuist getweet. Wanneer zij vandaag niet antwoorden bel ik morgen even.
0 Vind ik leuk's
Ik heb gister, onder andere dankzij de winst van Excelsior, een paar k gewonnen via unibet. Vanwege ksb dus gister een Skrill account aangemaakt en vandaag een pas aangevraagd. Vooralsnog loopt alles voorspoedig bij Skrill, maar als ik de verhalen in dit topic lees, ben ik wel een beetje bang om Skrill veelvuldig te gaan gebruiken.

Als ik straks mijn pas heb wil ik het bedrag die ik gewonnen heb uit de automaat halen en middels een kasstorting op mijn bankrekening zetten. Ik denk dat de kans dat de BD dit door heeft dan kleiner is dan wanneer ik het bedrag via Skrill naar mijn bank overmaak. Klopt dit?

Klopt het dat je maar 5 keer een bedrag van € 250 euro kunt pinnen? Dit schiet niet echt op..
Kan ik het volledige bedrag van Unibet in 1 x overmaken naar mijn Skrill rekening? Of dient dit eerst nog geverifieerd te worden o.i.d.?







0 Vind ik leuk's
kinetic:
Ja, ik heb contact gehad met Marathonbet, ik heb Skrill zojuist getweet. Wanneer zij vandaag niet antwoorden bel ik morgen even.


Ik zou skrill bellen als ik jou was omdat ze dan direct kunnen helpen. Zelf bel ik er altijd heen en wordt altijd snel geholpen. Andere manier dan via de telefoon communiceren gaat bij skrill toch veel langer duren.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:
kinetic:
Ja, ik heb contact gehad met Marathonbet, ik heb Skrill zojuist getweet. Wanneer zij vandaag niet antwoorden bel ik morgen even.


Ik zou skrill bellen als ik jou was omdat ze dan direct kunnen helpen. Zelf bel ik er altijd heen en wordt altijd snel geholpen. Andere manier dan via de telefoon communiceren gaat bij skrill toch veel langer duren.


Dat valt tot dusver nog mee.

Ik heb de volgende dag een dm gekregen van ze dat ik moest mailen naar support (vrijdag). Vervolgens kreeg ik als antwoord dat ik moest mailen naar Payment (zaterdag). Tot dusver nog geen bericht, maar al meer contact gehad dan ik van te voren had verwacht. Zoals in mijn vorige bericht gezegd, wanneer dit toch een aantal dagen duurt maar wel bellen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.