Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Eredivisie 2010-2011

Het nieuwe seizoen begint over een klein maandje. Het WK is voorbij en ook wij wedders op sport moeten verder.
Dus wat verwachten jullie komend seizoen. Wie word kampioen? Wie is een degradatie kandidaat. En welke clubs gaan de beste transfers maken?

Ik hoor graag jullie mening en hoop dat dit seizoen wel winstgevend is!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar adofan
Country flagadofan in 12-07-2010 09:53 Voetbal
in 12-07-2010 09:53 Voetbal
175 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
volgens mij twente
0 Vind ik leuk's
iemand tips voor komend weekend?
0 Vind ik leuk's
[quote]iemand tips voor komend weekend?

Zelf nog niet in verdiept vanwege tijdsgebrek. Zodra ik weer meer tijd heb laat ik je mijn tips voor komend weekend weten. Ook kan je voor tips altijd het vak rechtsboven van deze website bekijken waar je kan zien welke tips er worden gegeven. Ook kan je nu basic statistieken van de tipgevers bekijken.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote]iemand tips voor komend weekend?

Ik vind Excelsior-Heracles (1) 2.80 bij Bet24 erg interessant. Excelsior draait goed en doet het boven verwachting goed tot op heden. Heracles vind ik nog wat tegenvallen. Een quotering van 2.80 voor winst Excelsior is echt een goede.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Ik denk zelf dat Heracles kwalitatief toch sterker is en kunstgrasvoordeel van Excelsior zal niet meewegen. Excelsior doet het boven verwachting, maar ik zie ze deze lijn niet doortrekken.

Ik denk niet dat Heracles zich laat verrassen door Excelsior en dat ze minimaal een gelijk eruit zullen slepen.
0 Vind ik leuk's
[quote]Ik denk zelf dat Heracles kwalitatief toch sterker is en kunstgrasvoordeel van Excelsior zal niet meewegen. Excelsior doet het boven verwachting, maar ik zie ze deze lijn niet doortrekken. Ik denk niet dat Heracles zich laat verrassen door Excelsior en dat ze minimaal een gelijk eruit zullen slepen.

Als heracles uitspeelt tegen welke eredivisionist dan ook, kun je gelijk een 1 invullen.. een grote drama
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
Wat mij part eerder een no bet!
Hernandez doet niet mee bij excelsior, wat tog wel een grote drijfveer is!
0 Vind ik leuk's
[quote]Wat mij part eerder een no bet! Hernandez doet niet mee bij excelsior, wat tog wel een grote drijfveer is!

Dat is zeker waar helaas wist ik dat niet. Als ik had geweten dat Hernandez niet zou spelel dan had ik er zeker niet op gewed. Nu heb ik deze toch vast gelegd hopen op wat mazzel.
0 Vind ik leuk's
Unibet
[quote]een 1!

Ik laat deze voor wat het is. Geen Fernandez dus zeker geen 1 voor mij.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.