Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Eredivisie 2010-2011

Het nieuwe seizoen begint over een klein maandje. Het WK is voorbij en ook wij wedders op sport moeten verder.
Dus wat verwachten jullie komend seizoen. Wie word kampioen? Wie is een degradatie kandidaat. En welke clubs gaan de beste transfers maken?

Ik hoor graag jullie mening en hoop dat dit seizoen wel winstgevend is!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar adofan
Country flagadofan in 12-07-2010 09:53 Voetbal
in 12-07-2010 09:53 Voetbal
175 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote]

Ik laat deze voor wat het is. Geen Fernandez dus zeker geen 1 voor mij.

Fernandez vond ik tot nu toe een van de smaakmakers bij Excelsior. Ben benieuwd of er nu nog wel genoeg dreiging van Excelsior komt.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
4/10 Heracles -0 @ 1.88 @ betfair

Onderbouwing:

De bookmakers weten niet zo goed wat ze met deze wedstrijd aanmoeten. Dit is meestal een goed teken voor degene die wel weten wie deze wedstrijd gaat winnen. De quoteringen zijn dan meestal erg hoog. In het geval met de ontmoeting van Excelsior tegen Heracles wordt Heracles als licht favoriet gezien. De quotering van Excelsior ligt rond de 2,75 en de quotering van Heracles zit rond de 2,50.
Had deze wedstrijd aan het aller begin van dit seizoen plaatsgevonden, dan was Heracles Almelo meer favoriet geweest volgens de bookmakers, echter zijn de bookmakers gaan twijfelen, omdat Excelsior al twee wedstrijden (in eigen huis) wist te winnen. Echter hadden ze deze overwinning voor een groot deel aan Guyon Fernandez te danken (o.a. 2 doelpunten). Deze Fernandez zal niet meedoen in dit duel tegen Heracles, omdat hij geschorst is voor 4 wedstrijden. Hierin zijn ze in hoger beroep gegaan, maar de wedstrijd van komend weekend zal hij sowieso niet aan meedoen. Fernandez zorgde voor creativiteit en nam de ploeg op sleeptouw, zonder hem zal er een ander Excelsior staan, waardoor de kansen voor Heracles toenemen.
0 Vind ik leuk's
nette onderbouwing , loekos! ik had nog niks gezet...zal nog eens checken wat te doen
0 Vind ik leuk's
Excelsior toch gewonnen en dat zelfs zonder Fernandez. Excelsior kan wel eens de verassing van het seizoen worden.
0 Vind ik leuk's
Unibet
heb toch maar afgezien van een bet op deze wedstrijd ..... helaas
0 Vind ik leuk's
Wedstrijd: Feyenoord - Ajax
Type weddenschap: 2
Quote: € 2.00
Bookmaker: Bwin

Ajax en Feyenoord zullen elkaar aanstaande zondag treffen voor de mooiste voetbal klassieker in de Nederlandse voetbal competitie. Feyenoord is het seizoen erg slecht begonnen met slechts 7 punten uit 5 wedstrijden. De laatste wedstrijd ging met 2-0 bij NAC verloren nadat er eerder al van Excelsior werd verloren en gelijkgespeeld tegen Heracles Almelo. Feyenoord heeft een zeer jonge ploeg waar geen geld is voor een extra versterking. Tevens mist het zondag Bahia (geblesseerd) en Bruins.

Ajax daarentegen, is het seizoen sterk begonnen met slechts één gelijkspel en de rest overwinningen. In de laatste 4 wedstrijden werd slechts één doelpunt geincasseerd waarmee de Amsterdammers bewijzen een solide verdediging te hebben. Suarez en Vertongen zijn komende wedstrijd tegen Real Madrid geschorst en zijn in de wedstrijd tegen Feyenoord optimaal fit.

De klassieker is altijd een wedstrijd op zich. Dit seizoen is het verschil in klasse te groot om het Ajax moeilijk te maken. Een odd van 2.00 lijkt me daarom ook zeker interessant! Ik ga er vanuit dat deze quote nog gaat dalen in de loop van deze week dus wees er snel bij.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw crew, ik denk ook dat feyenoord geen kans heeft tegen ajax! maar kan goed dat ajax vermoeid terug komt van de wedstrijd tegen real madrid! de qoutering is zeker intreseant:) hij gaat zeker per dag zakken!:)
0 Vind ik leuk's
Ik zit zelf te denken aan een gelijkspel. Feyenoord komt moeilijk tot scoren en Ajax zal wel vermoeid zijn van de wedstrijd tegen Real Madrid. Deze twee feiten maken de kans op doelpunten aanzienlijk minder en ik verwacht dan ook niet echt een klassieker wat het ook al eigenlijk al jaren niet meer is. Ik vind een klassieker pas echt als twee clubs echt in strijd zijn en het elkaar moeilijk maken.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Wat denken jullie voor dit weekend van PSV - Groningen ? Bij Bwin staat de notering nu op 7.25 voor een overwinning van Groningen. Denken jullie dat dit realistisch is ? Groningen lijkt mij in goede vorm (behalve de bekerwedstrijd die pas na verlengingen werd gewonnen).
0 Vind ik leuk's
[quote]Wat denken jullie voor dit weekend van PSV - Groningen ? Bij Bwin staat de notering nu op 7.25 voor een overwinning van Groningen. Denken jullie dat dit realistisch is ? Groningen lijkt mij in goede vorm (behalve de bekerwedstrijd die pas na verlengingen werd gewonnen).

Groningen heeft het altijd moeilijk in Eindhoven. De odds zijn leuk en Groningen is in goede doen maar komt denk ik wel even tekort tegen PSV. Ik laat deze aan me voorbij gaan.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.