Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Nieuw systeem: unders en overs

Ben nu met een experiment bezig. Waarbij je zelf het stuur in handen hebt voor het gevolg van je actieve betten, maar met een duidelijke structuur. Het gaat hier over betten op unders en overs met goals.


Daarin verdeel ik de match in 3 delen. 00-30, 30-60 en 60-FT


Ik start met 3 stakes under 0,5 FT.

Totdat er een goal valt, speel ik alsvolgt.

Eerste interval (30) zet ik 3 stakes over 0,5 en 1 stake under 0,5

Tweede interval (60) zet ik 6 stakes over 0,5 en 2 stakes under 0,5

Derde interval/FT zet ik 12 stakes over 0,5 en nu nog 4 stakes under 0,5 (geen idee of dat praktisch is, immers je hebt bij het begin al 3stakes op under 0,5

Doordat er lage odds zijn bij een begin van een interval, zet ik ook 1 stake over 0,5 met een minimum odd van 2 .

2e interval met 2 stakes over odd 2 en 3e interval met 4 stakes met minimum odd van 2.

=》zodra er een goal valt begin ik intervals weer zoals 1e interval.


Je haalt zo altijd geld binnen, sluit de 0-0's verliezen uit, verdient op een 0-0 interval en als je de cash in van een under 0-5 ft hoog genoeg vindt, bv in de 2e helft, kun je leuke winst incashen, of dus laten staan. Immers: je stijgende stakes voor de over 0,5 dekt je under 0,5 goed af.


Tips van mensen die dit systeem mede willen proberenm zijn welkom. Graag onderbouwen. Succes.


Toevoeging: nu een 0-0 bij een Aus match. Blue Eagles. Daar is rood gevallen vlak voor rust. Ik laat nu de overs schieten en heb een under 1,5 goals FT @1,90 toegevoegd, naast de under 0,5 FT, welke ik nog heb staan van het begin.

(de overs heb ik ingecasht, omdat ik zelf weinig tot geen goals verwacht na een rode kaart in Australië, dat ligt vaak weer anders in Zuid Amerika)

Hoe liep dit af? => Ik koos er voor de 0-0 FT in te cashen voor een odd van ca 10,5, De odd was 26, maar nam weinig risico. FT overigens idd 0-0. Een typisch rode kaart vervolg van een 0-0 match HT. Ook de 10 stakes under 1,5 @1,90 zijn binnen uiteraard.


TIP: Oefen eerst met hele kleine stakes en kijk of en hoe dit systeem voor je werkt. Het zit dus vol vangnetten en heeft een oplopende structuur.


Voordelen tov over 0,5 ht / over 1,5 FT:

  • Je odds zijn vanaf het begin beter. en het spel is direct op de wagen.
  • De 0-0 score krijgt een actieve plek, tot 4x tijdens een match.
  • Rode kaarten ellende is geen probleem meer, integendeel, het helpt je unders score met vaak de beste odds.
  • Je bent niet afhankelijk van 1 soort uitslag. Dus je spanning wordt verdeeld.

Nadelen:

  • Kinderziektes en nog niet geheel uitgewerkt systeem, maar wel een aanzet hoe je kunt winnen Verhoudingen zijn nog een greep uit de lucht, van wat speelbaar lijkt.
  • Dit systeem heeft oplopende stakes. Mensen met hoge inleg krijgen veel spanning op de bets. => Bereken vooraf hoe ver je wilt gaan en baseer daar de oplopende stakes op.
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar devito
Country flagdevito in 12-10-2020 11:08 Voetbal
in 12-10-2020 11:08 Voetbal
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Om meerdere redenen een totaal faal systeem.....stake systeem , op unders spelen , inzet limieten bij interval markten......

Bericht gewijzigd door gulzig op Mon 12 Oct 2020, 20:41
1 Vind ik leuk's

En waarom is een stake systeem faal? En waarom is op unders spelen faal? Als je ze met overs afgedekt hebt en per interval speelt? Waar is er een 'interval limiet'? Ik heb dat iig niet gezien.


Werkelijk compleet onduidelijk wat je bedoelt.

Bericht gewijzigd door devito op Tue 13 Oct 2020, 01:09
1 Vind ik leuk's

Graag ook reakties van mensen die dit systeem meermaals zijn gaan spelen.

Bericht gewijzigd door devito op Tue 13 Oct 2020, 01:37
0 Vind ik leuk's

Volgens mij bet je al een aardige tijd Devito, maar ik heb in een middagje al gezien dat dit niet kan werken......hoelang ben je hiermee aan het experimenteren? gisteren mee begonnen?


Eerst de reden waarom op unders spelen een slecht idee is over het algemeen en alleen maar kan werken bij een heel beperkt aantal, zeer selectief gekozen wedstrijden waar je gewoon veel geduld en discipline voor moet hebben. Dit zijn statistische feiten : bij 93 - 95 % van de wedstrijden in algemene zin valt een goal , bij 55 -60 % van de wedstrijden in algemene zin valt een goal voor rust, De meeste goals vallen tussen minuut 30 - 60.

Daarnaast is mij opgevallen sinds het corona gebeuren en het spelen zonder of met weinig publiek, dat er veel sneller goals vallen in algemene zin. Vaak ligt de eerste goal er al binnen 15-20 minuten in. Dit lijkt mij ook geen goede ontwikkeling voor een under systeem.


Dan de odds met het stake systeem :


De odds aan het begin van een interval voor een goal liggen over het algemeen tussen de 1.5 - 1.7

Met het stake systeem wat jij gebruikt in combinatie met de odds die je kan pakken, dek je de goal die kan vallen niet af.

Als er een goal voor rust valt ga je sowieso al nat.

Ik zal gelijk een praktijkvoorbeeld geven van de 3e bundesliga wedstrijd van gisteren : Hallescher - Zwickau

Gebruik voor het gemak even 10 euro = 1 stake

  • 0-0 stond aan odd 15 = 3 stakes maakt 30 inzet om 420 te winnen
  • 1e interval : over 0,5 goals stond aan 1,7 x 3 stakes is 30 inzet om 21 te winnen / under 0,5 goals stond op odd 2 x 1 stake is 10 inzet om 10 te winnen
  • Mocht de odd voor over 0,5 goals de 2 halen, dan hier ook 1 stake is 10 euro inzet om 10 te winnen


Valt de goal in de eerste interval ( 1e 30 minuten ) dan ga je sowieso al zuur. je verliest 40 en winst is 31 = - 9

Ik denk niet dat er veel mensen de 0-0 al gaan uitcashen na 10-20 minuten.....dit zal ook met beperkte winst kunnen.

Valt er geen goal in de eerste interval dan sta je op 30 verlies en is de vraag voor hoeveel je je 0-0 kan uitcashen....ik gok dat vrijwel niemand nu al de 0-0 zal uitcashen.....


2e interval : Alles staat en valt vanaf deze interval wanneer je je 0-0 gaat uitcashen zie hieronder.....

  • over 0,5 goals stond op odd 1,7 x 6 stakes is 60 inzet om 42 te winnen / under 0,5 goals stond op odd 2 x 2 stakes is 20 inzet om 20 te winnen
  • Als de odd voor over 0,5 goals de 2 haalt, dan hier 2 stakes op is 20 om 20 te winnen


Valt er een goal van minuut 30 tot 60 dan heb je 62 winst en 80 verlies = -18

Valt er geen goal in deze interval dan sta je op 60 verlies, maar kan je je 0-0 bet met een leuke winst uitcashen waardoor je in de + zal eindigen. Het is geen stabiele factor want je weet niet precies hoeveel dit zal zijn. Ik gok dat het vanaf minuut 60 ongeveer 200-250 zal zijn....


De derde interval ga ik verder niet op in want ook hier ben je weer volledig afhankelijk wanneer je je 0-0 gaat uitcashen. Bij een goal zal je ook hier weer verlies maken.


Waar het eigenlijk op neer komt ( wil je een beetje leuke winst maken ), dan zal er geen goal mogen vallen tot minuut 60 en dan zal je je 0-0 dan moeten uitcashen.

In de meeste wedstrijden valt de goal voor minuut 60.......sterker nog, in veel gevallen voor rust. Ik ben veel meer een voorstander van het betten op over's, zeker gezien de huidige ontwikkelingen.


Tot slot de inzet limieten, ik heb zelf een persoonlijk limiet bij Unibet dus hier heb ik het niet kunnen checken. Ik heb het gecheckt bij 888sports waar ik volgens mij geen persoonlijk limit heb.

Ik kon slechts enkele tientjes inzetten op deze markten.....maximaal 35-50 euro.......een progressief systeem gaat dus niet lukken met dit soort inzetten wil je nog een beetje leuke winst maken en het gevoel hebben dat je het ergens voor doet. Je kan je stakes met maximaal 4 vermenigvuldigen en dat is je maximale inzet met de bijbehorende eventuele winsten. Je systeem geeft maximaal 12 stakes x 4 = 48 euro is voor mij in ieder geval de max. Peanuts in mijn ogen..... en verwaarloosbaar voor het werk wat erin gaat zitten.

Bericht gewijzigd door gulzig op Wed 14 Oct 2020, 10:56
2 Vind ik leuk's

Ik zal later uitgebreider reageren, maar mijn systeem is geenszins gebaseerd op unders. Het is een onderdeel van het systeem. Het is nog een heel vers systeem en ik bet juist heel veel op vroege goals als speerpunt (zie mijn over 0,5 en over 1,5 ft rubtiek op het forum). Bij dikke overmatches is dit systeem ms niet handig. Maar het kan zijn dat goals lang uitblijven en er bv rood valt, zie voorbeeld, of, zoals zo vaak in Amerika er 3x op rij een goal afgekeurd wordt en je weer goalloos achterblijft.. Het incashen van een 0-0 stand wordt pas interessant tussen minuut 50 en 60. Zeker in mijn Australische match van Blue Eagles, toen de begin odd 26 was voor een under 0,5 goals FT. Dat werd het ook, btw.


De juiste afstemming met overs en unders zal zich nog wel wijzen. Ik heb gister een aantal matches gespeeld. En de maandag leent zich prima voor unders, weet ik als over speler. Van die aantal matches, ik schat zo rond de 6, heb ik 2x een 0-0 kunnen incashen. Omdat ik de winst voldoende vond. Ik bekijk gaandeweg wat de juiste afstelling wordt. Dat speel ik dan naast de over 0,5 HT/over 1,5 FT, welke uitsluitend gericht is op overs. Evenals slotfases bij dit systeem, als er al gescoord is.

Bericht gewijzigd door devito op Tue 13 Oct 2020, 07:28
0 Vind ik leuk's

Op zich lijkt me een kruising tussen de 2 systemen het beste momenteel.

  • Direct goede odds, ipv hele lage odds in begin van over 0,5 HT.
  • Met oplopende stakes wacht je de eerste goal op in 3 delen ipv 2, zoals bij over 0,5 HT en over 1,5 FT. Zo ben je altijd paraat voor die ene goal en hoef je niet opeens 2 goals vooruit te voorspellen bij een ht van 0-0.
  • De under zou je in zijn geheel weg kunnen laten, of plaatsen tijdens HT, valt er dan alsnog een goal in de 2e HT, dan zou ik voor een over 1,5 goal gaan voor rest van 2e ht.
0 Vind ik leuk's

Ik snap er de ballen van, maar wil t best ns meespelen ahv een match...

2 Vind ik leuk's

Kan alleen met interval bets. Ik zie al dat neobet dat niet doet. Dan zou ik daar ht/ft systeem spelen.


De bedoeling van dit systeem is, dat je een 0-0 stand 'volgt' met bets tot er een goal valt. Dat doe je hier via de 3 intervals van een match van elk 30 minuten.


De unders moeten een vangnet zijn en geen kostenpost. Je kunt dit systeem ook geheel zonder unders spelen. Dan is het een variant op de over 0,5 ht of bij uitblijven daarvan over 1,5 ft. Met het voordeel dat je niet vanaf ht opeens op 2 goals in 2e ht in moet zetten, maar aan 1 goal genoeg hebt.


Ook de odds per interval (3) zijn beter dan de odds voor een goal per helft. En daar is het me om begonnen.


Dan wordt de inleg voor over 0,5 in een match:

3 stakes over 0,5 begin 1e interval plus 1 stake over 0,5 zodra odd over 2 is.

6 stakes 2e interval en 2 stakes over 2

12 stakes 3e interval en 4 met odds over 2 (of de over 0,5 ft na 2e intervak loslaten als je vreest dat de verliezen te groot worden)


Stakes kan je uiteraard spelen nav je inleg. Ik heb eerst met kleingeld geoefend en ben er nog niet overuit of ik met of zonder vangnet ga spelen.

TIP: neem wel ploegen met goede goalstats. Zeker als je zonder vangnet van unders speelt. Er spreekt veel voor om zonder vangnet te spelen. Aangezien de winstkansen tov 0,5 ht/1,5 ft groter zijn en de risico's kleiner.

Bericht gewijzigd door devito op Thu 15 Oct 2020, 08:51
0 Vind ik leuk's

Samengevat: je maakt winst op alle uitslagen die niet op 0-0 eindigen. 1-0 ft is dus al genoeg.

Wanneer je dat vergelijkt met de begin odd van over 0,5 ft zit daar dus je winst.


Bij een vroege 1-0 met meer goals te verwachten, begin ik 2e interval weer als stap 1.

Bericht gewijzigd door devito op Thu 15 Oct 2020, 09:04
0 Vind ik leuk's

En heb je ook wat resultaten om te delen? Paar wedstrijdjes met inzet, odd, standen en dus de bets gedurende de wedstrijd? Ben we benieuwd hoor!

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.