Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Nieuw systeem: unders en overs

Ben nu met een experiment bezig. Waarbij je zelf het stuur in handen hebt voor het gevolg van je actieve betten, maar met een duidelijke structuur. Het gaat hier over betten op unders en overs met goals.


Daarin verdeel ik de match in 3 delen. 00-30, 30-60 en 60-FT


Ik start met 3 stakes under 0,5 FT.

Totdat er een goal valt, speel ik alsvolgt.

Eerste interval (30) zet ik 3 stakes over 0,5 en 1 stake under 0,5

Tweede interval (60) zet ik 6 stakes over 0,5 en 2 stakes under 0,5

Derde interval/FT zet ik 12 stakes over 0,5 en nu nog 4 stakes under 0,5 (geen idee of dat praktisch is, immers je hebt bij het begin al 3stakes op under 0,5

Doordat er lage odds zijn bij een begin van een interval, zet ik ook 1 stake over 0,5 met een minimum odd van 2 .

2e interval met 2 stakes over odd 2 en 3e interval met 4 stakes met minimum odd van 2.

=》zodra er een goal valt begin ik intervals weer zoals 1e interval.


Je haalt zo altijd geld binnen, sluit de 0-0's verliezen uit, verdient op een 0-0 interval en als je de cash in van een under 0-5 ft hoog genoeg vindt, bv in de 2e helft, kun je leuke winst incashen, of dus laten staan. Immers: je stijgende stakes voor de over 0,5 dekt je under 0,5 goed af.


Tips van mensen die dit systeem mede willen proberenm zijn welkom. Graag onderbouwen. Succes.


Toevoeging: nu een 0-0 bij een Aus match. Blue Eagles. Daar is rood gevallen vlak voor rust. Ik laat nu de overs schieten en heb een under 1,5 goals FT @1,90 toegevoegd, naast de under 0,5 FT, welke ik nog heb staan van het begin.

(de overs heb ik ingecasht, omdat ik zelf weinig tot geen goals verwacht na een rode kaart in Australië, dat ligt vaak weer anders in Zuid Amerika)

Hoe liep dit af? => Ik koos er voor de 0-0 FT in te cashen voor een odd van ca 10,5, De odd was 26, maar nam weinig risico. FT overigens idd 0-0. Een typisch rode kaart vervolg van een 0-0 match HT. Ook de 10 stakes under 1,5 @1,90 zijn binnen uiteraard.


TIP: Oefen eerst met hele kleine stakes en kijk of en hoe dit systeem voor je werkt. Het zit dus vol vangnetten en heeft een oplopende structuur.


Voordelen tov over 0,5 ht / over 1,5 FT:

  • Je odds zijn vanaf het begin beter. en het spel is direct op de wagen.
  • De 0-0 score krijgt een actieve plek, tot 4x tijdens een match.
  • Rode kaarten ellende is geen probleem meer, integendeel, het helpt je unders score met vaak de beste odds.
  • Je bent niet afhankelijk van 1 soort uitslag. Dus je spanning wordt verdeeld.

Nadelen:

  • Kinderziektes en nog niet geheel uitgewerkt systeem, maar wel een aanzet hoe je kunt winnen Verhoudingen zijn nog een greep uit de lucht, van wat speelbaar lijkt.
  • Dit systeem heeft oplopende stakes. Mensen met hoge inleg krijgen veel spanning op de bets. => Bereken vooraf hoe ver je wilt gaan en baseer daar de oplopende stakes op.
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar devito
Country flagdevito in 12-10-2020 11:08 Voetbal
in 12-10-2020 11:08 Voetbal
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik ben nog vooral aan het oefenen. Dat lijkt ne ook het verstandigst wanneer je een nieuw systeem uitprobeert.


Bijna alle matches gespeeld om te kijken wat er gebeurt. Ging echt bijzonder goed. Maar dan nog houd je rekening met beginnersgeluk. Mijn favo over comp: reserves Belarus, hadden er absoluut geen zin in. Tot 82e min 0-0 en ik speelde zonder vangnet. Winsten weg, want vertrouwen dat er nog gescoord werd, had ik niet. 0-0's zijn kill met dit systeem. Een late 1-0 ook, als je er geen vertrouwen meer in hebt.


Conclusie: winnen is easy, maar de (dreigende) verliezen zijn niet mals.

- speel met vangnet, bv een prematch 0-0 en een interval under

Of:

- speel matches op interval tót 60e min. Dan voorkom je nega inzetten met mogelijke mega verliezen.

=》Reken percentages winst uit en kijk hoe ver je wilt gaan om een 0-0 stand na de 60e min wilt zetten, is mijn advies.


0-0 of een late 1-0 zijn bedreiging voior winmodel van dit systeem. Focus op de winsten en laat een gevaarlijk late 0-0 tijdig lopen of zet dus een 0-0 vooraf, vaak voor prachtige odds, als vangnet, welke je vanaf minuut 60 kunt cashen voor giede winst ipv grote bedragen te riskeren bij interval 3 bij die 0-0.


Er vanuit gaand van de feiten, dat mijn tips half time van het over 0,5 systeem rond de 80% ligt, is het zaak om aanstaande verliezen te nemen, zodat die 80% winstmatches je winsten verzorgen.


Je kiest dus eieren voor je geld ipv tot het bittere eind probrren alles te winnen. Dat is mijn tip na mijn ervaringen gisteren.

Bericht gewijzigd door devito op vr 16 okt. 2020, 07:34
1 Vind ik leuk's

thnxs man! snap je redenering. Vind het wel leuk om te volgen in ieder geval.

1 Vind ik leuk's

Ik zou dit eerder proberen met +1.5 goal in een interval i.p.v. +0.5

1 Vind ik leuk's

Lukt je alleen met sommige, en zeker niet alle, ploegen uit Estland. En dan nog ga je meestal de fout in. Dan speel je, compleet onnodig, over de rand. Behoorlijk kansloos. Probeer het maar. Zonde van je geld.


Dan kun je beter over 0,5 per interval spelen en ophogen als de odds stijgende zijn. Maar ook dan: vergeet niet bij een foutieve over 0,5 interval dat je je volgende interval met nóg meer moet verhogen. het gaat niet om de druk op korte termijn te verhogen, het gaat er om het systeem te spelen, waarmee je wint. Per match en op langere termijn. Speel en wacht op die goals. Forceren heb je alleen jezelf mee.


Hoe ik speel tegenwoordig, als ik intensief bet, dus zeker niet altijd:

- kies je match uit met clubs die je kent en waarop je vertrouwt dat je ermee kunt winnen

- zet 1e interval, is odd te laag bij een hoge score club, dan bet ik een halve stake op interval 0-10 min. Scoren ze, ok. Scoren ze niet, neem de inleg mee naar interval en zet dat ná die 10 min met extra stake.

- zodra half time value heeft zet ik over 0,5. Hoog het 1x op als odds bv weer over 2 komenn.

- zet intervals zoals hierboven uitgelegd (zonder de unders)

- odds na 60e min zijn nogal laag richting 90e min/ft. =》Ik zet dan een 60e tot 70e min bet, mocht ie mis gaan gaat die inleg mee als extra zodra er value op een goal zit richting ft.

- NIEUW: bij een duidelijke overmatch zet ik bv een over 3,5 bij het begin. Dan zet ik een over 2,5 zodanig, dat als deze goed is, ik de inleg van over 3,5 ook terug heb. Mocht de score stroef verlopen, dan doe ik hetzelfde met een over 1,5. Gisteren ging dat prima.


Wanneer ik relaxter/minder intensief wil betten, ga ik voor over 0,5 betsysteem met uitloper na 2e ht. Met winning matches tot over 88%, zie elders op het forum.

Bericht gewijzigd door devito op ma 19 okt. 2020, 09:54
0 Vind ik leuk's

Heb je al wat statistieken om te delen? Ben erg benieuwd namelijk. 😀

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.