Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het WK 2018

Laten we maar weer eens wat leven in de brouwerij brengen. Alle tips komen af van Unibet.


Werner (Dui) topscorer @21

Muller (Dui) topscorer @31


Ik verwacht dat Duitsland wel ver gaat komen in het tournooi. Zitten in de poule met o.a Zweden en Zuid Korea. Als je daar een beetje gas op geeft dan moet Duitsland er wel 4/5 goals er tegen kunnen maken. De vaste spits van Duitsland is Werner. Vorig seizoen in de Bundesliga goed voor 21 goals, maar dit seizoen blijft ie hangen op 11.


A. Silva (Por) topscorer @51

Lijkt een vaste waarde naast Ronaldo in de spits te zijn bij Portugal. In de kwalificatie reeds goed voor 9 doelpunten. Altijd de moeite waard om er een paar euro op te gooien.


Wat ik vooral interessant vind zijn de exacte finish order in de poule. je kunt ze combineren en geven mooie odds.

Poule A: Uru / Rusland @3.0

Poule B: Spa/Port @3.0

Poule C: Fra / Den @3.0

Poule D: Arg/Kroa @2.75

Poule E: Bra/Zwi @2.80

Poule F: Dui/Mex @3.0


Senegal uitgeschakeld worden in de Poule @1.50

Servie uitgeschakeld worden in de Poule @1.70

Giroud under 2.5 goals @1.60

Costa over 1.5 goals @1.60

Iran 0 of 1 punt in groep @5.0 / @4.0

Marokko 1 of 3 punten in de groep @6.0 / @4.50

Pananma 0 of 1 punt @4.50 / 3.75

Zlatan minimaal 1 minuuts pelen op het WK @4.0

most goals Fra, Griezmann @2.50

6 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tino23
Country flagtino23 in 24-03-2018 09:56 Voetbal
in 24-03-2018 09:56 Voetbal
152 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Peru top 2 in groep C aan 2.75. Die worden precies wat onderschat, is een uitstekende ploeg. Dubbeltje op z'n kant met Denemarken

Egypte top 2 in groep A aan 2.6. Uruguay favoriet, maar Rusland is imo niet beter dan Egypte, zelfs niet met het thuisvoordeel. En zeker niet als Salah zijn goede vorm blijft houden

Costa Rica wordt ook wel heel zwaar onderschat, doorstoten in hun groep staat aan odd van 8. Ze zijn erin geslaagd in Brazilië in een veel moeilijkere groep dan nu, Servië en Zwitserland kunnen ze best aan.

5 Vind ik leuk's

mijn tip is al serieus gekelderd, toen unibet het WK 2018 aanbood tipte ik: Kevin De Bruyne geeft meeste assists.

De odd toen ik nog speelde was 16

nu staat die toch nog aan 11

wel serieus gedaald maar toch nog best speelbaar.


verder ook nog interessant: Thorgan Hazard in de selectie van 23 aan 1.50

Top 2 voor Nigeria en Ijsland in groep D aan 3.50 of 3.75 (ik zie Kroatie falen dit jaar)

Belgie haalt kwartfinale aan 1.62


dat zijn zowat mijn tips op het eerste gezicht ;)

4 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Op za. 24 mrt. 2018, 10:56 schreef tino23:

Laten we maar weer eens wat leven in de brouwerij brengen. Alle tips komen af van Unibet.


Werner (Dui) topscorer @21

Muller (Dui) topscorer @31


Ik verwacht dat Duitsland wel ver gaat komen in het tournooi. Zitten in de poule met o.a Zweden en Zuid Korea. Als je daar een beetje gas op geeft dan moet Duitsland er wel 4/5 goals er tegen kunnen maken. De vaste spits van Duitsland is Werner. Vorig seizoen in de Bundesliga goed voor 21 goals, maar dit seizoen blijft ie hangen op 11.


A. Silva (Por) topscorer @51

Lijkt een vaste waarde naast Ronaldo in de spits te zijn bij Portugal. In de kwalificatie reeds goed voor 9 doelpunten. Altijd de moeite waard om er een paar euro op te gooien.


Wat ik vooral interessant vind zijn de exacte finish order in de poule. je kunt ze combineren en geven mooie odds.

Poule A: Uru / Rusland @3.0

Poule B: Spa/Port @3.0

Poule C: Fra / Den @3.0

Poule D: Arg/Kroa @2.75

Poule E: Bra/Zwi @2.80

Poule F: Dui/Mex @3.0


Senegal uitgeschakeld worden in de Poule @1.50

Servie uitgeschakeld worden in de Poule @1.70

Giroud under 2.5 goals @1.60

Costa over 1.5 goals @1.60

Iran 0 of 1 punt in groep @5.0 / @4.0

Marokko 1 of 3 punten in de groep @6.0 / @4.50

Pananma 0 of 1 punt @4.50 / 3.75

Zlatan minimaal 1 minuuts pelen op het WK @4.0

most goals Fra, Griezmann @2.50

dat zijn wel veel nuttige tips kerel, ik ga er hier zeker van overnemen.

Thx alvast om ze te delen, ik ga mij er maandag eens uitgebreid mee bezig houden.


Ik heb hier ook nog enkele tipjes gepost, misschien speel je er hier ook wel van mee ;)

3 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Bij most assist zou ik toch voor een land gaan die ver gaat komen en veel doelpunten van verwacht word. Grote kans dat Belgie in de kwart finale zal moeten gaan opnemen tegen een Polen of Colombia. En als zie die weten te winnen wacht hoogst waarschijnlijk Brazilie al. Pittige schema voor Belgie.


Zelf kies ik voor een speler als Kroos (Dui) @18, Neymar (Bra) @11 of Silva (Spa) @15. Mbappé (Fra) @26 lijkt me ook een mooie outsider.



2 Vind ik leuk's

Jammer dat het forum nog steeds zo dood is sinds de verandering.


Het WK is een mooi tournooi om als sportbetter wat geld te verdienen. Deel hier ook zoveel mogeljk info met elkaar zodat we samen er wat op kunnen verdienen.


Portugees Danilo Pereira mist WK in Rusland door achillespeesblessure

Tunesië mist aanvaller Msakni op WK met zware knieblessure

1 Vind ik leuk's
Op wo. 11 apr. 2018, 10:12 schreef tino23:

Jammer dat het forum nog steeds zo dood is sinds de verandering.


Het WK is een mooi tournooi om als sportbetter wat geld te verdienen. Deel hier ook zoveel mogeljk info met elkaar zodat we samen er wat op kunnen verdienen.


Portugees Danilo Pereira mist WK in Rusland door achillespeesblessure

Tunesië mist aanvaller Msakni op WK met zware knieblessure

Ben ik met je eens. Wat je zegt, voldoende value en een mooi toernooi om weer eens wat centjes te verdienen.


Topscorer WK 2018: Cristiano Ronaldo @ 14.00 (low). De Portugees is in topvorm, dus zet hier een paar euro op. Zie hem wel vlammen op dit WK.


België winnaar van groep G (België, Engeland, Tunesië en Panama) @ 1.85 (medium). De Belgen hebben een prima selectie en acht ze sterker dan de Engelsen. Ik vond Engeland tegen Nederland tegenvallen.

Bericht gewijzigd door richard123 op Wed 11 Apr 2018, 08:27
3 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Als je Neymar @ 12 en Messi @ 10 erbij pakt, dan kan het toch haast niet slecht aflopen zou je zeggen. Overal een eurootje (of twee) op en de kans op winst is groot. Of zie ik dit verkeerd?

0 Vind ik leuk's
Vijftien is acht, acht is vier, vier is altijd vier. Tweeëndertig is twaalf, twaalf is vijf, vijf is vier, vier is altijd vier.


België winnaar van groep G (België, Engeland, Tunesië en Panama) @ 1.85 (medium). De Belgen hebben een prima selectie en acht ze sterker dan de Engelsen. Ik vond Engeland tegen Nederland tegenvallen.


Ja, we moeten meer actie hebben op dit forum. Inderdaad.

Deze neem ik wel over. Belgie beter dan Engeland, en ook effectiever tegen de zwakke tegenstanders. Zou ik voor 1.6 ook pakken.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Neymar, Muller, Messi, Ronaldo en Griezmann. Dan heb je ze wel denk ik. Voor dit WK heb ik trouwens zwaar het gevoel dat een andere topspeler de spotlights gaat stelen (dus geen Ronaldo of Messi).

0 Vind ik leuk's
Op wo. 11 apr. 2018, 12:02 schreef griekhoofd:

Neymar, Muller, Messi, Ronaldo en Griezmann. Dan heb je ze wel denk ik. Voor dit WK heb ik trouwens zwaar het gevoel dat een andere topspeler de spotlights gaat stelen (dus geen Ronaldo of Messi).

Heeft Muller wel een basisplek bij de Duitsers?


Ter info: dit zijn de topscorers van de laatste vier edities. Bij een gelijke stand wordt je winst gedeeld?



1 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.